Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Prośba o pomoc z gwintem Ap



Cysiu
11-07-13, 12:55
Witam. Mam wielką prośbę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu a jest on następujący: kupiłem ok 2 tyg temu gwint ap z regulacją wysokości produkowany do 6 gen a ja właśnie taką posiadam hb 3d i chciałbym ją obniżyć zgodnie z moim planem tzn mniej więcej tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5af03590e7a31fa.html

wolałbym tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/836abdb452963a93.html

a najlepiej to byłoby tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81bda6f1f8ac649b.html

Przeglądałem kilka projektów 6 genów i spotkałem się tylko niestety za późno że ludzie obniżają 6 gen na gwincie z 4 tylko widełki przekładają z 6 do 4 i ponoć dlatego udaje im się obniżać tak nisko (najlepszym przykładem tutaj jest dawid86 i jego coupe, chciałbym tak obniżyć Hanie tak jak on nie tracąc przy tym gwarancji). Ponoć ten gwint co mam tak nie da rady zejść czy to prawda? Potrzebuje inf, podpowiedzi na ten temat i najlepiej dobrych zdjęć hb 3d na tym gwincie do 6 gen najlepiej obniżonej na maxa albo jak już nie na maxa to sporo w dół. Proszę o wypowiedź osób które są wstanie mi pomóc.

Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc.
Pozdrawiam.

elvis2424
11-07-13, 13:47
Popraw linki, bo nie działają.

Cysiu
11-07-13, 14:17
teraz się otwierają sory i dzięki za uwagę :)

Brylant1
11-07-13, 17:39
nie tracąc gwarancji nie zrobisz nic żeby tak obniżyć.

Cysiu
11-07-13, 18:02
a powiedz masz jakieś zdjęcia bądź inni forumowicze :) z obniżeniem Hani najlepiej 6 gen hb 3d na obniżeniu max co obejmuje gwarancja to chyba -75 mm (oczywiście mówię tutaj forumowiczach którzy mają hb 3d i na gwincie do 6 gena bo taki mam i chciałbym porównać z innymi) :).

Cysiu
11-07-13, 20:05
proszę o w miarę szybką pomoc gdyż chciałbym ewentualnie gwinta założyć albo go sprzedać.

Gorliś
11-07-13, 20:11
To moze sie wysil, zobacz w temacie zakupow na ten gwint kto kupowal, a pozniej zobach w tematach tych uzytkownikow jak im usiadlo po montazu?
Czy ktos ma to zrobic za Ciebie?

Cysiu
11-07-13, 20:46
Myślisz ze tego nie robilem już kilka razy przegladalem te posty ale nie było osoby która miała coś napisane o tym gwincie tylko że go posiadają a nie piszą ile zeszli więc nie osadzaj mnie że czegoś nie zrobiłem jak nie wiesz. Pozdrawiam

miodek89
12-07-13, 20:08
Na tym gwincie do 6 gen nie obniżysz tak auta jakbyś chciał

Cysiu
12-07-13, 22:04
ok dzieki wielkie

Wojtec12345678
12-07-13, 23:49
Gwint z V gena pasuje do VI gena ? Nie chce wprowadzać w błąd ale chyba tak, tylko inna tuleja jest na dolnym mocowaniu amora z tyłu, to niech wrzuci gwint ap z IV gena i przełoży sobie przednie widełki i zmieni tylne 2 tuleje to zejdze dodatkowe 30-40 mm nie tracąc gwarancji

Cysiu
13-07-13, 10:28
tylko właśnie o to chodzi ze już mam kupionego gwinta do 6 gen :/ spoko to zejdę tylko jakieś 7cm w dół a po 2 latach na maxa skręce i będzie ok. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam

Cysiu
19-07-13, 17:57
Ok można zamknąć. Dzięki wszystkim za pomoc :)

Cysiu
30-08-13, 23:32
Dzisiaj obnizylem gwint ap tak że w przodu wchodzą 3 palce a z tyłu 2 wcześniej mechanik mi honda podniusł ok 3cm i wtedy czułem że jest beton i wtedy naprawdę auto szło jak po sznurku lecz jak dla mnie było za twardo wtedy. Dowiedziałem się że jak obnize to że będzie jeszcze bardziej sztywny a tym czasem jest bardziej komfortowo tzn już nie skacze w fotelu ale też auto nie prowadzi się tak samo jak wcześniej jak było podniesione teraz jest prawie jak seria tzn w szybszym zakręcie nie wiadomo czy tyle ile się skrecilo wystarczy ponieważ jest wyczuwalny większy luz na układzie kierowniczym gdy był beton(wyżej) to auto od razu sluchalo było pewniejsze można było szybciej wchodzić w zalrety. Maje pytanie jest takie czy to normalne że na gwincie ap im niżej tym jest bardziej miękki chyba tak nie powinno być teraz jak obnizalem to im wiecej krecilem nakretke regulawięcej w dół to coraz luźniej ona chodzila. Guma12 pisał że zawias będzie sztywniejszy a tym razem jest na odwrot. Powiedzcie co jest nie tak bo ja już jestem zielony. Jedni piszą że jak mają glebę to jest też twardo a drudzy mówią że im bardziej obnize tym będzie mniej sztywny, miękki ( jak narazie to się chyba sprawdza). Proszę o pomoc.

Kunis
31-08-13, 00:09
Wszystko co piszesz sie zgadza. Czym nizej tym bardziej miekko.

Cysiu
31-08-13, 15:21
Obniżyłem dzisiaj przód na -50 tył narazie zostawiłem na -20 ale jutro już zjade nim podejrzewam że podobnie jak przód. Teraz na takim obizeniu da się jeździć i to zaczyna auto wyglądać i fajnie się go prowadzi. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc. Pozdrawiam Krzysiek.

Cysiu
03-09-13, 22:39
Mam pytanie czy obniżenie zawieszenia mogło mieć coś wspólnego z tym że teraz układ kierowniczy zdaje się być luzniejszy tzn chodzi mi że głównie w zakrętach trzeba bardziej przekrecic kierownicą i trzeba uważać żeby nie za dużo skręcić ( tak jakby było większe wspomaganie niż w serii ) Może być to przyczyna zbierznosci ? Nie robiłem jeszcze po obniżeniu a właśnie od tego czasu wydaje mi się że właśnie jest tak jak napisałem powyżej. Proszę o jakieś informacje. Pozdrawiam

Swietywwl
04-09-13, 16:28
Podepnę się pod temat, kupiłem gwint od 6 gena do mojego 5 i w tylnych amorach widełki są węższe.
Teraz pytanie, czy podpasuję tulejkę (poli) od 6 do wahacza z 5? Czy jaki inny myk można zastosować?

Brylant1
05-09-13, 23:37
Cysiu po obnizenia zmienila Ci sie geometria, po ustawieniu ponownie geometrii powinno byc lepiej.

kwiatu
06-09-13, 02:25
Podepnę się pod temat, kupiłem gwint od 6 gena do mojego 5 i w tylnych amorach widełki są węższe.
Teraz pytanie, czy podpasuję tulejkę (poli) od 6 do wahacza z 5? Czy jaki inny myk można zastosować?

możesz spróbować, ale swap tylnego zawiasu jest latwiejszy do wykonania przy setupie zawias 5gen, buda 6gen...
Masz oryginalne tylne dolne wachacze ?

Swietywwl
06-09-13, 08:03
możesz spróbować, ale swap tylnego zawiasu jest latwiejszy do wykonania przy setupie zawias 5gen, buda 6gen...
Masz oryginalne tylne dolne wachacze ?

Wiem, że w drugą stronę jest łatwiej, ja niestety jestem w odwrotnej sytuacji.
Tak mam oryginalne wahacze od 5g wraz ze stabem i teraz nie wiem co zrobić, ostatecznie mógłbym skusić się na LCA, ale kupując od 6g będę miał problem ze stabem :/

Gorliś
11-09-13, 13:55
jak kupisz lca od 6gena to bedziesz mial problem ze wszystkim;) Nie podpasuje do 5gena, sa dluzsze.

Swietywwl
11-09-13, 17:54
Heh, no to co zrobić w takim razie? Ma ktoś sprawdzone info czy tulejka od 6 gena podejdzie do 5? Do OEM wahacza lub do LCA?

Gąsior
11-09-13, 17:59
podobno można uciąć o te 10mm oem tuleję i będzie dobrze, druga sprawa, że z przodu w 5g jest inne mocowanie przewodu hamulcowego, jak wsadzisz gwint dedykowany do 6g to nie będziesz miał do czego przewodów przykręcić. w 5g jest mocowanie na amortyzatorze w 6g przykręca się do zwrotnicy.

Swietywwl
11-09-13, 18:10
podobno można uciąć o te 10mm oem tuleję i będzie dobrze

Na obecną chwilę mam tak przerobioną oem tulejkę, ale mam do założenia komplet poli od 5 gena i myślę co tu zrobić.



druga sprawa, że z przodu w 5g jest inne mocowanie przewodu hamulcowego, jak wsadzisz gwint dedykowany do 6g to nie będziesz miał do czego przewodów przykręcić. w 5g jest mocowanie na amortyzatorze w 6g przykręca się do zwrotnicy.

Tego nie rozumiem, z przodu przy amorach przecież jest mocowanie przewodów, więc co nie pasuje?

Gąsior
11-09-13, 18:44
więc co nie pasuje?

amortyzatory dedykowane do 6g nie mają mocowania na przewody hamulcowe.