PDA

Zobacz pełną wersję : pilna pomoc! kolo pasowe,pomocy jestem za granica



lowrider
15-07-13, 20:52
Dojechalem civem do francji i na granicy obluzowalo mi sie kolo pasowe przez ktore idzie pasek klimy,alternatora i wspomy,jest to automat,znalazlem pod silnikiemprzy skrzyni blache zeby odslonic docisk,zablokowalem go i zaczalem na dlugiej przedlozce dokrecac i odkrecac srube od kola i nic,ruszy sie 3mm a pozniej w 2 osoby ani drgnie ,c9zy ktos moze mi pomoc i powiedziec jak to sie prawidlowo dokreca lub odkreca,mam na to 4dni bo innaczej nie bede mial jak wrocic do polski autem i je tu zostawic :( dziekuje za pomoc z calego serca

Wlodek
16-07-13, 11:02
Wrócisz :D bez paska i bez świateł:D + prostownik, a tak naserio musiałbyś nagrać jakiś film albo foto bo aż mi się niechce wierzyć że śruba dokręcona a koło lata..

lowrider
16-07-13, 11:23
Wrócisz :D bez paska i bez świateł:D + prostownik, a tak naserio musiałbyś nagrać jakiś film albo foto bo aż mi się niechce wierzyć że śruba dokręcona a koło lata..

Tak jak opisalem,zablokowalem docisk i sruba od kola drgnie tylko po 1mm w jedna i druga strone,ono ma podobno w sobie cos takiego jak gumowy amortyzator ktory sie wysypuje po 100tys km i nie wazne ze je dokrecisz i tak bedzie luzne,tak mowia mechanicy tutaj i dokreca sie to tez jakimis kluczami wiec sam moge sobie krecic do usranej smierci,jak ogarne nowe kolo to mi to zmienia,wiec pewnie wroce do pl po urlopie i ogarne to i wroce tu,nie wiem czy da sie kupic takie w zamieniku nowe?uzywane tez strach troche zalozyc

Wlodek
16-07-13, 12:09
raczej tylko używka dokręca się i odkręca bodajże zwykłym kluczem 18 ( tylko to jest mocno dojeb... ) wiec trzeba trochę samozaparcia kierunki dokręcania - odkręcania jak w standardowych gwintach.

Chipsy2
17-07-13, 18:14
dokładnie tak jak pisze Paweł nie ma tam nic dziwnego mam Rovera 416 z moterem hondy właśnie w automacie i miałem taki sam problem z tym że ja zauważyłem jak się koło poluzowało nic nie odpadło dokręciłem z kanału kluczem z przedłużką i śmiga już rok bez problemu.
Może masz wycięty klin albo gwint na śrubie albo w wale uszkodzony to wtedy może być ten problem