Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Ogarnijcie sie-pomocy !!!!!



Cobain
08-06-13, 19:33
http://images48.fotosik.pl/720/b8e1c0a6fd866d6am.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b8e1c0a6fd866d6a)
przy takim ustawieniu aparatu auto odpala i pracuje...niestety nie miesci sie w zasiegu srub.. B2 na kablach Z5 i kompie Z5, aparat A6. Macie jakis pomysl??

dEboo
11-06-13, 15:09
to ty sie lekko ogarnij bo ni hu hu nie mogę zrozumieć co napisałeś. Aparat jest od a6, to zrozumiałem. Ale b2 na kablach i kompie z5 ? rozumiem że masz założony wielopunkt a silnik to d15b2 a kable są od d16z5(które nie pasują jak powinny) oraz komp ? jeżeli tak, to ustaw rozrzad jak trzeba. Chyba że źle odszyfrowałem twój szyfrogram.

Cobain
11-06-13, 16:00
Rozrzad jest ok. Tak B2 na wielopunktowym wtrysku,komp Z5,wiazka Z5,aparat A6.

xxxCHADZIAxxx
12-06-13, 21:38
zmien aparat na z5 ale chyba nie pasuje:/ wiec zmien aparat z b2 i powinno byc ok



z edytuj ten post i napisz poprawnie bo ja tez nie rozumiem oco tu chodzi??

Cobain
12-06-13, 22:56
Aparat z b2 nie bedzie banglal !!

dEboo
12-06-13, 23:10
a jak jest w zasięgu śrób to nie odpala ? wcześniej przy jakim setupie chodził silnik normalnie ? aha a tak apropo wiązka od z5 ma oddzielnie czujnik wałka wydechechowego. być może źle go podłączyłeś do aparatu z a6, który ten czujnik ma wbudowany w sobie.

Cobain
13-06-13, 00:12
dokladnie nie odpala...silnik wczesniej byl seria B2. podlanczane bylo zgodnie ze schematem..pytanie czy jezeli jest zle podlaczony tak jak mowisz w ogole by odpalil???

xxxCHADZIAxxx
13-06-13, 00:29
jesli masz silnik b2 teraz wiazke z z5 kompa z z5 a aparat z a6 to musisz wymienic aparaz z z5 o powinno byc ok inaczej ja nie wiem

a czyt aparaz z z5 pasi do b2 ?? jak pasiu zmieniaj jesli nie to nie mam pojecia

dEboo
13-06-13, 22:49
aparat od dohc nie pasuje do sohc. Jeżeli auto odpala na aparacie przesuniętym poza zakres regulacji, to prawdopodobnie jakiś czujnik daje złe położenie o pozycji wałka, bo skoro rozrząd jest dobrze ustawiony to brak mi pomysłu. Aha kable muszą być koniecznie od a6/z2. Powiedz przy jakim setupie silnik wcześniej chodził normalnie(że aparat mieścił się w zakresie) a po czym przestał.

Cobain
14-06-13, 00:10
A o ktorych kablach mowisz ze musza byc od A6/Z2?? Wczesniej to byla seria B2,teraz jest tloki D13, glowa lekko w dol (0.90)...w sumie nie tak lekko(moze potrzebne kolko regulowane),ssak Z6,przepust B18,listwa wtryskowa zostala Z5.

xxxCHADZIAxxx
14-06-13, 10:54
kable od kopolki do swiec co ida zmien:)

dEboo
14-06-13, 15:56
no to brak mi słów. Przy tłokach z d13 jest inny tłok, z tego co wiem to jest dużo wyżej. bez reg. kółka się nie obejdzie, dlatego zawsze trzeba podawać setup szczegółowo.

xxxCHADZIAxxx
14-06-13, 18:14
no to w takim razie nie wiem :/ chcialem pomuc

Cobain
15-06-13, 09:36
przewody WN zamieniane !!!! i nie jest lepiej !!!