Zobacz pełną wersję : czy do d16z6 bedzie pasował wydech z 1.5 lsi ???
ziomy dranie sie przyczaili i jak w pracy bylem wydech zawalili -rece co odkrecali połamać
czytalem forum i nie znalazlem
mam kolektor wydechowy i ta rure ktora idzie od niego pod silnikiem, zaraz za silnikiem konczy si moj wydech -wiec potrzeba mi calego wydechu od momentu ktory dopasowywuje sie do kolektora jest on tam przykrecony na dwie sroby ze sprezynami
teraz pytanko
jest do kupienia od 1.5 lsi tulko czy bedzie pasowal idealnie bo nie mam sil juz na przerobki, czy bedzie posowac do tej rury od kolktora czy oba te silniki maja tam ta sama srednica?? no i czy nie bedzie mi samochod mulilo nie moge za dlugo jezdzic tak jak jezdze czyli bez wydechu - uszy mi puchną ludziom woko zreszta tez
please podpowiedzcie
mam kolektor wydechowy i ta rure ktora idzie od niego pod silnikiem, zaraz za silnikiem konczy si moj wydech -wiec potrzeba mi calego wydechu od momentu ktory dopasowywuje sie do kolektora jest on tam przykrecony na dwie sroby ze sprezynami
nie bardzo rozumiem....
to co masz a czego nie masz?
kończy sie za silnikiem czy za kolektorem- bo to spora różnica...
jeżeli (prawdopodobnie )za kolektorem to pasuje Ci każdy wydech od 5 gen (czyli od lsi także)
problem w tym, że "słabsze " wersje silnikowe (lsi) maja węższe średnice wydechu i będzie on pasował ale zalecałbym od d16z6 albo b16a2 czyli szukaj wydechu od d16z6 (EG5/EG9/EH2/EJ1) albo b16a2 (EG6/EG9)
ku pomocy: środkowy wydech (ta rura z tłumikami) w 2/3/4d jest taki sam
końcowy wydech: w 2i4d jest taki sam w 3 d inny
lcfr dzieki za podpowiec sorki za nie jasność w temacie
a wiec u mnie jest tak
ta czesc co centralni konczy sie przy misie olejowej czyli ta rure co idzie od kolektora wydechowego i zagina sie wpól idzie pod silnik i konczy sie gdzies na wysokosci miski olejowej to jest tego mi nie ukradli
nie ma nic wiecej ( czyli katalizator + srodkowy tlumik +koncowa puszka) te trzy elementy skadaja sie na pozostala czesc tlumika zgadza sie ??)
z twojej podpowiedzi wnioskuje ze srodkowa rure moge skombinowac od kazdej v generacji a koncowa puche tylko od takiego samego jaki mam i to bedzie posować do siebie bez problemu?? jesli bede mial juz te dwie czeci ( srodkowa rura i konocwa pucha) a teraz do srodkowego wydechu idzie jescze katalizator od miejsca gdzie mi sie wydech koczy czyli od okolicy misy olejowej dobrz prawie ??? jaki tam moge wsadzic ??? od jakic samochod
sugerujesz ze lepije bedzie jak znajde od d16albo b16 mozesz mi powiedizc jakie beda obiawyjak wsadz od lsi bedzie sie dusil, zamuli go ??? amoze cos wiecej a moze tylo to ze ta rura sie szybicie wypali ???
dzięki
wnioskuje ze srodkowa rure moge skombinowac od kazdej v generacji
właśnie nie, chodzi o średnice wszystkich rur, czyli powinienieś mieć cały układ o d16 lub b16
a tak swoja drogą jak ci ten cały układ ukradli? auto stało na kołach?
teraz to ja za dobrze nie rozumiem
]problem w tym, że "słabsze " wersje silnikowe (lsi) maja węższe średnice wydechu i będzie on pasował ale zalecałbym od d16z6
wywniskowalem ze ma mniejsza srednice rura ale laczenie sa takie same
właśnie nie, chodzi o średnice wszystkich rur, czyli powinienieś mieć cały układ o d16 lub b16
czyli jendak jesli zakupie kompletny wydech od lsi 3d do mojego esi 3d i bede chcial go podpiac do rury ktora idzie od kolektora i koncz sie na wysokosci tak miejwiecej misy olejowej to nie bedize posowal - bedzie mial inne mocowania ??
a tak swoja drogą jak ci ten cały układ ukradli? auto stało na kołach?
nie nie nie nie zupelnie , bylo to tak
jestem w angli i nie mam tu garazu, ani kumpla ktory owy garaz by mial , a przekladalem silnik w swoim cifie robilem wiec to za domem na malej uliczce takiej pomiedzy ogrodkami na tylach domow tam samochody nie jezdza i zostawillem samochod podniesiony przodem bez kol i te angielskie l lajzy sie zaczaily i ukradli mi przedmiot bedacy tematem tej rozmowy ,
a tak apropo to *****ali mi juz trzy rowery i dwa silniki z tego tylniego ganku musialem zafacolic porzadna kude i lampe reagujaca na ruch
my polacy przyjezzamy z zaoceanu i ciezko pracujemy zeby cos odlozyc no i woziic sie cifami :aloha: a te pierdziele pozerajace tony frytek z fasolka w srodku bulki - ble
laza mi i wykrecaja wydechy po nocy podczas gdy ja robie a maja robot tyle ile brudu wokol siebie zosawiaja
gdybym na nocki nie robil to bym sie zaczail w tyn ganeczku na niego i zlapal go jak sie czai na cos kolejnego ciezko zarobionego przeze mnie i wkopal porzadnie a na koniec kazal plerowac mojego cifa z wacikiem i woskiem w reku przez pol dnia :djablek:
Ciężko czyta się te Twoje wypociny. Postaraj się pisać to jakoś składniej. To, że jesteś w Anglii nie oznacza, że jesteś zwolniony z robienia błędów, :/ pzdr.
nauczylem sie pisac bez patrzenia na klawiature i nie patrze co pisza a zacnia ma sie kalwiatura wiec czasem sie literki zjadaja, a nie sprwdzam bo sie spiesze na szrot
Tylko pogratulować umiejętności! Co dalej nie zwalnia od błędów. Polecam zmienić klawiaturę. pzdr.
co do klawiatury to ja już wiem co mam z nią zrobić
a co do wydechu to dalej nie wiem : moge czy nie moge wsadzic z lsi czy ????
x-tygrysek-x
13-01-08, 19:55
jak napisał Lcfr wszystko pasuje tzn łączenia są takie same( możesz sobie połączyć kawałek wydechu z lsi z wydechem od esi),czyli bez problemu założysz wydech od lsi. Jeśli nie masz innego jak od lsi to na biede załóż ten, a po powrocie do Polski poszukasz sobie takiego jak potrzeba czyli d16z6 który ma pare mm większą średnice i nie będzie "przytykał" auta. :aloha:
Wydech między 1.5 a 1.6 różni się tylko średnicą, wszystkie flansze mają takie same mocowanie. Jedynie flansza wydechu od vti ma inny rozkład śrub i nie będzie pasowała bez przeróbek.
Nie wydaje mi sie zeby to angole, oni sa na to za glupi i zbyt leniwi:) Na pewno byli to albo nasi sprytni rodacy, albo jacys "ciapaci":)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.