Zobacz pełną wersję : Zestaw turbo
Witam
odrazu dodaje ze jestem zielony w takich tematach ;)
Mam civica 5D z silnikiem D14A8 i znalazłem na allegro zestaw turbo http://allegro.pl/item297769264_honda_crx_civic_turbo_zestaw_d15_d16 _sohc_.html i moje pytania do tego :
czy ten zestaw pasowal by do mojego silnika? czy jest godny kupna ? i co by jeszcze trzeba bylo pozmienac w aucie montujac taki zestaw? i osttanie pytanie ile KM mozna z tego wyciagnac? nie ruszajac silnika tylko dodajac ten zestaw..
pozdrawiam i dziekuje z gory za odp
jest napisane ze 1,5 do 1,6 a ty masz 1,4
a zeby zamontowac turbo trzeba zmienic wiele rzeczy na mocniejsze, ogolnie ja bym nie zamontowal szkoda kasy, lepiej swapa albo mini me zrobic
wiem ze jest napisane d15 ale ogolnie myslalem ze moze jednak :) swap wychodzi cenowo duzo wiecej i niewiadomo na jaki silnik sie trafi.. czekam na reszte opini dzieki
to jest zdzierstwo......
sprawdź sobie ile takie zestawy kosztują na ebay.com :agent:
W tym dziale był temat o uturbianiu 1.4. :afro:
Jest to nie opłacalne ze względu na koszt/moc i koszt/żywotność.
:hinczyk:
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=2175&start=0
poczytaj, zapytaj, zestaw byl na sprzedaz
i zapomnij o tym allegrowym
to jest zdzierstwo......
sprawdź sobie ile takie zestawy kosztują na ebay.com :agent:
dokladnie, i omijaj taki shit z daleka
dokladnie, i omijaj taki shit z daleka
A właśnie: ma ktoś z forum jakieś doświadczenia z takimi zestawami za 800-1000$??
no to chyba juz rezygnuje :) dzieki za opinie wypowiedzi pozdrawiam
A właśnie: ma ktoś z forum jakieś doświadczenia z takimi zestawami za 800-1000
z maszegpo forum nie.ale jest duzo na ten temat na streetracing.pl a takze na zagranicznych forach.a ten zestaw co jest na allegro na pewno niekosztowal 1000$ bo koles by nic niezarobil :)
Powiedziane jest że bez szkody dla silnika mozna wyciskać 100KM z litra pojemności.
Powiedziane jest że bez szkody dla silnika mozna wyciskać 100KM z litra pojemności.