PDA

Zobacz pełną wersję : SWAP y7-y8



ambasador
26-06-13, 22:48
Witam Koledzy. Potrzebuję rady, (tak użyłem szukajki :D) ale natrafiłem na różne informacje. Najpierw myślałem nad Mini-me... ale
Planuję zrobić SWAP
Pacjentem jest H Civic Coupe z silnikiem D16y7 sprzed faceliftingu, obraził się na mnie dół silnika i chyba wymienie motor na D16y8. I pojawia się pytanie będę miał kompletny silnik: blok głowica, aparat zapłonowy, kolektor ssący, wydechowy (choć nie potrzebny mi mam ebay ;/), chyba nawet alternator do tego komputer, zaworek vteca, część wiązki silnikowej. Silnik prawdopodobnie wyjęty z anglika. Mechanicznie wyjąć wsadzić bez większego problemu, ale jak to jest z wiązką, wystarczy wspiąć ? Wiem, że od zaworu do komputera muszę puścić 2 kable z wiązką to powinno być w komplecie. Czy będzie problem z od odpaleniem - tu myślę o immobilaizerze i stacyjce też będą potrzebne ? Nurtuje mnie jeszcze czy będę potrzebował przejściówkę komputera ?
Z informacji wynika ze wiązki są różne, więc załóżmy, że silnik jest również sprzed Face lifta.

Arturvf500
27-06-13, 14:04
wystarczy usunac albo przelozyc immo;) a do vteca 1 kabel

ambasador
28-06-13, 09:47
Czytałem o wyłączeniu imo na HTech, a stacyjki i nie trzeba wymieniać ? i kluczy zarazem ?

Młody ŁDZ
28-06-13, 09:57
Nie, wylacz tylko immo w kompie.

ambasador
28-06-13, 15:52
Koledzy a jeżeli y8 jest wyjęty z automatu? skrzynia wypada i kolektor ssący raczej też (podobno inne kanały ma) coś jeszcze w tym może być pogmatwanego? czy reszta P&P

lozek
28-06-13, 15:58
będzie troche rzeźby :D węże chłodnicze do kupienia (albo 1 - nie pamietam), zamach, podpora skrzyni, osłona zamachu. (piszę a podstawie B serii, ele tu pewnie to samo)

nie pamietam co jeszcze

kris00011
28-06-13, 16:00
Ssacy mozesz zostawic tylko musisz przeniesc krokowca z tylu na ssacy