Zobacz pełną wersję : D16Y7 non v-tec
Posiadam coupe z silnikiem 1.6 (d16y7), jestem zielony w tuningu, ale interesuje mnie jak można podnieść osiagi w tym silniku? Słyszałem ze mozna zmienic głowice od d16z6, ale co sie z tym wiąże i jakie koszta? Mam około 4 tysi na przeróbki. Aktualnie mam tylko przelotowy ostatni i właśnie czekam na przesyłke z kompletnym dolotem K&N 5Z niecierpliwością czekam na porady !!! :aloha:
jak masz 4 tysie to spoko mini-me rob na d16z6,zmieniasz ECU,glowice i pare ******* i masz SOHC VTEC ,czyli ogien z rur idzie juz,moze nawet na ktorys z ukladow Ci starczy(wydech,dolotowy)
poczytaj o mimi-me na forum
Pare pierdół ?? tzn. jakich bo z reguly te pierdoły robią najwięcej problemów. :hinczyk:
:szukaj: :szukaj: :szukaj:
gdybym wiedział tylko gdzie szukać??
[ Dodano: Czw 24 Sty, 2008 ]
oto moja civka
http://img132.imageshack.us/img132/9433/s8000723oc1.jpg
Ladne auto. Wzoruj sie na tym setupie http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=1793&start=0
w tych 4 tysiacach zrobisz jeszcze hubrydowa skrzynie i jeszcze Ci sie zostanie.a jak nie dozbieraj jeszcze drugie tyle i jedz z ostrej rury i kup kompresor, lub uturb suke :)
Możesz wydać tą kasę na: mini-me Z6/Y8, zwiększyć średnicę wydechu, zmienić kolektor dolotowy, hybrydową skrzynię z przełożeniami z CRXa, zmienić hamulce.. Ciągle będzie mało.. kolejną kasę będziesz wkładał.
Albo pozbieraj jeszcze ze 3 tyś i rób swapa. Od razu w serii będzie min. 160PS.
dymek, ale to juz nie to samo, kupujesz i wkladasz, a gdzie radocha z tego ze sam zrobiłeś. widziałem te silniki z turbo maja po 276km z turbo oczywiscie. narazie pogrzebie a potem zobaczymy. liczy sie efekt koncowy długich prac a nie dwódniowa robota ze swapem i tyle. ale dzięki za rade. :afro:
A teraz kolejne pytanie: A gdyby tak turbo ??
Powiedzcie co się z tym wiąże i jakie są koszta?
http://img132.imageshack....s8000723oc1.jpg
A teraz kolejne pytanie: A gdyby tak turbo ??
Powiedzcie co się z tym wiąże i jakie są koszta?