Genuinek
08-07-13, 16:49
Witam od kilka miesięcy upieram się z paroma problemami ,ukrecone poloski itp, przy wpięciu na biegi 1,2 ,3 było słychać chrobotanie tzn do 3,4 tys obr na prostych kołach jaki w zakretach potem juz na 4 i 5 nie było tego słychać , znajomy mechanik kazał mi wymienić przegub zew i tak zrobiłem , ale nadal nie pomogło , pozniej znów mi sie ukręciła poloska , wymieniłem ja , i zonk bo po wyjechaniu przy około 50 km/h trzęsło całym samochodem , wiec wróciłem i spowrotem na podnośnik , na górze uruchomiłem silnik 1,2 3 ,4 , tak do 5 , 6 tys obr niby mechanik stwierdził ,ze widzi drgania po stronie kierowcy , ,ale nagle ustały , przejechał się sam i zdziwienie nie było trzesienia fura po prostu ustąpiło , ale chroboty nadal było słychać , ostatnio spr nowe ecu i starty i jak mocniej ruszyłem , znów ..tak jak by wypadła połoska I TRzasy przy 50 km/h zamówiłem przegub wewnętrzny prawy , wydawalo mi sie ,ze tam chrobocze i dlatego , znow wyjezdzam i trzesie fura teraz przy 90km/ wiec ponownie na podnosnik 1,2.3 mocniejsze przyspieszenia i tak jak by się samo naprawiało , albo wkładała się poloska , nie wiem co mam teraz robić czy zamawiać 2 przegub wew lewy od kierowcy , czy to wina mechanizmu roznicowego , poloski napewno proste , koła wywazone , felgi proste ,moze ktos miał podobny problem , z góry dziekuje za odpowiedzi