PDA

Zobacz pełną wersję : Accord Turbo by TOMSON pytanie



Mystek
21-08-05, 15:18
Rozchodzi sie o ten egzemplarz http://galerie.tomson.com.pl/album06?page=1
Poniewaz w temacie turbo jestem zielony oczekuje od was wszelkich informacji i sensownych odpowiedzi, dzieki.

na TVNTurbo mowili ze to jest jakas najprostza opcja uturbienia bez zmiany gratow na kute itp. Zdjecia mi tam za wiele niemowia wiec jesli mozecie przyblizyc mi ten temat takiego uturbienia tzn co tam jest zmienione co dolozone i nawazniejsza kwestia .. PRAJS :) MOze wiecie ile wlasciciel tej hani zaplacil , jesli nie to plus minus podajcie koszta takiej operacji i czy napewno bez zmiany tlokow itp te auto pojezdz bezawaryjnie jakis czas ?

LIO
21-08-05, 18:48
na soft turbo musisz liczyc ze wydasz 5-6 tysi
nie rozbierasz silnika, tylko dokladasz turbinke, kolektor, IC, orurowanie, blow-off'a, regulator cisnienia paliwa, komputer + koncowe strojenie
ladujesz do max 0,5 bara najczesciej 0,3-0,4 wtedy wyrabia seryjna pompa paliwa i daja chyba rade seryjne wtryski
dalej mozesz sie pobawic we wskazniki, pozwalajace kontrolowac wazne parametry.
o czyms moze jeszcze zapomnialem

Mystek
21-08-05, 19:09
O to chodzilo dzieki wielkie,
jesli jest jeszcze cos co powieniem wiedziec o takiej SOFT instalce chetnie poczytam i dowiem sie wiecej

Peter
21-08-05, 19:36
dalej mozesz sie pobawic we wskazniki, pozwalajace kontrolowac wazne parametry.
Wskaźniki EGT i Boost to podstawa w każdej instalacji turbo, żeby wiedziecz, czy płyna juz tłoki czy nie. Ja bym jeszcze dał delikatnie odpreżajaca uszczelke, zeby spalania stukowego nie bylo. MBC by sie przydało.

LIO
21-08-05, 22:32
ziom gdzie spalanie stukowe.
To jest soft, małe doładowanie, możesz spokojnie wystroić bez problemu
owszem mozna to zrobic, ale ja bym u siebie nie ruszal póki jest cała