corexxx
16-07-13, 19:55
Witam,
Piszę z problemem, a mianowicie zakupiłem CIVIC 1.4 (90) z 2005 roku, dobre wspomnienia po Legend, myśle sobię KUPIE :) Kupiłem, auto świetne, prowadzi się super, może mocy to nie ma najwięcej ale wystarczy do miasta, spalanie małe, wszystko ok. No, ale pojawił się problem, i tu przejdę do meritum sprawy - auto na zimnym silniku nie kopci w całym zakresie obrotów, ale gdy tylko załączy się termostat i puści wodę na obieg to auto zaczyna kopcić na biało-niebiesko, szukając wpadłem na pomysł że samochód może mieć walnięte pierścienie tłokowe ? ale wtedy, kopciła by cały czas, idąc dalej tym tropem, wpadłem na pomysł uszczelniaczy zaworowych ? tylko, że wtedy by kopcił na zimnym ? A wrażenia podczas jazdy są takie, że kopci jak smok, bierze mi olej, a na dodatek czuje jakby się dławił powyżej 3 tysięcy obrotów, w pewnym sensie to tak delikatnie szarpie. No i teraz moje pytanie do Was forumowicze, co z nią zrobić ? wymieniać silnik caly, czy może być to głowica ? a może podpowiecie jeszcze co sprawdzić ? dodam tylko, że gdy odkręcam kurek od wlewu oleju to zasysa powietrze do środka, a nie powinna.
Jeżeli temat już był to bardzo przepraszam, nie znalazłem.
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam :)
Piszę z problemem, a mianowicie zakupiłem CIVIC 1.4 (90) z 2005 roku, dobre wspomnienia po Legend, myśle sobię KUPIE :) Kupiłem, auto świetne, prowadzi się super, może mocy to nie ma najwięcej ale wystarczy do miasta, spalanie małe, wszystko ok. No, ale pojawił się problem, i tu przejdę do meritum sprawy - auto na zimnym silniku nie kopci w całym zakresie obrotów, ale gdy tylko załączy się termostat i puści wodę na obieg to auto zaczyna kopcić na biało-niebiesko, szukając wpadłem na pomysł że samochód może mieć walnięte pierścienie tłokowe ? ale wtedy, kopciła by cały czas, idąc dalej tym tropem, wpadłem na pomysł uszczelniaczy zaworowych ? tylko, że wtedy by kopcił na zimnym ? A wrażenia podczas jazdy są takie, że kopci jak smok, bierze mi olej, a na dodatek czuje jakby się dławił powyżej 3 tysięcy obrotów, w pewnym sensie to tak delikatnie szarpie. No i teraz moje pytanie do Was forumowicze, co z nią zrobić ? wymieniać silnik caly, czy może być to głowica ? a może podpowiecie jeszcze co sprawdzić ? dodam tylko, że gdy odkręcam kurek od wlewu oleju to zasysa powietrze do środka, a nie powinna.
Jeżeli temat już był to bardzo przepraszam, nie znalazłem.
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam :)