PDA

Zobacz pełną wersję : Osłona stożka



palermo444
19-07-13, 18:44
Siema mam w EJ9 dolot w zderzaku i chce go osłonie czymś przed wodą żeby go nie podlalo tam podczas burzy jakie pomysły? :-)
http://img.tapatalk.com/d/13/07/20/y3y2e7eh.jpg

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

zakit
19-07-13, 19:23
tylko hydroshield. jakiej oslony bys nie zrobil w glebokiej wodzie nawet hydroshield ci nie pomoze.

DoSeR
19-07-13, 20:15
Możesz właśnie wsadzić filtr w ten cały hydroshield i do tego zrobić takie "odgrodzenie" jak na zdjęciu poniżej:

http://imageshack.us/photo/my-images/607/06012013.jpg/

palermo444
19-07-13, 21:02
kurde to hydroshield jest drogie ponad 100 zł :(:(:(

woPo
19-07-13, 21:07
Zawsze możesz zrobić remont za 1000 albo kupić "nowy" silnik, jak Ci 120 zł dużo na osłonę ;)

palermo444
19-07-13, 21:49
I tu mnie przekonałes:-)

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

kubson012
20-07-13, 19:42
Silnik zmien a nie hydroshield;]

palermo444
20-07-13, 20:27
Szkoda jeszcze bo zdrowy jeszcze jest na syntetyku śmigam i nie dolewam

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

FaziRBK
21-07-13, 21:52
Ja tak jeździłem 4 lata bez żadnej osłony, niestety zdarzyło mi się 2 razy, że musiałem przejechać po burzy przez wielkie kałużę, ale na szczęście nic się nie stało, choć jak zaciągnąłby silnik wodę to bym płakał. Jedynie co to warto czyścić stożek bo mój po 2 lata już wyglądał tak, że się rozsypywał w ręku :) Swoją drogą CAI w d14 nic nie daje, niestety. Więc szkoda kasy na tego hydroshielda, ale to tylko moje zdanie :)

karas
22-07-13, 22:49
Swoją drogą CAI w d14 nic nie daje

za to fajnie mruczy

GAWRON
23-07-13, 08:18
Podstawą w d14 jak dla mnie jest zmienić kolektor ssący na ten z d15b7 lub d16z6. Wydatek ze wszystkim do 300zł, kilka godzin pracy i dopiero wtedy doloty mają sens.

MariosPL
27-10-17, 20:55
Witam, mam pytanie czy na zimę do Filtra w parówie dawać Hydroshield? Czy można bez tego jeździć i nie obawiać się że woda doleci tam? Powietrza bezpośrednio ze zderzaka nie mam doprowadzonego pod filtr. Tylko wywaliłem rozonator i ciągnie powietrze co wleci przez tą dziurę co została.

kazik2_h9w3
27-10-17, 21:10
Musiałbyś wpaść do jeziora by parófa zassała wode

MariosPL
29-10-17, 18:11
Ok czyli mogę jeździć spokojnie. Dzięki za pomoc.

kazik2_h9w3
29-10-17, 18:30
Ja mam cai i uwazam tylko na duze kałuże by z impetem w takie nie wjeżdżać

fumo
30-03-18, 01:02
Słuchajcie bo mam ciekawą rzecz do obgadania. A chodzi o SIMOTE i to
http://www.simota.com/Uploads/image/ACCESSORIES%20CAR/SUPER%20SPIRAL%20TURBO%20VENTILATOR%20ENG.jpg
Wiem było wiele testów, które niejako potwierdzały, że to szajs. Jednak te testy nic nie pokazywały poza tym jak turbinka się obraca. Tyle
i aż tyle. Turbinka z zamysłu tworzy tzw. vortex = wir. To jest istotna informacja bo to działa jak wentylator powietrza przy którym
się schładzam w upalne dni. Nie wiem czy to działa bo należałoby zmierzyć temperaturę powietrza na wylocie jakimś np. multimetrem
który daje taką możliwość lub podpatrzeć co pokazuje czujnik temp. w dolocie. Według mnie miejsce montażu jest ujowe bo ja bym
zamontował jak najdalej od kolektora tj. CAI z nierdzewki i zaraz za filtrem stożkowym tak aby działać schłodzonym powietrzem
na nierdzewkę co teoretycznie powinno schładzać powietrze coraz bardziej. Jest jakiś sposób by spotęgować efekt i uzyskać
chłodniejsze powietrze w dolocie. Wymaga jednak metody prób i błędów. Sam patent i zamysł jest bardzo dobry według mnie.
Mam przykład w biurze na sobie.

rtgg
30-03-18, 06:19
Słuchajcie bo mam ciekawą rzecz do obgadania. A chodzi o SIMOTE i to
http://www.simota.com/Uploads/image/ACCESSORIES%20CAR/SUPER%20SPIRAL%20TURBO%20VENTILATOR%20ENG.jpg
Wiem było wiele testów, które niejako potwierdzały, że to szajs. Jednak te testy nic nie pokazywały poza tym jak turbinka się obraca. Tyle
i aż tyle. Turbinka z zamysłu tworzy tzw. vortex = wir. To jest istotna informacja bo to działa jak wentylator powietrza przy którym
się schładzam w upalne dni. Nie wiem czy to działa bo należałoby zmierzyć temperaturę powietrza na wylocie jakimś np. multimetrem
który daje taką możliwość lub podpatrzeć co pokazuje czujnik temp. w dolocie. Według mnie miejsce montażu jest ujowe bo ja bym
zamontował jak najdalej od kolektora tj. CAI z nierdzewki i zaraz za filtrem stożkowym tak aby działać schłodzonym powietrzem
na nierdzewkę co teoretycznie powinno schładzać powietrze coraz bardziej. Jest jakiś sposób by spotęgować efekt i uzyskać
chłodniejsze powietrze w dolocie. Wymaga jednak metody prób i błędów. Sam patent i zamysł jest bardzo dobry według mnie.
Mam przykład w biurze na sobie.

Ty tak serio z tym ? Czy po prostu trolujesz ? :d

fumo
31-03-18, 00:37
W żadnym wypadku. Jest to zły od biur czytających ten post. Ludzie wchodzą na forum żeby dowiedzieć się jak inni modyfikują auta by przykładowo podnieść moc.
Pytają na forum innych o rozwiązania i liczą na jakąś pomoc. I niektórych kole bardzo jak ktoś już poda super rozwiązanie. Modyfikacja dolotu i tak nie zrobi
z silnika 1.6 postrach drug. I tak jeżdżąc Porsze turbodoładowanym, taką hondą Cie nie wyprzedzi. Więc nie rozumiem, o co chodzi?
Jeszcze jedna myśl mi przyszła do głowy. Folia aluminiowa. Co myślicie jak by owinąć CAI z nierdzewki taką folią. Chyba za działa? Wydaje mi się, że gdzieś
u kogoś na forum widziałem taki patent, jednak mnie skręcało bo wizualnie to oczy aż bolały.

UltrasSur
31-03-18, 03:36
Zamknij sie juz .

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka