PDA

Zobacz pełną wersję : kontrolka check engine!



das
16-01-08, 20:02
witam jestem zielony shit! dzisiaj stanal mi licznik w civicu 5d 99r przeczyscilem to dziala hurra!!! po tym zabiegu zaczela mi sie palic kontrolka silnika pomaranczowa mial ktos taki przypadek niczego nie rozpinalem oprocz tego czujnika predkosciomierza i jakiegos zlacza na tej gumowej rurze dodam najwiekszej po lewej stronie ( hondzia na gazie)pomocy !!!!!! :(

mirasek
16-01-08, 20:32
zrób samodiagnostyke a potem zresetuj ECU -> :szukaj:

das
16-01-08, 22:11
ecu zrobione check engine zgasl i jest cool! dzieki mialem lekkie leki ale sie udalo :aloha:

Warson
24-01-08, 21:38
a ja mam tak ze jak przekrece stacyjke to pali sie pomarańczowa dioda chyba tez chek engine a potem gdzies po 2 sekundach gasnie czy to coś powaznego?

civicmag2
24-01-08, 22:15
normalne .tak ma byc

civicmag2
24-01-08, 22:16
wiem wyglada to dziwnie, ale jak odpalasz silnik i gasnie to ok ,gorzej jak by palila sie caly czas

kocioll
24-01-08, 22:57
Witam, w moim b16a2 tez od 2 dni zapala sie pomaranczowa kontrolka diagnostyki...mam wrazenie ze to od czasu kiedy cholowalem inne auto... wtedy tez zapalila sie pierwszy raz. nie wiem za bardzo o co chodzi. raz odpalam i jest wszystki oki. a nastepnym razem odpalam przejade ok 2-3 km. i kontrolka sie zapale... moze ma ktos jakis pomysl bo juz mam stresa i boje sie jezdzic zeby silnik mi nie stanol bo przeciez sie zaplacze :) . pozdrawiam.

civicmag2
24-01-08, 23:08
mialem ostatnio tak samo , ale nie zdazylem sie za to wziac a kontrolka sie uspokoila, trzeba by zrobic somodiagnostyke.moze cos pokaze

kocioll
24-01-08, 23:22
samodiagnostyke w sesie podlaczyc pod kompa i szukac bledow??? bez kitu boje sie jezdzic jak czytam ze komus stanol wal ... generalnie tak to nic powaznego sie nie dzieje ale rozumiesz .... STRES .... ze HONDZIUSIA stanie :)

[ Dodano: Czw 24 Sty, 2008 ]