Zobacz pełną wersję : Za mała dysza? Pomocy (D13B2)
Kolega ma mały problem ze swoim D13B2 el-pidżi, otóż gazownik zakładając dyszę (o ile to jest dysza, jestem zielony w temacie LPG) mocno ograniczył przepływ powietrza przez sitko w środku filtra powietrza, przez co honda strasznie zamuliła się w całym zakresie obrotów. Powiedzcie, co można zrobić żeby jechała na te swoje 75 koni (90 po odblokowaniu) bo w tym momencie ciężko jest wyprzedzić traktor :D
Słyszałem coś o Blosie, ale myśle że zmuł to wina właśnie tego co na fotkach:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/971751_533867526672540_207957903_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1016167_533867693339190_270517162_n.jpg
Może można gdzieś dostać to coś o większej średnicy tego kółeczka? Pomocy...
Nieźle rzeźbiony pilnikiem ten mikser. Pewnie na zamówienie ;)
Problem leży w tym, że jest on za wysoko i zbyt mocno dolega do dekla puszki filtra, przez co nie ma już miejsca na powietrze. Mikser powinien być albo pod puszką filtra albo ta powinna być "wyklepana", żeby zrobić większy prześwit między mikserem a deklem. Inna sprawa, że ten mikser trzyma się tylko na silikonie. Partactwo do reklamacji i wymiana na inny mikser. Z budżetowych powinien dać radę jakiś da Golfa (Pierburg 2EE ma ten sam rozstaw co w D13B2) albo mniej budżetowy BRC dwuprzelotowy (temat "mikser w D13B2", czy jakoś podobnie).
To jest tragedia... coś na wzór zabijania świni przez ogłuszenie... kolejna fotka do mojej kolekcji montażów typu tornado :D:D
yautja ma rację, możliwe ze trzeba wypchnąć pokrywę puszki filtra, lub wspawać pasek o wysokości 3 cm i podnieść powierzchnię nad zwężką, bo zwęża nie potrzebnie przepływ...
Średnica to trudno powiedzieć, na pewno stratę na mocy spowoduje, ale zapewne nie aż tak dużą, żeby się wóz nie ciągnął...
aaaa... i nie jest to dysza, tylko zwężka, a najbardziej fachowo to jest mieszalnik lub za angielskiego mixer, ale w Anglii czy USA nie mieszkamy...