Zobacz pełną wersję : szarpanie, smród z tłumika, zero mocy :/ co jest ?
Jak w temacie...mam mały problem z moją Hanką [ Civic Coupe 1.5 LSi 94' ] zauważyłem ostatnio że dziwnie mi chodzi silnik...tak jakby nie łapał na jeden gar...z rury strasznie śmierdzi spalinami...skaczą obroty zero mocy przy przyspieszaniu no i szarpnięcia przy przyśpieszaniu...tak jakby ten cylinder chciał załapać a nie umiał...nie wiem pewnie czy to to...jakieś inne propozycje macie ? zamowilem juz swiece i jak przyjda to je wymienie jak sie nic nie zmieni to kolejne beda przewody a po nich cewka...moze cos byc jeszcze tego przyczyna ?
miesiąc o wymianie...został mi tylko filtr paliwa...ale juz zakupiony
skolopendra
12-01-08, 18:47
rozpadający sie katalizator i tłumik końcowy
Miałem kiedyś podobnie w mondeo (te same objawy przy czym z wydechu waliło mi jak z .....) okazało się że winą byłą cewka - ja bym poszedł tym śladem
Pozdro Wojtek
U mnie zapchany wydech był efektem zjaranej cewki :X Paliwo w wydechu - bum i się zapchało ;C
duuuuuże prawdopodobieństwo spalonej cewki, identyczne objawy w audi i renault.
NIe wiem jak w audi ale w reno jest po jednej cewce na swiecy i orginalne sagemy padaja masowo. W civicu jest jedna cewka, wiec to raczej odpada.
Stawiam na kopółke+palec/kable/swiece. Mniej prawdopodobne uszkodszony wtryskiwacz(moze zalewac paliwem cylinder.Sprawdz swiece czy nie jest jakas zabardzo osmolona
NIe wiem jak w audi ale w reno jest po jednej cewce na swiecy i orginalne sagemy padaja masowo. W civicu jest jedna cewka, wiec to raczej odpada.
Stawiam na kopółke+palec/kable/swiece. Mniej prawdopodobne uszkodszony wtryskiwacz(moze zalewac paliwem cylinder.Sprawdz swiece czy nie jest jakas zabardzo osmolona
No właśnie jedna była bardzo osmolona :/ a uszczelka pod glowica ? bo jak przyjechalem to auto bylo tak zagrzane ze mi sie woda zagotowala w chlodnicy i troche mi jej ubylo...a katalizatora chyba juz nawet nie ma w tym aucie...z rury mi też właśnie szczela równomiernie...obroty skacza razem ze strzelaniem
No jak sie przegrzewa to jak najbardziej. Ubywa ci plynu? Sprawdz czy sie nie miesza olej z plynem i na odwrot., choc nie musi. Skacze ci temperatura jak jezdzisz?
No jak sie przegrzewa to jak najbardziej. Ubywa ci plynu? Sprawdz czy sie nie miesza olej z plynem i na odwrot., choc nie musi. Skacze ci temperatura jak jezdzisz?
no wlasnie w oleju nie ma sladu po plynie chlodniczym :/moze po prostu masa z wentylatora nie ma styku i dlatego sie nie zaczyl :) a temp mi nie skacze....zawsze ros ie do polowy i tak zostaje...czhyba ze jade gdzies dalej i mam co chwile swiatla to wiadomo dojdzie wyzej ale jest z regoly na swoim poziomie :)
[ Dodano: Wto 15 Sty, 2008 ]
już wsio wiadomo...uszczelka głowicy poszła :) dlatego nie bylo mocy bo zamiast benzyny przepalał sobie wode z chlodnicy :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.