Olo.rr
14-07-13, 19:47
Koledzy forumowicze, proszę Was o pomoc. Co będzie potrzebne do przejścia z potężnego D13B2 na D15Z6?
Forumowicz ma do sprzedania D15Z6 w takim składzie :
- słupek silnika z wałkiem i klawiaturą od D16Z6,
- kolektor ssący kompletny z D15B7 z wtryskami OBD1
- aparat zapłonowy TD-40U OBD2a
- kolektor wydechowy z D16Z6 z sondą 4 żyłową (lekko wgnieciony)
- pompa wspomagania 5 gen, sprawna
- alternator sprawny 5 gen OBD1
- komp P28 wystrojony pod ten silnik przez Merfie’go z Poznania
- puszkę filtra z EK3 z prawie nowym filtrem (nie mam rury łączącej z kolektorem ssącym)
- skrzynia z fd 4,25 z D16Z6, stoi bez oleju (nie znam stanu, bo dostałem ze swapem)
Skrzynie zostawię ze swojego serca, krótka noblesse, co potrzebuję do wykonania swapu?
Forumowicz ma do sprzedania D15Z6 w takim składzie :
- słupek silnika z wałkiem i klawiaturą od D16Z6,
- kolektor ssący kompletny z D15B7 z wtryskami OBD1
- aparat zapłonowy TD-40U OBD2a
- kolektor wydechowy z D16Z6 z sondą 4 żyłową (lekko wgnieciony)
- pompa wspomagania 5 gen, sprawna
- alternator sprawny 5 gen OBD1
- komp P28 wystrojony pod ten silnik przez Merfie’go z Poznania
- puszkę filtra z EK3 z prawie nowym filtrem (nie mam rury łączącej z kolektorem ssącym)
- skrzynia z fd 4,25 z D16Z6, stoi bez oleju (nie znam stanu, bo dostałem ze swapem)
Skrzynie zostawię ze swojego serca, krótka noblesse, co potrzebuję do wykonania swapu?