Zobacz pełną wersję : Urwana śruba
Witam!
ukręciłem śrubę od "Breathing port cover". ostała się jedna. zostawić tak czy próbować rozwiercić etc..
czy w ogóle ten element jest niezbędny?
http://estore.honda.com/honda/parts/view-honda-parts-catalog-detail.asp?m=1997-civic-2-dx-a-c-5mt&sn=&b=E++14&dl=#
po zoomie część nr 10
pozdro
Ja bym się pobawił w rozwiercanie,następnie wyrkrętak, jak się nie uda to jeszcze obadaj czy jest mozliwość rozwiercenia na 8mm.
To sie na "smoka" nakreca czy jakos tak...?
Zapewne dosc istotne i odpowiedzialne za odpowiednie cisnienie oleju...
Raczej przed odkreceniem pobijaj te sruby by zerwac momentem - ale teraz juz po ptokach.
Rozwiercanie cie czeka.
nie nie. to nie idzie na smoka.
jeśli masz czas spójrz na częśc nr 10
http://estore.honda.com/honda/images/parts/catalogs/EA/13S0201/Estore/illustrations2/S023E1400A.png
pamietam te blaszke - jest ona dosc charakterystyczna tam - poplatalem, fakt - da sie ja nakrecic chyba w 2ch miejscach - w sensie pasuje tam gdzie byla i z drugiej strony. do czego zas to sluzy - nie wiem. Mi sie wydawalo ze to kieryje jakos olej skads gdzies... :/
zaryzykuję i zostawię tak jak jest. myślę, że po tym ścieka tylko olej...
czy koła pasowe są wymienne pomiędzy silnikami d serii?
są wymienne z tego co mi wiadomo. a śrubę tą rozwierć i nagwintuj otwór. nie chciałym, aby ta blacha się urwała czy odgięła wskutek rezonansu. Jak robisz dobrze to rób dobrze.
masz rację, nie pomyślałem. Wpadnie w rezonans i ja upier****.
a tak btw jakie jest jej zadanie?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.