Zobacz pełną wersję : Lozysko z piasta do 1.8VTi.
witam
ma ktos namiary gdzie dostac w rozsadnej cenie lozysko z piasta tylne prawe
oczywiscie z wiencem od ABSu
pozdr
Też by ni się przydała taka informacja...
Cena niestety http://moto.allegro.pl/piasta-lozysko-tyl-honda-civic-prelude-nowe-i1420916823.html
witam
przyszła i na mnie pora, a raczej na łożysko w mojej Halinie. Standardowo prawy tył.
Jakiej firmy polecilibyście kupić takie coś??? Ma ktoś sprawdzona firmę pod względem tych łożysk-piasty.
mile widziane linki oraz ceny.
http://www.pl.image-share.com/upload/43/260.jpg (http://www.pl.image-share.com/ijpg-43-260.html)
JPN HUB ASSY
Wymianiałem 2 lata temu bardzo dobry zamiennik chyba jeden z lepszych na rynku
cena: 200zł.
Ja niedawno kupiłem za 120zł używany oryginał od jednego ze znanych na forum sprzedawców części (+20zł wysyłka). Oczywiście może szybciej paść, ale jak czytam o tym, że nowe zamienniki też często szybko padają to postanowiłem zaryzykować.
Nowa oryginalna tylna piasta z tego co pamiętam kosztuje ok 550-600zł.
Nowa piasta oryginał kosztuje 1200 zł.....
Jak szukałem przez znajomą pracującą w sklepie z częściami to znalazła w Gdańsku tylko właśnie jeden zamiennik JPN.
Tak więc dużego wyboru nie mamy.... A przydarzyło mi się raz że jedne łożysko padło po kilku tyś km.
Jak szukałem przez znajomą pracującą w sklepie z częściami to znalazła w Gdańsku tylko właśnie jeden zamiennik JPN.
Ja właśnie takie mam. Za swoje nowe dałem 210zł zdjęcie powyżej-polecam
Nowa piasta oryginał kosztuje 1200 zł.....
O, ku...
Faktycznie, to piasty na japońskich łożyskach widziałem po ok 600zł. Nie oryginały.
trochę dziś podzwoniłem, i mniej więcej tak się to ma:
piasta JPN koszt ok 350zł, niemiecki zamiennik ok 158zł, w jednym sklepie powiedzieli mi za "oryginalna" 580zł:D
w innym sklepie za piastę OYO lub KOYO (NIE DOSŁYSZAŁEM NAZWY:o) w wersji bez wianka do ABS 250zł a z wiankiem do ABS 350zł, tez chyba JPN .
gosc mi powiedział ze jak sobie poradzę z przełożeniem wianka od abs-u to można kupić ta za 250 i 100zł zaosczedze, ale nie wiem czy jak nie wypali ten zabieg to wtopie więcej kasy
czy warto kupić ta JPN ???
Alen333 i Ja mamy piastę JPN -ale nie za taką cene chłopcze. 350zł do cholery nie podobne już wolałbym od Tygryska użwykę za część tej ceny kupić. Ja dałem 210 za nową masz zdjecie powyżej. I nie próbowałbym przekładać tego wianka na ABS-przed JPN miałem jakiś przelipny zamiennik który nawet nie chciał wejść na ośkę,a wianek omijałby czujnik ABS. Ząbków na wianku musi być 50 i nie może być równiutko z tą górną częścią.
Ja dałem 210 za nową masz zdjecie powyżej.
Ale cały czas mówimy o piaście od VTI tak , bo porównywanie zwykłej z rozstawem 4x100 która pasuje do większości civiców i tej z vti jest bez sensu, będzie cena większa bo pewnie mniej firm to robi, mniej na rynku tego bo ledwo do kilku modeli podchodzi. Proszę jeszcze raz osoby które tak tanio kupiły o potwierdzenie że właśnie mają takie piasty do MB6/MC2 bo i otwór centrujący inny i rozstaw śrub .
dokładnie, tak jak Szastal mówi, o jakiej piaście mowa ???
bo do vti piasta produkcji japońskiej minimum 350pln, jak już pisałem sa tańsze wersje ale bez wianka od ABS lub produkcji niemieckiej.
pytałem o piastę firmy NIPPARTS, to powiedział mi gość ze sporo droższa od tej za 350pln
Ja rok temu kupowałem piastę do vti, trochę było z tym problemów, ale w końcu dostałem ja od kolesia z allegro: http://www.dexx-auto.pl. Dostałem u niego piastę firmy optimal za 350PLN. W piaście tej było łożysko NTN o dokładnie tym samym oznaczeniu jak w ori piaście, więc myślę, że dostałem niezłą cenę jak za to samo co można w ASO dostać ;)
wie ktoś czy przy wymianie piasty jest jakiś problem z czujnikiem ABS ???
To są niezależne sprawy, ja po prostu zdjąłem tylną piastę i założyłem nową (używkę) i śmiga :) czyli problemu nie było
wyczytałem w jednym z tematów tu na forum dotyczącego piasty, ze powinna być ona nie okrągła tylko z tymi podcięciami jak np tu http://www.autoczesci.autosowa.pl/index.php?page=01&ar=56228#art ma to wogole jakieś znaczenie ???
przypominam ze to ma być piasta do MC2 b18C4
Te 'podcięcia' jak je nazwałeś to jest wianek od abs-u. Albo kupujesz piastę z wiankiem, albo można bez i próbować ten wianek przełożyć, ale to może być niezła rzeźba.
wianek to wiem:D
chodzi mi o wymiar zewnętrzny piasty, wygląda jak poobcinane koło
A o te podcięcia chodzi :D
Ja u siebie zmieniałem na taką z podcięciami. W sumie to nie wiem po co one są, bo z tego co pamiętam to okrągła chyba też by podeszła.
wiec tak, piasta wymieniona na JPN i teraz w końcu wiem co to cicha jazda;]
wymieniałem z prawej strony, jak by co to nakrętka odkręca się w lewo, i proponuje od razu kupic nowa.
JPN i nie było nakrętki ? ;/ takie samo łożysko jest w mb6 i prelude bb9 mowa o wersji z ABS
a bez ABS
mc2 mc3 mb6 mb7 i bb9
tak jest katalogowo
jakieś BTA najtańsze mam za 250 zł
JC za 200 ale cholera wie czy z abs
nakrętki nie było, chyba ze w sklepie gdzieś wypadła;]
co do BTA to słyszałem ze to polski produkt wiec sobie darowałem, z góry założyłem ze wole dać więcej $$$ a zrobić to raz i nie patrzeć tam aż za 12 lat;]
2 miesiace temu padlo lozysko tylnie prawe wymienilem na firmy SFK, 2 tyg temu z kolei padlo lozysko tylnie lewe. wersja z ABS, 182tys przechulaly. SNR jak i NTN w okolicach 270zl kosztowaly. Obie firmy robia na 1 montaz o hond. Jak sie potem dowiedzialem to wlasnie warto brac lozyska tych firm:FAG, NSK, SKF, NTN, KOYO, z tym ze FAG to glownie do niemieckich aut na 1 montaz. NTN-SNR to nawet zamiennie pakuja swoje lozyska, a koyo maja wybite NTN, taka globalizacja. Kupujac uzywke nie robi sie najlepiej ze wzgledu ze nakretka ktora skreca lozysko powinna byc 1 razowa, tak mi w aso powiedzeli i takie sa zalecenia Hondy. Dodam jeszcze ze tam ceny z kosmosu ale to kazdy raczej wie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.