Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Czy naprawa SRS została wykonana prawidlowo

odi1985
04-06-13, 00:02
Witam,

Mam pytanie dotyczące SRS, kiedy dioda SRS powinna zgasnąć, po kilku sekundach od włączenia stacyjki czy dopiero po odpaleniu silnika ?

Pytam bo jestem świeżo po wizycie u mechanika, srs cały czas sie świecił, niby naprawił srs, podlaczyl tez komputer i wykonal diagnostyke ale cos mnie niepokoi, na youtube widze ze srs w hondach gaśnie po przekręceniu stacyjki a u mnie dopiero po odpaleniu silnika.

Dodam ze wcześniej wykonywana byla naprawa instalacji elektrycznej po ktorej srs się zaświecił, było kilka przepalonych kabli, deska rozdzielcza była demontowana.

Honda Civic 5d hatchback 1.4i rocznik 1997 VIN: SHHMA87600U137455

Podejrzewam ze mechanik poszedł na skróty, połączył diodę srs np z dioda akumulatora.

Czy tak być powinno i nie muszę się o nic martwic ?

Sheiva
04-06-13, 00:11
Hmmm, nie jestem pewny, ale wygląda jakby faktycznie naprawił usterkę, bo kontrolka gaśnie po odpaleniu silnika, ale jakby nie wykasował zapamiętanych błędów, stąd kontrolka nie gaśnie na zapłonie.

MadSkillz84
04-06-13, 07:58
Kontrolka SRS gaśnie po przekręceniu kluczyka po 5 sekundach (komputer robi diagnostyke układu SRS ) jeżeli gaśnie dopiero po odpaleniu silnika to jest coś nie tak.

Poll
05-06-13, 14:55
Zrób reset SRS, jest poradnik jak.

civic_lsi
05-06-13, 14:58
nagraj film i wrzuć tu. zobaczymy jak to wygląda.
ale jeśli kontrolka gaśnie równocześnie z inną to jest coś nie tak.

IksDe
05-06-13, 18:32
U mnie zauwazylem ze jakis as przerwal na plytce PCB obwod od diody SRS i polaczyl diode od srs'a do kontrolki oleju czy tam ladowania juz nie pamietam ;D, i tez moje pytanie takie male to sie podlacze delikatnie pod temat: jak dam troszke cyny na ten przerwany obwod to powinno byc si ? (naczy sie blad pewno jakis jest bo po co by to robil ^^), chodzi mi tylko czy cyna bedzie trzymac te styki bezposrednio na plytce.

odi1985
06-06-13, 21:37