pablo__89
21-06-13, 19:23
Witam
Problem wygląda następująco. wczoraj byłem nabić klimę pierwszy raz od zakupu auta.
Klimatyzacja ładnie chłodzi ale przy włączaniu na wolnych obroty spadają do ok 600obr/min i tak zostają a przy schodzeniu z obrotów spadają tak że silnik gaśnie co skutkuje każdorazowym gaśnięciem przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Silnik to d15b7 ecu P06. Ecu ma wgrane standardowe mapy przynajmniej w teorii bo to te co były na pgmfi.org. I najlepsze: silnik lepiej sobie radzi z klimą gdy komp pracuje na swojej mapie a nie tej wgranej na kość, obroty spadają ale silnik nie gaśnie każdorazowo. Silniczek krokowy wyczyszczony. Napięcie przy włączeniu klimy spada do 13,33V nie wiem czy tak powinno być normalnie utrzymuje się powyżej 14V.
Proszę o sugestie.
Problem wygląda następująco. wczoraj byłem nabić klimę pierwszy raz od zakupu auta.
Klimatyzacja ładnie chłodzi ale przy włączaniu na wolnych obroty spadają do ok 600obr/min i tak zostają a przy schodzeniu z obrotów spadają tak że silnik gaśnie co skutkuje każdorazowym gaśnięciem przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Silnik to d15b7 ecu P06. Ecu ma wgrane standardowe mapy przynajmniej w teorii bo to te co były na pgmfi.org. I najlepsze: silnik lepiej sobie radzi z klimą gdy komp pracuje na swojej mapie a nie tej wgranej na kość, obroty spadają ale silnik nie gaśnie każdorazowo. Silniczek krokowy wyczyszczony. Napięcie przy włączeniu klimy spada do 13,33V nie wiem czy tak powinno być normalnie utrzymuje się powyżej 14V.
Proszę o sugestie.