Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Swap 1.4 na 1.8



Ka3
28-01-08, 20:17
Znalazłem kompletny swap 1.8 vti i szukam opinii expertów z jakimi komplikacjami musze sie liczyc przy przekładce. Zaraz ktos powie, ze lepiej kupic oryginal, ale jestem emocjonalnie zwiazany ze swoja niedobrzyzną i wole jej zaaplikowac nowe serducho, pozatym znam ja i wiem co przezywala w przeszlosci, nie ma krzywego kregoslupa, a o nic wiecej mi nie chodzi. Spotkałem sie z opinią, że podobno układ kierowniczy różni sie od standardowego 1.4 i pochodzi od Accorda, jeśli ktoś może mi potwierdzic ten aspekt i zaznajomic mnie z innymi to prosze pisac.

vtec
28-01-08, 20:26
Ze lepiej kupic oryginal to chyba nikt Ci nie powie, sporo osob swapuje na 1.8, czy sa komplikacje? Najlepiej chyba zapytac tych ktorzy sie tym zajmuja,na forum takich osob nie brakuje ;)

Cairo
28-01-08, 22:31
Uświadom sobie, że 1.8 to nie tylko 1.8.

Czy sporo osób swapuje?? Hmmm... ja znam kojarze tylko Konrada i teraz chyba Zed się za to zabiera.

Sprzedajesz swój samochód, troche szukasz, ale za ok 22tys nie jest przesadnie trudno znaleźć przyzwoity egzemplarz (jest teraz pewne 99 za właśnie ok 22tys zarejestrowane, serwisowane).
Nie opłaca się swapować bo różnice są znaczne:
- zawieszenie
- hamulce
- rozpórki
- półskóra
- zazwyczaj klima lub/i szyber
- halogeny
- spryski
- alufelgi
- dokładka
- spojler
- kierownica
- gałka
- podświetlenie stacyjki i schowka
- podłokietnik
- inne wykończenie konsoli
- el. szyby z tyłu
- szuflada pod fotelem pasażera
- klamki i lusterka w kolorze
pewnie jeszcze o czymś zapomniałem

Oczywiście większość z tych elementów występowała również w 1.4, sam sobie odpowiesz co masz.

Taniej Cię wyjdzie zamiana a to wszystko dostajesz gratis.
Jeśli Twoje auto nie jest przesadnie doinwestowane nie opłaca się swapowanie, przerabiałem temat i wiem, że zrobiłem słusznie mimo że też byłem przywiązany.

Całkowity koszt swapa to ok 8500-9000pln

Konrad84
29-01-08, 11:21
Powiedział bym nawet, że bez dyszki nie podchodź. Jeżeli jesteś naprawdę przywiązany do swojej Hondy (typu znasz ją od nowości) to swapuj, ale musisz się liczyć z wydatkiem 13-14 k PLN. Półskórę i gadżety możesz sobie darować, ale zawieszenie i hamulce trzeba zrobić, a to wszystko zrobione profi tyle cię będzie kosztować. Jeżeli chcesz do tego upodobnić auto z wyglądu do VTi lub VTi-S to musisz sobie doliczyć jeszcze z 3kpln. Przemyśl sobie to dokładnie, z doposażaniem samochodu jest fajna zabawa, ale kosztowna. Sam będziesz wiedział czy ci się opłaca.

emg
29-01-08, 12:08
Robiłem takie coś do civa 5d 95 i najlepsze rozwiazanie to kupno oryginalnego vti w tej budzie, a emocje to niekoniecznie dobry doradca.

Ka3
04-02-08, 21:41
Uświadom sobie, że 1.8 to nie tylko 1.8.

Czy sporo osób swapuje?? Hmmm... ja znam kojarze tylko Konrada i teraz chyba Zed się za to zabiera.

Sprzedajesz swój samochód, troche szukasz, ale za ok 22tys nie jest przesadnie trudno znaleźć przyzwoity egzemplarz (jest teraz pewne 99 za właśnie ok 22tys zarejestrowane, serwisowane).
Nie opłaca się swapować bo różnice są znaczne:
- zawieszenie*
- hamulce*
- rozpórki
- półskóra*
- zazwyczaj klima lub/i szyber*
- halogeny
- spryski
- alufelgi*
- dokładka
- spojler
- kierownica
- gałka
- podświetlenie stacyjki i schowka
- podłokietnik*
- inne wykończenie konsoli
- el. szyby z tyłu*
- szuflada pod fotelem pasażera*
- klamki i lusterka w kolorze*
pewnie jeszcze o czymś zapomniałem

Oczywiście większość z tych elementów występowała również w 1.4, sam sobie odpowiesz co masz.

Taniej Cię wyjdzie zamiana a to wszystko dostajesz gratis.
Jeśli Twoje auto nie jest przesadnie doinwestowane nie opłaca się swapowanie, przerabiałem temat i wiem, że zrobiłem słusznie mimo że też byłem przywiązany.

Całkowity koszt swapa to ok 8500-9000pln

wszystko co zaznaczyłem gwiazdką juz posiadam w swojej, dlatego sprzedac ją teraz za 12 tys, bo watpie zebym na szybko wzial wiecej i dokladac drugie tyle zeby bylo szybciej nie ma sensu moim zdaniem. Mysle ze lepiej zrobic przeszczep, wstawic cala mechanike i elektryke od nowa przez dobrego magika, bo w swojej mam teraz niezidentyfikowane przewody wiszące znad pedałów. Poza tym i tak bede chcial zmienic lakier na grafit, więc i tak trzeba bedzie wszystko wyjac ze srodka i spod maski.


[ Dodano: Pią 08 Lut, 2008 ]
To inaczej. Kto może dac mi namiar na kogoś kto to dobrze zrobi?