Zobacz pełną wersję : D14A4 na D14Y8 Problemy ....
Witam. Mam pytanie chce przerobci moje D14A4 na Y8, co wy o tym sądzicie??. Mysle o wiekszych zakupach na wiosne, zastanawiam sie czy też wszystko mi podejdzie bo słyszałem ze moge mieć problem z kompem. A teraz do rzeczy mam zamiar kupić :
1. Kompletną głowice z pełnym osprzętem z D16Y8
2. Wiązke
3. Kompa
4. Pompe paliwa z D16
5. Regulator ciśniena paliwa z D16
6. I myśle nad pompą oleju z D16
Pytanie .. ?? Co jeszcze bym potrzebował. I jeśli macie jakieś sugestie, lub ciekawostki związane z tą przeróbką lub któryś z was juz to robił był bym bardzo wdzięczny za pomoc .
Pozdrawiam i z góry dzieki z jaką kolwiek pomoc ....
Pompe paliwa z D16 myśle nad pompą oleju z D16 . Oba te elementy są prawdopodobnie takie same jak w D14A4 i w innych motorach D serii (z wyj D13).
Po za tym potrzebny kolektor dolotowy z szyną paliwową oraz wtryski z D16Y8, a także silniczek krokowy i przepustnica. O nowej lince gazu i masie przewodów podciśnienia itp nie wspominam.
no tak , tak jak pisałem
1. Kompletną głowice z pełnym osprzętem z D16Y8
no i zapomniał bym o jednym o kimś kto pomoże mi to wszystko ogarnąć do kupy i poskładać :d :d :d :d za jakieś kilka dobrych browarów ... :aloha: :aloha:
do y8 musisz mieć jeszcze immo i kluczyk, albo bawić się w przeróbkę obd1. Za browara to nie sądzę, że znajdziesz chętnego
Toś mie teraz zasmucił ... kolejne wydarki, hmm.. trzeba zacisnąc pasa, ładna lista juz mi sie robi hehe ... moze jeszcze ktoś coś dorzuci ... :d :d . No ale ogólnie może ktoś chętny do pomocy .. ??
4. Pompe paliwa z D16
nie potrzeba
wtryski z D16Y8
wtryski wszędzie są 240 jeżeli chodzi o wielkość ale to inna sprawa
policz sobie koszty, ponieważ zaraz się okarze że musisz wydać 2500 i nadali masz dół 1,4 to lepiej dołożyć 1000 i mieć już D16 na obd1
[quote="emg"]do y8 musisz mieć jeszcze immo i kluczyk, albo bawić się w przeróbkę obd1.nie trzeba jak z kolegą robiliśmy to na y7
ziom, zależy jaki komp kupisz, jeżeli kupisz z imo to musisz wycinać lub doklejać do kluczya imo, jeżeli kupisz bez imo to będzie bez imo :) - ja nie wiedze innego rozwiązania..
teraz kompltene swapy na z6 chodza po 2tys wiec nie mam sensu rzezbic w gownie.
o lalala ... no bo wiecie mam silnik na zamianke ale z tego co widza to trocha dopłaca i mom o niebo lepszy silnik :aloha: :aloha: :aloha: niż bawienie sie w "gównie" heheheh pomyslimy na wiosne wkoncu niema aż tak żle ... :d :d
Robił ktoś takie minime na D14 i hamował? ile to wypluwa?
wtryski wszędzie są 240 jeżeli chodzi o wielkość ale to inna sprawa
W D14 są 190
czyli wtryski i tak bede zmieniał ... teraz mam plan zamias y8 zrobie z6 przeciez to najlepsze silniki (podobno) do tego kolektorek z z6 i tak sądze wypluje jakies 130 konyków, na standardowych mapach .
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.