symul
20-06-13, 10:37
Witam kolegów .
Problem z moją hanią wygląda następująco:
Trzy dni temu jechałem sobie do sklepu po browar , była wtedy nie za dobra pogoda lał mocno deszcz ,itp.
Po przejechaniu paru km nagle samochód zaczął się dławić ,i zgasł . Próbowałem go odpalić ,ale tylko kręcił się rozrusznik .
Sąsiad mnie zaholował do domu,myślałem że to może zalane kable ,ale jednak to nie było to .
Na następny dzień próbuje odpalić ,ale dalej to samo.
Chciałem sprawdzić czy jest iskra na świecach ,ale nie posiadałem takiego klucza, którym mógłbym odkręcić te świece.Więc wziąłem miernik i sprawdzałem czy jest jakieś napięcie w kablach WN.
Czerwony przewód włożyłem do kabla WN ,a czarny do masy . Napiecie na kablach WN przy próbie odpalenia wynosiło od 15V do 18V.
Następną rzeczą którą zacząłem sprawdzać,to była pompa paliwa.
Po przekręceniu kluczyka słychać jak pompa pracuje ,i po zgaśnięciu tej żółtej kontrolki wyłącza się.Odpiąłem także przewód który idzie od filtra paliwa do wtrysków i po przekręceniu kluczyka pompa podaje paliwo.
Nie wiem już co sprawdzać.Na elektronice i mechanice za dużo się nie znam,ale cokolwiek potrafię samemu zrobić
Jest to Honda Civic 1.4 90 km
Pozdrawiam
Problem z moją hanią wygląda następująco:
Trzy dni temu jechałem sobie do sklepu po browar , była wtedy nie za dobra pogoda lał mocno deszcz ,itp.
Po przejechaniu paru km nagle samochód zaczął się dławić ,i zgasł . Próbowałem go odpalić ,ale tylko kręcił się rozrusznik .
Sąsiad mnie zaholował do domu,myślałem że to może zalane kable ,ale jednak to nie było to .
Na następny dzień próbuje odpalić ,ale dalej to samo.
Chciałem sprawdzić czy jest iskra na świecach ,ale nie posiadałem takiego klucza, którym mógłbym odkręcić te świece.Więc wziąłem miernik i sprawdzałem czy jest jakieś napięcie w kablach WN.
Czerwony przewód włożyłem do kabla WN ,a czarny do masy . Napiecie na kablach WN przy próbie odpalenia wynosiło od 15V do 18V.
Następną rzeczą którą zacząłem sprawdzać,to była pompa paliwa.
Po przekręceniu kluczyka słychać jak pompa pracuje ,i po zgaśnięciu tej żółtej kontrolki wyłącza się.Odpiąłem także przewód który idzie od filtra paliwa do wtrysków i po przekręceniu kluczyka pompa podaje paliwo.
Nie wiem już co sprawdzać.Na elektronice i mechanice za dużo się nie znam,ale cokolwiek potrafię samemu zrobić
Jest to Honda Civic 1.4 90 km
Pozdrawiam