Zobacz pełną wersję : Potrzebna pomoc przy podłączeniu Vteca do ECU
Witam
słuchajcie właśnie jestem w trakcie mini me z d15b7 na d16z6.
Moje pytanie to:
Czy najlepiej wsadzić całą wiązke z d16z6 czy poprowadzić tylko kable od zawory Vtec ??
Jeśli tylko przewody to jak to zrobić , się znaczy gdzie je wpiąć w ECU ?
Pomocy
Plissssss !! :(
pozdro
tylko 2 kabelki, jeden do ECU pin A4, drugi do ECU pin D6
i powinno wszystko grać ? :afro:
Czyli przy swapie na d16y2 (podobne do d16z6) można zastosować wiązkę od d15b7 dorabiając jedynie dwa kabelki do vteca? I wiązka ta przypasuje wtedy do komputera od d16z6 czyli p28?
tylko 2 kabelki, jeden do ECU pin A4, drugi do ECU pin D6a ktory gdzie w silniku znaczy ktory solenoida a ktory do zaworu.
Ciagle mam checka i blad zaworu vtec ale chyba mi tjjuunerzy z KAT sevis zle te 2 kabelki podpieli....
tylko 2 kabelki, jeden do ECU pin A4, drugi do ECU pin D6a ktory gdzie w silniku znaczy ktory solenoida a ktory do zaworu.
Ciagle mam checka i blad zaworu vtec ale chyba mi tjjuunerzy z KAT sevis zle te 2 kabelki podpieli....
solenoid (szara kostka) do A4, pressure switch (zielona kostka) do D6
[ Dodano: Pon 03 Mar, 2008 ]
Czyli przy swapie na d16y2 (podobne do d16z6) można zastosować wiązkę od d15b7 dorabiając jedynie dwa kabelki do vteca? I wiązka ta przypasuje wtedy do komputera od d16z6 czyli p28?
Tak mozna zastosowac wiazke z d15b7 plus kabelek do A4, dlaczego tylko jeden? :)
Bo silnik D16Y2 nie ma pressure switcha przy zaworze VTECa, wiec podlanczamy tylko solenoid do A4 PLUS (jesli jest to ECU P28 z d16z6 a nie P1H zd16y2) mostkujemy piny A4 i D6 przy ECU.
To jeżeli D16Y2 nie ma pressure switcha przy zaworze VTECa, to co to oznacza w praktyce? Silnik jest nowszy, ale moc podobna. Czy P1H ma jakieś dodatkowe funkcje, czy to tylko chłyt marketingowy :d
Oznacza to w praktyce ze jeden czujnik (solenoid) robi dwie rzeczy jednoczesnie - zmienia krzywki i zmienia mape w komputerze.
P1H mozna powiedziec ze nie ma jednej funkcji obslugi PressureSwitcha, wiec nie zglosi bledu, nie wywali checka i wlaczy VTECa bez bledu.
(jakby co mam komputer P1H na sprzedaz, jak cos to PW)
Grzesiek(H)
02-11-08, 18:19
Mam taki mały problem.mam nadzieje ze pomożecie .Zrobiłem swap z d15b7 na d16y2 .swapa kupiłem razem z kompem rzekomo od tego silnika ,próbowałem go podłączyć nie pasowała jedna kostka ,troche ja podrzezbiłem ,auto nie zapaliło błedu też nie pokazało czy to napewno komp od d16y2 a może jest zepsuty.????
http://img135.imageshack.us/img135/3440/img4931kg7.th.jpg (http://img135.imageshack.us/my.php?image=img4931kg7.jpg)http://img135.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)
aha.dodam że miałem drugiego kompa od z6 zmostkowałem pin a4 i d6 i na razie jeżdże
W tym komputerze jest immobilizer, wiec nie odpali
widze ze ludzie tu sa kumaci w tych sprawach.. mam pytanie, jak wyglada sprawa z d15b2? ma tez taka wiazke jak d15b7?? tez tylko dwa kabelki trza puscic do ecu??
bede wdzieczny za pomoc
Odgrzeje trochę kotleta jesli można
Gdzie podłączyć Pressure Swith z głowicy do P28, i gdzie znajde schamat pinów w kompie bo szukam szukam i znalaźdzź nie moge.
Robiłem swap na D16VTEC i w wiązce mam tylko kostke do podpięcia solenoidy vtec'a a w zaworze jeszcze sterczy wtyczka od Presssure switcha i niewiem jak to ugryźdź żeby nie wywalało błędu 22.
Pozdro
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.