Zobacz pełną wersję : Kolka rozrzadu - jakie roznice ?
Witam, pytanie nastepujace jakie roznice pomiedzy tymi kolkami :
AEM Tru-Time Cam Gears za 169 fuli
http://www.funkypower.co.uk/catalogue.php?make=HONDA&model=INTEGRA&year=1995-01+DC2+INTEGRA+TYPE+R&level1=ENGINE&level2=CAM+GEARS&level3=&id_product=1124
oraz
Spoon Adjustable Cam Gears - B-Series za 220 fuli
http://www.funkypower.co.uk/catalogue.php?make=HONDA&model=INTEGRA&year=1995-01+DC2+INTEGRA+TYPE+R&level1=ENGINE&level2=CAM+GEARS&level3=&id_product=2849
Czy ta roznica cenowa to z powodu marki/producenta czy moze sa jakies znaczace roznice ? :kirczak:
roznica zadna
vision kosztuje 80$ i tez nie widze wiekszych roznic
to do seryjnego silnika?
ale ceny to widze na grubo mają
s2Pro 200$i tez różnicy nie widze :d, poza tym, że są na 6 śrub
roznica zadna Dzieki ziomie, tyle chcialem wiedziec.
to do seryjnego silnika?
Powiedzmy ze kompletuje narazie graty :piwo2:
tak nie skromnie zapytam... :speszony:
do czego stosuje sie te regulowane kolka, skoro przestawienie rozrzadu o jeden zabek czesto powoduje obnizenie osiagow?
szukalem na forum, w google i nic nie znalazlem(pewnie kiepsko szukalem) nie musicie odpowiadac, ale prosil bym o jakiegos linka z jakas sensowna lektura na ten temat.
dzieki
pozdrawiam
do czego stosuje sie te regulowane kolkado przestawiania walkow nieco dokladniej niz o jeden zabek. do nieseryjnych walkow rzecz niezbedna, szczegolnie do wszystkich hardkorowych typu toda c itp.
przestawienie rozrzadu o jeden zabek czesto powoduje obnizenie osiagow?
najwyraźniej może też te osiągi poprawić ;)
Kopiując po Markosie, zakupiłem visiony, wcześniej obadałem je w necie i nie było skarg, także wydaje mi się że będą bardzo dobre.
Zasada jest jedna im więcej śrub tym lepiej, tym większa pewność że nic się nie poluzuje. TEraz jak bym kupował to też visiony, to połowa tego co za AEMa
Zasada jest jedna im więcej śrub tym lepiej, tym większa pewność że nic się nie poluzuje
Czyli wiekszych osiagow czy lepszych ustawien sie nie wyciagnie spoonem niz aem rozumeim tak ?
W takim razie co bys wybral ziomie z tego :
http://www.funkypower.co.uk/catalogue.php?make=HONDA&model=INTEGRA&year=1995-01+DC2+INTEGRA+TYPE+R&level1=ENGINE&level2=CAM+GEARS&man=
ziom berz visiony to połowa ceny Aema, po co przepłacać, a do tego markos już je ma i są spoko wykonane z tego co pisał.
Czyli wiekszych osiagow czy lepszych ustawien sie nie wyciagnie spoonem niz aem rozumeim tak ?a czym mialoby sie wyciagnac? kolorem kolka? regulowanymi kolami od grabowskiego tez wyciagniesz tyle samo, ale beda brzydkie, beda kosztowaly prawie tyle co inne markowe i prawie napewno wiecej niz vision.
W takim razie co bys wybral ziomie z tegoz tego to raczej nic, bo ceny to wyssali sobie chyba z tylka
aha.. chcesz wypas kola, to kup sobie ultra t unorthodox'a za jedyne 430$ :rolf12:
http://www.unorthodoxracing.com/Merchant2/0506009.jpg
Kółko to kółko, tak samo pokręcisz każdym regulowanym, tu bardziej rozchodzi się o to żeby po skręceniu one się nie przesuneły " na własną ręke" dlatego chłopaki mówią że te 5 śrub powinny mieć, zawsze to więcej trzymania niż tak jak w niektórych trzy. Visiony mają 5 śrub i są mocne i trwałe przynjamniej tyle wyczytałem, jak wezme swoje za jakiś czas do łapy to będe mógł napisac coś od siebie.
papuga ;)
Markos! ;)
Ok wiem juz ze marka w tym przypadku nie gra roli napewno nie takiej jak w przypadku kolektorow. Czy wymiana sama w sobie tyhc gratow to jest kolka i walki, daje jako taki efekt czy do wszystko zalezy od ustawienia ? Tzn czy jest jakies kokretne ustawienie do serii B tychze kolek ?
gadanie, ze kółko to kółko jest chyba delikatnym nadużyciem bo:
- wazna jest jakosc wykonania i material tzn czy po 2 regulacjach sie nie wyszczerbia, pourywaja gwinty itp
- trwalosc i czy nam nie pęknął
- czy sie nie "ślizgaja"
- waga
- czy nie beda nadmiernie zuzywać paska rozrządu
- czy są dobrze wyważone
itp...
P.S. nie krytykuje żadnej w w/w firmy, po prostu stwierdzam fakt.
- waga
moze to miec jakies wiekszy wplyw ?
gadanie, ze kółko to kółko jest chyba delikatnym nadużyciem bo:
- wazna jest jakosc wykonania i material tzn czy po 2 regulacjach sie nie wyszczerbia, pourywaja gwinty itp
- trwalosc i czy nam nie pęknął
- czy sie nie "ślizgaja"
- waga
- czy nie beda nadmiernie zuzywać paska rozrządu
- czy są dobrze wyważone
itp...
P.S. nie krytykuje żadnej w w/w firmy, po prostu stwierdzam fakt.
Fajnie nareszcie inna wypowiedz, powiedz ziomie czy jest jakas marka kolek na ktorej sie przejechales czy moze od wielu osob slyszyales te same narzekania na dana marke i czy jest jakas ktora moglbys polecic bez wahania jesli tak to dlaczego ?
Czy wymiana sama w sobie tyhc gratow to jest kolka i walki, daje jako taki efekt czy do wszystko zalezy od ustawienia ?a tloki gdzie? zapomniales? kola ustawia sie do konkretnego silnika.
czy jest jakies kokretne ustawienie do serii B tychze kolek ?nie ma. wjezdzasz na hamownie i gonisz sprzet 10x z rzedu z roznymi ustawieniami. najlepszy wynik dostrajasz w ecu i dopiero mozesz powiedziec, ze masz ustawione kola.
mystek marudzisz. kup sobie skunka, bloxa, aema, albo unorthodox'a i nie "ryzykuj" visionem. nie umiem ci niestety odpowiedziec czy zjadaja paski, czy pekaja, czy nie urywaja sie w nich sruby, poniewaz jeszcze ich nie zamontowalem i nie zrobilem na nich 10000km. zaryzykowalem jednak, a kola wydaja sie byc wykonane bardzo solidnie.
a.. jeszcze cos. nie wiem jak z kolami rozrzadu, ale nakretki do felg skunka i visiona robi ta sama firma. sa identyczne, natomiast bardzo mocno roznia sie cena...
ps.
oceniajac "na oko" te kolka, moge sie czepic tylko jednej rzeczy. nie wiem jednak, czy to bedzie mialo dla paska jakiekolwiek znaczenie.. to slady po skrawaniu. pod palcem jest to ledwo wyczuwalne. powierzchnia zebow wyglada tak:
http://i246.photobucket.com/albums/gg84/markos_b18/zeby.jpg
[edit]
w bloxie jest to samo
http://www.carbon-fiber-products.com/TunerzImage-NewPix/Blox/BLX-CG-B16-1.jpg
ktos mial w reku jakies "wypasy" i moze napisac czy tez tak bylo?
to prawdopodobnie slady po korekcji typu P. jest to jeden ze sposobow wyciecia zebow na kole. nie ma sie czym przejmowac
cokolwiek to znaczy :d
Nie panikuj,
Vision to w mare znana firma, mysle, ze mozna jej zaufac.
Te moje punkty napisalem nie po to zeby siać panike ale zeby zwrócić uwage, ze te kółka musza być dobrze wykonane i być z dobrego materiału.
Nie chcialem zakladac nowego tematu dlatego zapytam tutaj: czy lekkie kolo pasowe cos na serio daje czy to jest tylko lans...? Jezeli cos daje to co i ile :) i czy to czuc.A jak to jest tylko lans to po kiego grzyba montowac lzejsze kolo?
Nie panikujluzny jestem, fotke zebow raczej z ciekawosci umiescilem - tak jak pisalem jest to ledwo wyczuwalne pod palcem, wiec w sumie sie nie przejmuje. kola wydaja sie byc bardzo dobrze wykonane.
czy lekkie kolo pasoweto nie jest watek o kolach pasowych
widzialem pęknięte kółko regulowane Tody... nie rozpadło się na zyliard kawałków, ale miało na jednym ramieniu pęknięcie grubości włosa.
nawiazujac do fotki markosa - ja na swoich aem nie widze tych oznak 'zuzycia', tak samo nie bylo ich na jun'ach pierwszej gen (rok produkcji 98)
ktos mial w reku jakies "wypasy" i moze napisac czy tez tak bylo?
może nie wypasy, ale też kółka :)
http://img526.imageshack.us/img526/662/hk004wq7.th.jpg (http://img526.imageshack.us/my.php?image=hk004wq7.jpg)
http://img526.imageshack.us/img526/3061/hk002lp8.th.jpg (http://img526.imageshack.us/my.php?image=hk002lp8.jpg)
http://img526.imageshack.us/img526/5060/ksk004nh2.th.jpg (http://img526.imageshack.us/my.php?image=ksk004nh2.jpg)
może nie wypasy, ale też kółkajuz je widzielismy. pytalem o slady po obrobce zebow..
juz je widzielismy. pytalem o slady po obrobce zebow..
sorry, nie doczytałem; myślałem, że coś pomoge
nie no, pomozesz.. tylko napisz, czy tez mialy takie slady po obrobce, czy sa gladkie :hinczyk:
wiemy juz, ze slady po obrobce niczemu nie szkoda, chcialem tylko porownac czy na czyms poza visionem i bloxem sa takie same slady.
sie nie przyglądałem, a ze zdjęć, które zrobiłem nie wiele można wycisnąc,
będę zdejmował czapkę niedługo to lookne
podziekowal!
[edit]
Buddy Club ma take same :)
http://img219.imageshack.us/img219/3985/pict0134fz0.th.jpg (http://img219.imageshack.us/my.php?image=pict0134fz0.jpg)
AEM nie ma takich znaków
krystian194
27-03-08, 02:53
AEM niema takich znaków bo jest inaczej wykonywany niż tamte kółka-wyglada na to ze AEM są ''przeciągane'' tak jak wykonuje sie np.rury lub frezowane w inny sposób ,te drugie kółka są po prostu frezowane frezem modułowym i stąd te ślady-wiem bo sam codziennie pracuje na frezarkach i robie podobne rzeczy-ja jestem pewien że te ślady po obróbce nie powinny mieć żadnego wpływu na zużycie paska
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.