ambasador
26-06-13, 22:48
Witam Koledzy. Potrzebuję rady, (tak użyłem szukajki :D) ale natrafiłem na różne informacje. Najpierw myślałem nad Mini-me... ale
Planuję zrobić SWAP
Pacjentem jest H Civic Coupe z silnikiem D16y7 sprzed faceliftingu, obraził się na mnie dół silnika i chyba wymienie motor na D16y8. I pojawia się pytanie będę miał kompletny silnik: blok głowica, aparat zapłonowy, kolektor ssący, wydechowy (choć nie potrzebny mi mam ebay ;/), chyba nawet alternator do tego komputer, zaworek vteca, część wiązki silnikowej. Silnik prawdopodobnie wyjęty z anglika. Mechanicznie wyjąć wsadzić bez większego problemu, ale jak to jest z wiązką, wystarczy wspiąć ? Wiem, że od zaworu do komputera muszę puścić 2 kable z wiązką to powinno być w komplecie. Czy będzie problem z od odpaleniem - tu myślę o immobilaizerze i stacyjce też będą potrzebne ? Nurtuje mnie jeszcze czy będę potrzebował przejściówkę komputera ?
Z informacji wynika ze wiązki są różne, więc załóżmy, że silnik jest również sprzed Face lifta.
Planuję zrobić SWAP
Pacjentem jest H Civic Coupe z silnikiem D16y7 sprzed faceliftingu, obraził się na mnie dół silnika i chyba wymienie motor na D16y8. I pojawia się pytanie będę miał kompletny silnik: blok głowica, aparat zapłonowy, kolektor ssący, wydechowy (choć nie potrzebny mi mam ebay ;/), chyba nawet alternator do tego komputer, zaworek vteca, część wiązki silnikowej. Silnik prawdopodobnie wyjęty z anglika. Mechanicznie wyjąć wsadzić bez większego problemu, ale jak to jest z wiązką, wystarczy wspiąć ? Wiem, że od zaworu do komputera muszę puścić 2 kable z wiązką to powinno być w komplecie. Czy będzie problem z od odpaleniem - tu myślę o immobilaizerze i stacyjce też będą potrzebne ? Nurtuje mnie jeszcze czy będę potrzebował przejściówkę komputera ?
Z informacji wynika ze wiązki są różne, więc załóżmy, że silnik jest również sprzed Face lifta.