Zobacz pełną wersję : cos z pradem..
mam taki problem.. czesto zdarzają sie takie jak by spadki napięcia.. np. nawiew nastawiony jest na maxa.. i swiatla swiecą.. i na sekude jak by zmniejsza sie prąd i swiecą slabiej i dmucha słabiej.. potem wraca.. i tak dosyc często..
jaka moze byc tego przyczyna?
i jeszcze pytanko.. czy to moze byc związane z tym ze szyby elektryczne zamykająsie jak by chciały a nie mogly? czy to jakies opory raczej na tych rynienkach..
oraz czy moeg cos zrobić zeby nawiew "grzał" mocniej.. bo zanim auto sie nagrzeje to juz wysiadam ;/
z góry dzieki:)
1. kiedy wymieniałeś akumulator?
2. szyby - trzeba przesmarować odpowiednim preparatem uszczelki
3. ile km przejeżdżasz zanim auto się rozgrzeje?
akumulatora jeszcze nie wymieniałem.. a auto jest u mnie od roku
a zanim sie rozgrzeje hmm..czesto jak troche posiedze w aucie i zaparuje to najpierw włacze silnik i grzeje.. i jak temperatura jest na tej dolnej kresce..to wlaczam dmuchawe zeby nie lecialo zimne powietrze.. i jak przyloze rękę to czuc ze leci cieple.. ale u mnie na stopniu ostatnim wieje tak jak u taty w aucie na pierwszym... a podgrzewanie tylnej szyby tez strasznie powoli dziala...
to wszystko moze byc spowodowane akumulatorem ?
to sprawdź jeszcze filtr przeciwpyłkowy. Pewnie jest zabity na amen. Szyba w Hondach reaguje z opóźnieniem
w którym miejscu jest ten filtr :D? tam za schowkiem taka puszka?]
a z tą szybą.. da sie cos zrobic zeby dzialala szybciej czy nie bardzo?
kup sobie silikon w sprayu a szyby napewno zaczna ci sie lekko zamykac
filtr jest tam gdzie mówisz, a z szybą nic sie nie zrobi
zanim znalazłem filterek to roskrecilem tamten silniczek z wiatrakiem:D i tez wywaliłem krzaki stamtąd xD i hym... wyczyścilem wszystko i moze i jest poprawa ale minimalna.. jest jakas mozliwość zwiększenia obrotów silniczka :D? zeby szybciej to latało i moze lepiej wiało :D? bo nic innego mi do głowy nie przychodzi hehe:D
a co do szyb to psikałem tym silikonem i dupcia.. :(
Spiidy ja mam to samo od momentu kupna auta.
Wymieniłem akumulator, szybki przesmarowałem specialnym sylikonem do nich ale nie wiele to pomogło. Prawdopodobnie to wina alternator, będę teraz wymieniał, zobacze czy pomoże :)
Elo Ziom. Jesli tym objawom towarzyszy:
- przygasanie swiatel na zewnatrz,
- przygasanie konsoli i swiatla wewnatrz,
- falujace obroty,
- brak mocy,
To Twoj alternator poszedl sie walic. Sprawdz ladowanie alternatora. Powinno byc 14.5V
U mnie przy ruszaniu bez gazu przygasają światła, jak włącze tylną szybe, światła, radio to spadają też obroty do 500-600. Podejrzenie padło na stabilizator napięcia czy coś takiego bo ładowanie miernik wykazał ok 13,2-13,4. Zobaczymy jak będzie na tym alternatorze co mam do zamontowania - ma być lepiej :)
Roslina, objawy te .. jezeli ten brak mocy tez temu towarzyszy to wymieniam ten alternator xD dzieki za info :)
woPo, czekam az zamontujesz:D
Heh...Sprawdz go najpierw.
mam nastepne pytanie.. nie działa mi wiatrak na chłodnicy i auto jest jak by nie dogrzane ciagle.. jedynie podczas postoju wskazówka temp. odrywa sie od dolnej kreski.. no i auto mi dosyc duzawo pali.. co mam z tym zrobic? bo juz nie mam sily do tej elektryki mojej xD :(
wymienić termostat. Wiatrak na pewno działa, tylko się nie włącza jak silnik jest niedogrzany. Miałem to samo w d16z6. Na postoju temperatura była jako tako, a jak tylko ruszyłem to spadała na minimum. Do tego silnik spalał z 15l/100 km. Okazało się, że termostat się przyciął i chłodzenie dzodziło cały czas na dużym obiegu.
eh nastapna rzecz do wymiany :( a jest on pod jakimś bespiecznikiem? jak tak to pod jakąnazwą :D? bo ostatnio mam z nimi troche problemów to moze to tez...
termostat to nie jest urządzenie elektryczne tylko mechaniczne :D. Jeśli silnik jest zimny, to zamyka duży obieg chłodzenia (odcina chłodnice), żeby silnik mógł złapać właściwą temperature po czym jak temperatura przekracza pewną wartość to termostat się otwiera i daje obieg na chłodnice. Jest jakby z tyłu za silnikiem po lewej stronie, patrząc od przodu auta. Znajduje się w takiej obudowie do której dochodzi ten grubywąż od chłodnicy. odkręcasz 3 śrubki, zdejmujesz pokrywe i wyjmujesz termostat.
Wymieniony alternator i jest lepiej, nie przygasa :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.