Zobacz pełną wersję : klocki
Witajcie
Przeczytałem juz historie w faq i mowa jest tylko o klockach EBC, ATE i Ferodo. Mam pytanko bo w cenie ok 140 zł moge kupic kloce: Kashiyama podobno są spoko moze ktos zna ? bo jak zły pomysł to pozostanie ferodo premier albo ATE.
Pozdr
zły pomysł, każde inne z wymienionych jest lepsze
Kashiyama = zero wyczucia pod noga i szybkie zuzycie. Nie ma podejscia do Ferodo Premier. A przeciez Premier wcale nie jest rewelacyjny.
czaje baze, a moze zeby nie przepłacac to wziąć najtańsze EBC czarne bo zielone juz troszke kaski wymagają
p.s. ciekawe jakiego producenta zakładają w Aso za 220zł ??
z tego co słyszałem to ASO montuje Kashiyama, ale to nie sprawdzona informacja... Bardzo prawdopodobne, ze się mylę. Po prostu tak mi się o uszy obiło.
O nich też była mowa na forum. Zamiast nich polecono Nisshinbo (czy jakoś tak).
powtarzam sie ale podkresle ze kashiyamy sa do d.., nissin... sa ok ale nastepne mysle kupic ATE
Ja mam kaszanki i nie są takie złe :) i się nie spaliły po przejechaniu 40 mil na zablokowanym zacisku tylko sie dmymiłt ( ale po koło 200 milach doszły do blachy :twisted: ). Ale wzioł bym Ferodo jakos mam o nich dobre zdanie.
w tej cenei masz tez przecierz EBC i beda dobre
kaszanki-przynajmneij te moje sa super trwale nawet po pol roku prawie zandego zuzycia, bo sa twarde jak fix , co za tym idzie hamuja srednio dobrze, wolalbym zeby jednak lepiej hamowaly niz starczaly na lata
oki dzieki za porady zdecyduje sie albo na ATE albo Premiery albo EBC czarne jeszcze nie wiem w jaki sposób wybiore które ale pewnie bedzie to szybka decyzja juz na miejscu :))
Pozdr
w ASO daja nissin, mam takie i.... nom jak to standard po prostu norma
mialem kaya... cos tam :P i nawet nie zalozylem jakos dziwnie wygladaly D:
w ASO daja nissin, mam takie i.... nom jak to standard po prostu norma
gdzie pytać o nisshinbo ? w jakim ASO, bo chce zakupić ?
Gdzie moge dostac ferodo? bo w mojej okolicy nie moge znalezc do civica :571: !
Ja polecam klocki firmy Textar . jestem z nich zadowolony...Koszt od 130 zł wzwyż, zależy gdzie kupujesz..
Gdzie moge dostac ferodo?
Ja kupiłem Ferrodo w InterCarsie 147 zyla wydałem na nie i jeszcze ich nie założyłem.
Gdzie moge dostac ferodo? bo w mojej okolicy nie moge znalezc do civica :571: !
Może spróbuj w jakimś sklepie internetowym, ewentualnie allegro.
co sądzicie o klockach Lucas. W Lublinie w zakładach w ktorych bywałem mechanicy twierdzili ze te sa najlepsze, jak to sie ma w przypadku civic?
jeśli stwierdzili że są najlepsze, to znaczy się że oni są nie najlepsi
należą do jednych z tańszych i przeciętnych klocków, ja bym je nawet nazwał dolną półką
nooo w "nowszych" podlkach były montowane w standardzie hamulce Lucasa... fakt z tego całego samochodu to hamulce były najlepsza rzeczą jaką posiadał:) ale jak napisał LIO to jest odpowiednia półka... odpowiednia dla FSO :roll: nie to zebym miał cos do poldolotów... ale troche kilkometrow nimi zrobilem wiec mam ogląd na sprawe :D
Ja mam sifferty za 46 zl i nowe tarcze i gra i trąbi.
wymień chłopie bo to piwinno i hamować i w ciszy :D ;)
Nisshinbo w wejść do sprzedaży w Inter Carsie - sprawdzona plotka.
Ok Panowie, lucas...dla fso, a dla hondy EBC ew. Nisshimbo :) Takie wnioski wyciągam po przeczytaniu xxx tematów na temat klocków.
Sprawdziłem klocki EBC u polskiego dystybutora kosztują - czarne 114 zł brutto, zielone 238 zł brutto. A jak z cenami w Waszych miastach?
A propo klockow. Wczoraj bylem na jednej stacji diagn. Pracuje tam moj koles, no i zeszlo na temat klockow... Moje zdziwienie bylo spore, jak powiedzial, ze maja ostatnio bardzo duzo reklamacji klockow... FERODO :shock: Nastepne jakie chce zalozyc to wlasnie mialy byc Ferodo, teraz mocno sie zdziwilem.. Przeciez Ferodo uwzane sa jedne z lepszych..
Przeciez Ferodo uwzane sa jedne z lepszych..
Przez kogo :?: Miałem kiedyś ferrodo i nigdy więcej. Twarde, strasznie pylą i wogóle nie polecam.
Przez kogo :?: Miałem kiedyś ferrodo i nigdy więcej. Twarde, strasznie pylą i wogóle nie polecam.
Przez kogo? Nawet tu na forum wiele osób poleca i chwali :)
Nisshinbo w wejść do sprzedaży w Inter Carsie - sprawdzona plotka
cieszy mnie niezmiernie ten fakt, najlepsze jakie znam i zakupie napewno
EBC to kupa po jagodach - moim zdaniem. Ja zamówiłem Tarcze nawiercane i nacinane OMP i do tego klocuszki OMP. :smile:
Oj...jagodowa powiadasz, to chyba jestes pierwszy ktory krytykuje te klocki. no ale od tego jest forum
Spytaj użytkownika "Cobweb", któremu się rozwarstwiły w TypeR`rze. :wink:
widziałem te klocuchy Cobweba i potwierdzam, więc jestem kolejnym ich krytykantem :-)
[ Dodano: Nie Paź 30, 2005 3:46 pm ]
http://img304.imageshack.us/img304/906/p1010116a1pv.jpg
http://img304.imageshack.us/img304/7522/p1010118a6iu.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/385/p1010119a0nf.jpg
i co podobają wam się te "super" klocki EBC ?
dla mnie shit :!:
smieszna sprawa ale kolega cobwed jezeli sie nie myle ma srebnego typer'a na WD..... to jakis czas temu mielismy okazje sobie poszalec na siekierkowskim i musialem ostrzej przychamowac ze 170 bo czerwone swiatlo sie pojawilo i z moich pieknych zielonych klocuszkow poszedl dym jagby sie zagotowalo auto o nieprzyjemnym zapachu niewspomne, od tego czasu auto chamuje ale jagby mniej skutecznie.... dodam ze klocki mialy tydzien ale napewno przejechalem pare set kilometrow i powinny sie dotrzec moim zdaniem 300zl w bloto, chyba bede musial przetestowac te nishibo.
Gdzie jeszcze mozna kupić nishimbo?
[ Dodano: Nie 30 Paź, 2005 ]
LIO: to mnie przkonało, aczkolwiek mzoe to jakis podrobki ? Slyszałem ze klocki sa b.czesto podrabianym towarem zwlaszcza ze markowe :)
Cobweb ma TypeR`a na blachach WE. :wink:
w takim razie nie cobweb ale napewno srebny na WD i z obtartym prawym bokiem, jednak fakt faktem klocki kosz, ewentualnie podobno mozna wyjac klocki i przeszlifowac tak zeby zerwac nadpalona warstwe prawda to :?:
Można, ale jest to ewidentna "rzeźba w gównie". :wink:
Ja mam u siebie GreenStuffy, po ponownym odpowietrzeniu układu hamulcowego jestem zadowolony. Testowałem je ostatnio i po 5ciu hamowaniach ze 100 do 0 i dwóch ze 150 do 0 w ciągu jakichś 3 minut dalej hamowały. ***** mnie czy śmierdzi czy piszczy czy brudzi, ważne że hamuje i to skutecznie. W Civie 4g mojej panny mamy Kashiyamy i jak zaz tą cenę (160PLN przód i tył) są jak dla mnie zadowalające. Wytrzymują kilka dłuższych hamowań z wyższych prędkości, ale faktycznie jak ktoś tam napisał, jakby ciężko je wyczuć z siłą hamowania. No i stosunkowo szybko się zużywają. Nie będe pisał o innych, bo nie użytkowałem (nie licząc ******ych ETFów, czy jak im tam).
same klocki to jedno - a zapominacie o tarczach - generalnie jestem przeciwnikiem mieszania - ja tez mam EBC - caly komplet + motula i nigdy problemow z hamowaniem nie bylo / to tez zalezy co dla kogo jest problemem - bo jedni jezdza inaczej inni inaczej - malo z waszych aut przyspiesza tak jak moje i hamuje tak jak moje czy to w roverze czy w rudej- wiec ile urzytkownikow tyle opinii
- malo z waszych aut przyspiesza tak jak moje i hamuje tak jak moje czy to w roverze czy w rudej-
no niektóe podobnie :D DOdam że ja nie mam zestawu. Kupiłęm Brembo MAX i do tego greenstuffy, póki co się nieźle spisują, tarcze są dalej proste mimo częstego katowania ...
chodzi mi o to ze - kazdy z nas jezdzi i hamuje inaczej - co innego dla mnie jest katowaniwe i co innego dla kogos innego tak samo dobre hamulce tam gdzie ja uwazam ze sa super - sa osoby ktore sraja w gacie bo nie czuja wogole hebli i odwrotnie
Witam znalazlem firme w Lublinie która handluje nishimbo i kashiyama. Sprzedawca twierdzi ze ze kashyama jest lepsza (twardzsza i nie brudzi) a nishimbo są miękkie. Cena nishimbo 85 zl Kashiyama 105. Mam teraz dylemat :) Na forach różne opinie, w tym watku nishimbo chwalice.
ja do tej pory jeździłem zawsze na tarczach brembo(bo są tanie i w miare ok.. jak zaczynają bić, wymieniam na następne :D), płyn RBF600(tanio i dobrze:D) i klockach Textar, Ferodo Premier, a ostatnio EBC GreenStuff. Wnioski następujące:
Textar, nigdy wiecej.. zupełnie seryjnym autem w lecie przemieszczałem sie z gdyni do gdańska, a że jechałteż kumpel focusem to z każdych świateł palnik i w sopocie dym z hamulcy i koniec ich działąnia.
Ferodo. w sumie OK, nie było na co nażekać. Taki przyzwoity, działający klocek. od ręki zawsze w IC i w dobrej cenie. Ale jakiś taki niedosyt, że mogłoby być jeszcze lepiej...
EBC Green. narazie zrobiłem kilka tysięcy i jestem zadowolony. upalając po mieście zdażyło się doprowadzić je do dymienia, ale nadal skutecznie hamowały. Tak naprawdę pełną opinię będe miało nich jak się skończą, to i zobaczymy jak zniosą zimowe noce na eco z lewą na hamulcu :D
[ Dodano: Sob 12 Lis, 2005 ]
Witam znalazlem firme w Lublinie która handluje nishimbo i kashiyama. Sprzedawca twierdzi ze ze kashyama jest lepsza (twardzsza i nie brudzi) a nishimbo są miękkie. Cena nishimbo 85 zl Kashiyama 105. Mam teraz dylemat :) Na forach różne opinie, w tym watku nishimbo chwalice.
jakoś nawet jak jeździłem rowerem, to panowała opinia, że miękkie klocki na krócej starczają, ale za to lepiej hamują.. zależy czego oczekujesz.. podobnie zresztą jest z mieszanką gumy na oponach.
Cena nishimbo 85 zl Kashiyama 105
upewnij sie czy to napewno sa te klocki, a jak tak to czy nie jakies podróby, bo cos tanie. A jak pan jeszcze twierdzi ze kashiyama jest dobra, to wogóle śmiem podejrzewać, że jakieś gówno sprzedaje.
Kashiyama 100% orginal, kupilem, zaożyłem pojezdzilem po miescie. Przy montazu zadnych problemow, pasuja extra. Czy ta blaszka ktora ma piszczec jak sie koncza powinna byc po stronie wewnetrznej zacisku czy zewnetrznej ? Wlozylem chyba dobrze, skor sie zacisk zamknal, ale jakos mnie nurtuje to :)
Super hamuja jak narazie. W sumie gość w sklepie twierdzi ze jeździł nissanem almera na tych klockach od samego poczatku i jest zadowolony. W drugim sklepie gdzie dzwonilem cena byla podobna 106 zl, facet specjalizuje się w japonczykach tez twierdzil ze kashi... sa ok. Zobaczymy, ja rajdowcem nie jestem. Używam samochodu do pracy. Potestuje dam znac.
Te co mialem blizej nie okreslone, (nie bylo widac zadnych oznaczen) niezle starte byly. Prawe kolo zewnetrzny klocek okladzina starta do konca z jednej strony z drugiej bylo jeszcze sporo, musial sie zablokowac. lewe kolo lepiej ale tez juz bylo cienko. Pedal sie uginal w zasadzie do podlogi zeby zachamowac, teraz jest extra.
powinna byc po stronie wewnetrznej
tak
Wcześniej była mowaO EBC Greenstuff.
Od trzech tygodni jeżdzę na standardowych tarczach EBC i do tego mam Greenstuffy.
Porażka jakich mało. Chamować a i owszem chamują ale nie długo nie będę miał tarcz. Greenstuffy są za twarde do standardowych tarcz. Powinny do nich być nacinane.
No chyba że tarcze są zplasteliny. A może ktoś ma inną teorię ?
odkopujemy temacik i mam pytanie o takie klocki
http://moto.allegro.pl/item478511799_klocki_prz_oryg_nisshinbo_honda_civi c_95_05r.html
do ej 9 z 1999 czy sa to oryginalne? moze ktos u tej osoby kupowal i wie co to ? tarcze mam seryjne
NISSHINBO to jedne z lepszych na rynku.
lub moze poleca cos innego....
...z Ferodo Premier też powinieneś być zadowolony.
wiec kupilem te klocki , zobaczymy jak beda sie zachowywac... montaz w przyszlym tyg ;]
Poszukaj klocków ATE -są bardzo dobre, nie przegrzewały się i skuteczność hamowania na nich była bardzo wysoka. Miałem je dokładnie w takim aucie. Polecam. Teraz mam kashyamy i są beznadziejne.
Chłopaki pisali na początku, że polecają ATE.
Stoją ok 350 zł za komplet na przód, czyli tarcze 260mm + klocki.
Opinię sylipp już znam. A inni?
Czy jest to dobry zamiennik? Brembo+Ferodo czyt ATE ? :(
Klocki Ferodo tarcza EBC. Tak mam obecnie przy 282mm i spisuje sie fenomenalnie.
Brembo nie polecam. Mialem przy 262mm tez z klockiem ferodo. Strasznie zjechalo z jakoscia i moje byle brembo lekkie bicia przy hamowaniu mialy juz po ok 10-12 tys km.
Druga kwestia to taka ze ja nie oszczedzam hamulcy :) Przez styl jazdy jaki preferuje :) Byc moze dlatego sie powyginaly delikatnie juz po tak malym przebiegu.
Co do ATE mialem okazje jezdzic Civickiem z takimi klockami i tarczami 262mm i jak dla mnie szalu nie robia. Klocki uwazam duzo lepsze sa Ferodo.
O brembo było już kilka tematów że to kupa.
B dużą pojemność cieplną mają OEM tarcze. Klocki ferodo premiery dają radę.
Klocki Ferodo tarcza EBC [...] spisuje sie fenomenalnie.
Co do ATE jak dla mnie szalu nie robia. Klocki uwazam duzo lepsze sa Ferodo.
No to jak z tym ATE? Szału nie robia, ale lepsze od fenomenalnych?
Chyba chodziło Ci o to, że słaby zestaw 282 bedzie lepszy niz dobry na 262.
No to jak z tym ATE? Szału nie robia, ale lepsze od fenomenalnych?
Chyba chodziło Ci o to, że słaby zestaw 282 bedzie lepszy niz dobry na 262.
Nie nie.
Wyraznie napisalem ze wg mnie Ferodo to duzo lepszy klocek niz ATE :)
A jesli juz porownanac m282 do 262 to nie ma zadnego porownania bo 282mm wystepuje praktycznie tylko w ofercie EBC i dokladajac nawet Ferodo Premiera mamy duzo lepszy zestaw niz ultimac czy turbogroove 262 z nie wiadomo jakim klockeim.
Nie nie.
Wyraznie napisalem ze wg mnie Ferodo to duzo lepszy klocek niz ATE :)
Popre decyzje, moze to kwestia ustawionego toru, ale ATE szpaliły mi się na popiół, właściwie klocek z dwoma dziurami kruszacy sie, Ferodo duzo lepiej daje rade "w trudnych warunkach"
zdjecia spalonych ate chyba nawet gdzies na forum dawałem ;)
Zdecydowałem się jednak na jeszcze inne klocki - Remsa.
Będę swapował hamulce z 242 na 262 mm i pobiegałem sobie dzisiaj po lubelskich hurtowniach. Zestaw na 262 mm: Kashyama ok 80 zł, ATE ok 140zł, Lucas ok 120zł, a kupiłem Ferodo Premier za 95zł. Myślę, że to najlepszy wybór. Do tego tarcze gładkie EBC za 200 zł (komplet). W podobnej cenie były tarcze Lucasa, ale sporo kiepskich opinii o nich słyszałem. Na wiosnę zobaczymy jak to hamuje.
Tomi.civic
26-02-09, 09:57
To i ja się podepne, planuje wymiane tarcz i klocków przód tył w moim ej9
przód tarcza 262mm
tył tarcza 240mm
engine B18
zastanawiam się nad tarczami EBC turbo groove do tego klocki EBC green stuf
Co sądzicie o takim zestawie, inne propozycje :confused:
PS. z tego co pamietam ktoś handluje na forum EBC tylko nie pamiętam kto :confused:
Ja u siebie mam przód 282mm gladkie EBC z klockiem Ferodo DS Performance. Tył mam 240mm gładkie Delphi bo innych nie było jak kupowałem z klockiem Ferodo Premier. I szczerze polecam DS w połączeniu z EBC.
Hamuje mega, zagrzać heble to jest duża sztuka. Jedyny mankament czasami sobie delikatnie przypiszczy przy praktycznie już zerowej prędkości.
TG z Greenem to też wg mnie bardzo dobry zestaw na ulicę i też bym Ci to polecił.
podepne sie tez :)
EBC TG + kolcek Greenstuff do b16 ~240ps bedzie si?
jak chwilę pogooglujecie to mozecie znaleźć ciekawy zestaw fotek rozpadających się greenstuff'ow
to jaki zestaw proponujecie? bo jak czytalem tu i na passwordzie kady ma inna opinie o innych zestawach...
zonk, odpowiedz sobie ile razy w roku jeździsz po torze. Inaczej, jak często zdarza Ci się awaryjne hamowanie z duzych prędkości? Jak często to bierz EBC TG + DS, jak kilka razy w roku to gładkie EBC+premiery spokojnie wystarczą. Rozumiem że o 282 mówimy?
dosc malo na formu jest napisane o taroxach. szukam nadal jakis pożądnych tarczy do mojej laluni. juz wiem, że nie znajdę brembo oro do mg zr160, nie robiapodobno, a czy taroxy sa dobre, bo sa do tego modelu. teraz jakei bo sa 4 modele taroxów, które sa jakie . Chce miec pozadne heble dlatego szuak pozadnych tarcz i klockow. zaciski 2tloczkowe od legenda sa tylk klocki i tarcze. na tyl 240 od jajka vti i tu tez dylemat z zestawem tarcze+klocki. cos proponujecie?
Ja proponuje klocki przód DS Performance tył Premier (bo nie ma DSów) albo na tył coś z EBC Green / Red.
Tarcze jak wyżej napisałem mam gładkie EBC i w połączeniu z DSem jest jak dla mnie bardzo dobrze.
zonk, odpowiedz sobie ile razy w roku jeździsz po torze. Inaczej, jak często zdarza Ci się awaryjne hamowanie z duzych prędkości? Jak często to bierz EBC TG + DS, jak kilka razy w roku to gładkie EBC+premiery spokojnie wystarczą. Rozumiem że o 282 mówimy?
niejezdze na torze , ostro hamuje rzadko . Mowimy o seryjnych 262mmm z VTi
niejezdze na torze , ostro hamuje rzadko . Mowimy o seryjnych 262mmm z VTi
OEMowe tarcze przewyższają wiele aftermarketowych, do tego premiery i będzie git
OEMowe tarcze przewyższają wiele aftermarketowych, do tego premiery i będzie git
mysle ze tak samo łatwo mozna pogiąc OEM tarcze jak i jakis aftermarket, a ceny tarcz OEMów zabijaja...
no i nadal kazdy mowi co innego i wez tu badz madry ... heh
nie ma tarcz ktore sie nie gną.
nie ma tarcz ktore sie nie gną.
I ile ludzi tyle opinii.
Musisz wybrac najmniejsze zlo :)
Czy widzi ktoś jakies przeciwskazania zakładania prawie nowych klocków (przebieg ok. tysiąc km.) do nowych tarcz ? oczywiście zakładając, że klocek będzie miał równą powierzchnię?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.