Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D14A4 na D14Y8 Problemy ....



FireFly
19-01-08, 13:26
Witam. Mam pytanie chce przerobci moje D14A4 na Y8, co wy o tym sądzicie??. Mysle o wiekszych zakupach na wiosne, zastanawiam sie czy też wszystko mi podejdzie bo słyszałem ze moge mieć problem z kompem. A teraz do rzeczy mam zamiar kupić :

1. Kompletną głowice z pełnym osprzętem z D16Y8
2. Wiązke
3. Kompa
4. Pompe paliwa z D16
5. Regulator ciśniena paliwa z D16
6. I myśle nad pompą oleju z D16

Pytanie .. ?? Co jeszcze bym potrzebował. I jeśli macie jakieś sugestie, lub ciekawostki związane z tą przeróbką lub któryś z was juz to robił był bym bardzo wdzięczny za pomoc .

Pozdrawiam i z góry dzieki z jaką kolwiek pomoc ....

sylipp
23-01-08, 22:01
Pompe paliwa z D16 myśle nad pompą oleju z D16 . Oba te elementy są prawdopodobnie takie same jak w D14A4 i w innych motorach D serii (z wyj D13).
Po za tym potrzebny kolektor dolotowy z szyną paliwową oraz wtryski z D16Y8, a także silniczek krokowy i przepustnica. O nowej lince gazu i masie przewodów podciśnienia itp nie wspominam.

FireFly
24-01-08, 00:55
no tak , tak jak pisałem
1. Kompletną głowice z pełnym osprzętem z D16Y8

no i zapomniał bym o jednym o kimś kto pomoże mi to wszystko ogarnąć do kupy i poskładać :d :d :d :d za jakieś kilka dobrych browarów ... :aloha: :aloha:

emg
24-01-08, 12:57
do y8 musisz mieć jeszcze immo i kluczyk, albo bawić się w przeróbkę obd1. Za browara to nie sądzę, że znajdziesz chętnego

FireFly
25-01-08, 00:13
Toś mie teraz zasmucił ... kolejne wydarki, hmm.. trzeba zacisnąc pasa, ładna lista juz mi sie robi hehe ... moze jeszcze ktoś coś dorzuci ... :d :d . No ale ogólnie może ktoś chętny do pomocy .. ??

carlose
26-01-08, 08:50
4. Pompe paliwa z D16

nie potrzeba


wtryski z D16Y8

wtryski wszędzie są 240 jeżeli chodzi o wielkość ale to inna sprawa


policz sobie koszty, ponieważ zaraz się okarze że musisz wydać 2500 i nadali masz dół 1,4 to lepiej dołożyć 1000 i mieć już D16 na obd1

pomierdor
26-01-08, 11:26
[quote="emg"]do y8 musisz mieć jeszcze immo i kluczyk, albo bawić się w przeróbkę obd1.nie trzeba jak z kolegą robiliśmy to na y7

carlose
26-01-08, 14:57
ziom, zależy jaki komp kupisz, jeżeli kupisz z imo to musisz wycinać lub doklejać do kluczya imo, jeżeli kupisz bez imo to będzie bez imo :) - ja nie wiedze innego rozwiązania..

sadam
26-01-08, 19:59
teraz kompltene swapy na z6 chodza po 2tys wiec nie mam sensu rzezbic w gownie.

FireFly
28-01-08, 14:09
o lalala ... no bo wiecie mam silnik na zamianke ale z tego co widza to trocha dopłaca i mom o niebo lepszy silnik :aloha: :aloha: :aloha: niż bawienie sie w "gównie" heheheh pomyslimy na wiosne wkoncu niema aż tak żle ... :d :d

Cairo
28-01-08, 17:44
Robił ktoś takie minime na D14 i hamował? ile to wypluwa?

sylipp
28-01-08, 22:04
wtryski wszędzie są 240 jeżeli chodzi o wielkość ale to inna sprawa
W D14 są 190

FireFly
30-01-08, 00:04
czyli wtryski i tak bede zmieniał ... teraz mam plan zamias y8 zrobie z6 przeciez to najlepsze silniki (podobno) do tego kolektorek z z6 i tak sądze wypluje jakies 130 konyków, na standardowych mapach .