PDA

Zobacz pełną wersję : D16Y8 zaczął dymić, co robić?



Kodzak
11-06-13, 22:06
Najlepiej to swapować na coś :)

Ja bym zaczął od sprawdzenia głowicy, uszczelniaczy itd a potem pierścieni. Jeżeli tu i tu jest lipa szukałbym słupka. Tak jak sam napisałeś.

synek01
11-06-13, 22:08
Witam

Tak jak w temacie. Civic zaczął dość mocno dymić na niebiesko i bierze olej na potęge :confused: I teraz powiedzcie mi co tu robić?

Opcja 1:
Ściągnąć głowicę i zobaczyć co jest. Jeśli 'tylko' pierścienie, to wrzucić nowe wraz z uszczelniaczami zaworów, uszczelką głowicy itd?

Opcja 2:
Ściągnąć głowicę i jeśli okaże się ze tuleje są poharatane to znaleźć słupek z d16y7, wrzucić do niego głowicę i cały osprzęt z d16y8 i śmigać?

brianconer
12-06-13, 00:24
proponue wymienić same uszczelniacze bez zdemowania głowy, może akurat sie wstrzelisz,ale esli to mocno zadymia to racze pierścionki;p przy wymianie tak trzeba by też uszczelniacze zmienić wiec nie stracisz, mam podobny problem i chyba właśnie tak go rozwiąże ak nie edno drugie, pozdro

synek01
12-06-13, 20:02
No i jest przyczyna. Nie wiem co kierowało Japończykami, żeby wymyślić sworznie bez zabezpieczeń :/ Sworznie są jakoś wprasowywane w tłoki i nie mają żadnych zabezpieczeń!!! no i jeden taki sworzeń się wysunął i poharatał tuleje :/ LIPA MAX

jawasaki
12-06-13, 20:21
To że nie ma zabezpieczeń sworznia to nic dziwnego - bo tak w 90% aut tak jest, i nie ma z tym problemu - widocznie kiedyś ktoś musiał go wyciągać i uszkodził powierzchnię styku, przez co się przesuną.

Michalll_1991
12-06-13, 21:47
no to dupnie, a moze poszukaj samego bloku ?? tylko wtedy by pasowalo wymienic panewki i pierscionki, jak pierscionki to tez honowanie ale wsumie to nieduzy naklad hajsu a blok masz zrobiony, kiedys glowice i masz tip top :P

Gozdo
12-06-13, 23:14
Dolewać oleju... jak dużo pierdzi to pierścienie olejowe się już wytarły.

bednar_ek35
12-06-13, 23:52
Gozdo a czytałeś posta #4:)