Zobacz pełną wersję : Jak jest ciepła to nieodpala
Witam !!!
Mam problem z odpalaniem jak nagrzeje silnik i np. zgasze go na chwilę to później nie mogę odpalić. Dodatkowo w tym momencie nie słuchać pompy paliwa i jak męczę rozrusznik to zapala się chek. Na razie ratuje się tym, że przełańczam na gas i odpala :brawo2: ale co jak gazu zabraknie wtedy stoje i czekam aż zadziała czasem 10 min a czasem :spie: .
Mam jeszcze jeden problemik tak przy okazji puchną mi węże od ukł. chłodzącego co to może być zapowietrzony układ !! ale jak odkręcam odpowietrznik to nie syczy tylko płyn leci.
Z góry dzięki
Pozdrawiam
mario
fryzjereczek
17-01-08, 06:09
Z brakiem odpalenia to pewnie trzeba będzie przelutowac przekaźnik pompy paliwa
Możesz mi opisać w którym miejscu ten przekaźnik znajde
Kolego to nie pierwszy raz ktos potrzebuje pomocy w tym temacie, wystarczy poszukac, slowa klucze kolega wyzej juz podal. Powodzenia
No tak szukałem i znalazłem że trzeba przekaźnik przelutować
Może mi ktoś opisać jak to zrobić i gdzie się on znajduje
fryzjereczek
17-01-08, 11:13
pod kierownicą po lewej stronie dość w głębi.mała szara kostka przykręcona chyba na klucz 10 i z przypiętą spora kostka.rozebrać kostkę i wszystkie luty przelutowac.wsjo roboty.
w 6genie jest chyba kolo schopwka ale juz dobrze nie pamietam
poprostu sluchaj gdzie pstryka po przekreceniu zaplonu i latwo dojdziesz
http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/topic,19932.0.html
Dzięki Pecado za ten profesjonal piwo duże dla ciebie :piwo:
Cieszę sie ze mogłem na cos sie przydać :) :piwo2:
Mam jeszcze jeden problemik tak przy okazji puchną mi węże od ukł. chłodzącego co to może być zapowietrzony układ ale jak odkręcam odpowietrznik to nie syczy tylko płyn leci.
Ja obstawiam na 99% uszczelka pod głowicą komprecha idzie w układ chłodzenia i dlatego ci puchną węźe.
pozdro
Mozes właśnie sie tego obawiałem ale mówiono mi jeszcze, że czasami stare węże puchną
Jeszcze można zobaczyć w ten sposób. Po zakończonej jeździe jak auto wyłączysz to przy ponownym odpaleniu silnika tak po godzince sprawdż czy odpala i przez pierwsze sekundy silnik pracuje normalnie. Ja miałem we fiacie kiedyś tak, że jak mi puchły węże to podczas rozruchu nie palił na wszystkie cylindry jeden z nich poprostu płyn lekko zalewał i przez moment nim telepało.
pozdr
Przyczyną tego, że puchną węże może być też korek od chłodnicy. U mojego tatuśka w toyotce tak było. Korek był nieoryginalny i nie działał ten zaworek na nim. Staruszek coś tam powyginał i potem już było OK. A też mówili mu że uszczelak pod glowica. Sprawdź ten korek.
no to ja mam problem taki sam mowiliscie ze to przekaznik pompy otoż:
wyciagnalem Tą Matsube :) i tak Nie ma zadnego zimnego lutu wyglada wszystko jak Nowe oto fotka (Sory za jakość):
http://images25.fotosik.pl/170/f007a8ab9cb33ae3.jpg (www.fotosik.pl)
to takie brazowe to jest Kalafonia.
I dalej problem z odpaleniem gdy jest Ciepła...
Swiece i kable wymienione, co teraz :(:( czy wiecznie na aprkingu bede musial zostawiac wlacone auto albo na tacji benzynowej rpzesiadywac po 15 minut :(
Help.
Nie musi byc widac czy sa zimne luty. Moga byc mikropekniecia i nic nie zobaczysz. Cyna sie utleni w takim miejscu i nie laczy. jak juz masz w reku to przelutuj, czasami nie widac tych "zimnych" lutow.
dokładnie wszystkie Luty?
pomysl !
skoro golym okiem nie widac ktory moze byc wadliwy to jak myslisz trzeba przelutowac wszystkie czy wybrane metoda chybyl trafil?
boje sie zebym nie spieprzy tak ze w ogole nie odpali :D
malo prawdopodobne zebys cos spieprzyl przy tym, bo raczej kazdy kto umie trzymac noz i widelec powinien dac rade
Ja osobiscie cos tam nie raz gmeram przy aucie, ale do lutownicy jakos mialem ciezkie loty, bo rece mi sie najczesciej podczas lutowania trzesa, ze cudem jest trafic, ale da rade na spokojnie.
Zero filozoii odswiezyc wszsytkie luty i smiga jak ta lala. Ja w swojej poprzedniej 2 lata sie do tego zbieralem i w koncu zrobilem i warto bylo.
Zatem powodzenia...
Witam ponownie, wiec tak, dziś miałem troszke czasu zeby przelutowac ten przekaznik pompy, wiec przelutowalem wszysciutkie luty jeden do jednego nie ominalem nic i dalej problem wystepuje gdy wskaznik ciepła silnika dochodzi do połowyu gasze auto gdy chce odpalic od razu łapie za kazdym razem gdy tylko nie odpale przez 1 minute z zegrakiem w reku auto nie odpala :(:(
co dalej w czym moze byc problem?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.