Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Za co odpowiada ten element? D13b2



pawlak91
17-06-13, 20:35
Witam. Jakiś czas temu zdemontowałem instalacje LPG <Jupi>. Niedawno zauważyłem , że przy gaźniku nie mam jednej rureczki - pewnie została ona zdemontowana na rzecz montowania miksera od lpg... Moje pytanie - czy jazda z nią jest konieczna , czy nie ma żadnego znaczenia czy jest na swoim miejscu czy nie?

http://www.honda.gda.pl/smf/index.php?action=dlattach;topic=10133.0;attach=124 28;image

chodzi mi o tą większą obok dławnika. ta druga , która siedzi głębiej jest na swoim miejscu.

Z góry dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam

yautja
18-06-13, 08:16
To odpowietrznik komory pływakowej. Da się bez tego jeździć, chociaż paliwo będzie trochę gorzej rozpylane przez dyszę. Można spokojnie jeździć.

pawlak91
18-06-13, 16:54
Ok Dzięki za podpowiedz , a orientujesz się może co sie dzieje gdy przy gwałtownym wciśnięciu gazu auto przez chwilę się dławi a dopiero po chwili zaczyna ładnie się wkręcac?

kirsa
18-06-13, 17:39
witam
kolego i co z tym dławieniem bo mam to samo na bp i nie mogę się uporać

yautja
19-06-13, 08:57
Albo lewe powietrze albo za bardzo zdławiony mikserem dolot. Mam to samo właśnie przez uszkodzoną podstawę gaźnika i dostawanie się lewego powietrza. Może być też brudna dysza w gaźniku lub źle ustawiony zapłon. Do sprawdzenia po kolei ;)

pawlak91
19-06-13, 20:23
Czesc, to jeszcze raz ja..

problem dławienia przy przyśpieszaniu rozwiązany..(wymieniłem filtr powietrza) :) ale mam inny problem a mianowicie podczas puszczania gazu na biegu jałowym coś mi dziwnie buczy z okolic filtra powietrza. Udało mi się ustalic , że to otwór który idzie do zaworu EACV (silniczka krokowego). Kiedy go zatkam to buczenie ustaje.

YAUTJA - Wiesz może czy to ma tak byc? jeżeli nie jak ten problem zlikwidowac? Z góry dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam

kirsa
19-06-13, 22:15
zdławiony też tak myślałem ale to nie to po zdjęciu miksera nadaj to samo filtry pozmieniane nawet podmieniłem gaźnik i ten sam efekt wężyki podcisnien ok lewe powietrze raczej odpada bo by też i na lpg nie chodziła tak samo z zapłonem to był by raczej też problem na lpg a tu nie tylko na BP

Mati718
20-06-13, 00:08
kirsa--może cały mechanizm sterujący podciśnieniem? ja miałem ten sam problem i to właśnie ta mala puszeczka była wszystkiemu winna

kirsa
20-06-13, 23:17
powiem ci że już chyba wszystko wymieniłem co mogłem gaźnik te podciśnienia komputer sonde krokowy wszystko od sprawnej wersji i to samo zawory regulowane też bez poprawy jedynie co zauważyłem że bez filtra powietrza całkowicie bez obudowy to jest ok wtedy a ze złożonym to lipa

yautja
21-06-13, 09:21
Co do buczenia przy schodzeniu z obrotów - tak ma być. Wtedy działa EACV.