PDA

Zobacz pełną wersję : Montaż car audio w 6gen

Jarek
17-08-05, 15:24
Co powiecie o tych montażach? http://www.forum.corollaclub.org/viewtopic.php?t=5110&highlight=jak+schowa%E6+tweetery Od razu w pierwszym linku koleś montuje gwizdki w przednie słupki i nie wygląda to zbyt skomplikownie, a i koncowy efekt dobrze wygląda. Jednak ja lepiej sie postrałbym przy wycinaniu tych dziurek 8) I czy ten welur nie tłumi zbytnio tonów dobiegających z gwizdków. Co o tym myślicie? Na początku koleś z taego samego linku kompetnie mnie zszokował ( chodzi o montaż gwizdków w niżej przedstawionych trójkątach ) - jak dla mnie wygląda to profesjonalnie na maxa!! ale ja jestem zielony :roll: Dlatego własnie chciałem jednak w trójkątach instalować, ale w słupkach prościej i szybciej wiec git. Tylko czy stosowac jakiś welur, czy inny materiał. A powyższy link polecam wszystkim, bo nawet taki zielony tłok jak ja wszystko z niego skumałem :grin: Także zastanawiam się nad zestawem GMs 2600 - czy w cenie do 160pln dostanę coś lepszego?
Pozdrawiam

ppm702
17-08-05, 16:15
za podobne pieniądze widziałem na allegro MacAudio z filtrem na tweeter. Będzie dźwiękowo o niebo lepszy od GMS.

Co do słupków to emg Ci wszystko wyjaśnił. Ja popełniłem błąd i źle skierowałem tweetery a teraz to już nie mam serca i czasu na przeróbki... Może w przyszłym sezonie :)

Jeszcze jedna rzecz, ten sposób montażu w słupkach to kiła. Zobacz jak ja to zrobiłem ( :arrow: link (http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=3232)), tylko nie popełniaj mojego błędu i skieruj odpowiednio tweetery. Przykrycie głosnika wysokotonowego to tak jakbyś go wytłumił...

W słupku tak naprawdę żeby to dobrze wyglądało jest dłużej, drożej i trudniej, ale efekt jest znacznie lepszy :D

Jarek
17-08-05, 18:19