Zobacz pełną wersję : Diagnostyka abs
Panowie. Jak zrobic diagnostyke absu? Bo napisane, ze zworke dac w zlacze 5 pinowe te obok do samodiagnostyki, ale ktore zewrzec? Manual tak podawal z ta 5cio. Czy ta zwykla 2 pinowa nie wymryga absu kodu bledu?
Proszę:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?51569-Problem-z-abs&p=735869#post735869
Zwierasz niebiesko-biały z brązowo-czarnym.
No wlasnie mialem ten manual, ale oni nie pisza ktore zwierac, bo kaza miec jakas zwore serwisowa.
Już wiem. Dzięki kolego. Wczoraj się nie zrozumieliśmy i się oburzyłeś na mnie. Dzięki za pomoc ; D
Zwierasz niebiesko-biały z brązowo-czarnym.
:)
A co się najczęściej rypie - czujniki w kołach. Skręciłem kiedyś gwałtownie i się zapalił. Potem tam się zapalał, po odpaleniu znikało, aż z dnia na dzień po deszczu zapaliło się na stalaka. Gaśnie tylko jak się kilka razy kluczykiem pokręci. Ale oo odpaleniu znowu jest.
Pomierz opornosc czujnikow multimetrem. I podaj wyniki.
Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Nie mam multimetru cholera, czas kupić. Ale widzę, że diagnostyka wywala, który czujnik jest dziabnięty?
Zrób diagnostykę i wykaże, czy to czujnik, czy coś innego. Jak wyjdzie czujnik z przodu, to nie ma różnicy czy kupisz prawy, czy lewy. Oba są identyczne i mają tą samą długość kabla. Jedynie trzeba mocowanie ze starego przełożyć (żaden problem).
Jak jest tylko brązowy, a nie brąziowo czarny to o ten chodzi?
Odświeże panowie. Tak mi gume przegubu założyli, że była dupowato założona, zaginała się, tarłą o przegub i rozwaliło ją, wywaliło smar na zewnątrz. Nie wiem czy dużo. Nie chrobocze jeszcze ani nic objawów. Czy to od tego mógł się abs rozpierdzielić? Czy uszkodzony przegub może dawać błędy absu - uszkodzony przez rozerwaną osłonę.
Jeżeli ten wielowypust na przegubie masz zapierniczony smarem, to czujnik nie potrafi odczytać prędkości obrotowej koła = abs nie działa.
No to przyczyna znaleziona. Skręciłem mocno kołami, wtedy się zaczęło z błędami, bo pękła osłona. Da się to wyczyścić i dalej jeździć na tym przegubie jak nie uległ uszkodzeniu czy już dupsko? Przegub ma śmieszny przebieg...
Zdemontuj przegub, wymyj go ze smaru benzyną (żeby pozbyć się syfu który nabrał smar bez osłony, bo od niego przegub może się uszkodzić), dodaj nowy smar do przegubu, zamontuj przegub, zamontuj nową gumę i sprawdź. Skręć koła na maxa w przeciwną stronę niż przegub i dodaj gazu. Jak nie słychać pukania to jest ok.
Za tydzień dam znać. Jutro wyjeżdzam, auto będzie stało. Już po powrocie na gwarancje to idzie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.