KwiatekSM
21-06-13, 19:29
Witam. Mam problem ze sporym ubytkiem płynu chłodniczego po jeździe.
Moje auto to civic d16z6 na kompresorze eaton m62.
Po katowaniu auta poziom płynu oczywiście sie podnosi ale gdy zgasze i odczekam ok godziny to poziom spada poniżej minimum ( przed jazdą wszystko prawidłowo - pomiędzy min a max ).
Auto utrzymuje prawidłowa temp. nie grzeje się.
Nawiew grzeje.
Korek, bagnet bez żadnych śladów maslanych.
Silnik po remoncie 600 km.
Jedyny tak jakby wyciek co zauważam to spod korka wyrównawczego.
Może zbiorniczek jest za wysoko lub korek od chłodnicy zmienić ?
Moje auto to civic d16z6 na kompresorze eaton m62.
Po katowaniu auta poziom płynu oczywiście sie podnosi ale gdy zgasze i odczekam ok godziny to poziom spada poniżej minimum ( przed jazdą wszystko prawidłowo - pomiędzy min a max ).
Auto utrzymuje prawidłowa temp. nie grzeje się.
Nawiew grzeje.
Korek, bagnet bez żadnych śladów maslanych.
Silnik po remoncie 600 km.
Jedyny tak jakby wyciek co zauważam to spod korka wyrównawczego.
Może zbiorniczek jest za wysoko lub korek od chłodnicy zmienić ?