Zobacz pełną wersję : Ogarnijcie sie-pomocy !!!!!
http://images48.fotosik.pl/720/b8e1c0a6fd866d6am.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b8e1c0a6fd866d6a)
przy takim ustawieniu aparatu auto odpala i pracuje...niestety nie miesci sie w zasiegu srub.. B2 na kablach Z5 i kompie Z5, aparat A6. Macie jakis pomysl??
to ty sie lekko ogarnij bo ni hu hu nie mogę zrozumieć co napisałeś. Aparat jest od a6, to zrozumiałem. Ale b2 na kablach i kompie z5 ? rozumiem że masz założony wielopunkt a silnik to d15b2 a kable są od d16z5(które nie pasują jak powinny) oraz komp ? jeżeli tak, to ustaw rozrzad jak trzeba. Chyba że źle odszyfrowałem twój szyfrogram.
Rozrzad jest ok. Tak B2 na wielopunktowym wtrysku,komp Z5,wiazka Z5,aparat A6.
xxxCHADZIAxxx
12-06-13, 21:38
zmien aparat na z5 ale chyba nie pasuje:/ wiec zmien aparat z b2 i powinno byc ok
z edytuj ten post i napisz poprawnie bo ja tez nie rozumiem oco tu chodzi??
Aparat z b2 nie bedzie banglal !!
a jak jest w zasięgu śrób to nie odpala ? wcześniej przy jakim setupie chodził silnik normalnie ? aha a tak apropo wiązka od z5 ma oddzielnie czujnik wałka wydechechowego. być może źle go podłączyłeś do aparatu z a6, który ten czujnik ma wbudowany w sobie.
dokladnie nie odpala...silnik wczesniej byl seria B2. podlanczane bylo zgodnie ze schematem..pytanie czy jezeli jest zle podlaczony tak jak mowisz w ogole by odpalil???
xxxCHADZIAxxx
13-06-13, 00:29
jesli masz silnik b2 teraz wiazke z z5 kompa z z5 a aparat z a6 to musisz wymienic aparaz z z5 o powinno byc ok inaczej ja nie wiem
a czyt aparaz z z5 pasi do b2 ?? jak pasiu zmieniaj jesli nie to nie mam pojecia
aparat od dohc nie pasuje do sohc. Jeżeli auto odpala na aparacie przesuniętym poza zakres regulacji, to prawdopodobnie jakiś czujnik daje złe położenie o pozycji wałka, bo skoro rozrząd jest dobrze ustawiony to brak mi pomysłu. Aha kable muszą być koniecznie od a6/z2. Powiedz przy jakim setupie silnik wcześniej chodził normalnie(że aparat mieścił się w zakresie) a po czym przestał.
A o ktorych kablach mowisz ze musza byc od A6/Z2?? Wczesniej to byla seria B2,teraz jest tloki D13, glowa lekko w dol (0.90)...w sumie nie tak lekko(moze potrzebne kolko regulowane),ssak Z6,przepust B18,listwa wtryskowa zostala Z5.
xxxCHADZIAxxx
14-06-13, 10:54
kable od kopolki do swiec co ida zmien:)
no to brak mi słów. Przy tłokach z d13 jest inny tłok, z tego co wiem to jest dużo wyżej. bez reg. kółka się nie obejdzie, dlatego zawsze trzeba podawać setup szczegółowo.
xxxCHADZIAxxx
14-06-13, 18:14
no to w takim razie nie wiem :/ chcialem pomuc
przewody WN zamieniane !!!! i nie jest lepiej !!!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.