PDA

Zobacz pełną wersję : Wyciągnięcie szyb, całego mechanizmu podnoszenia i prowadnic.



cHudy.
03-06-13, 16:47
Planuję wygłuszyć drzwi, ale najpierw muszę raz a porządnie rozprawić się z szybami bo potem nie będzie dostępu. Auto zaraz po zakupie miało problem z podnoszeniem szyb. Jako tako wyczyściłem uszczelki, popryskałem ten stelaż ile mogłem i użyłem trochę silikonu w spreju na uszczelki. Pomogło, od kierowcy nawet fanie cały czas pracują, ale od pasażera wciąż trochę ociężale. Chcę wyjąć wszystko i zrobić to porządnie. I teraz pytania. Czy to w ogóle trudne, aby powyciągać ten stelaż z silnikiem, szybę i prowadnice po których idzie szyba już w wewnątrz drzwi? Jak zaglądałem pod tapicerkę to tam jest mało miejsca przez otwory na ruch wewnątrz drzwi, bo wyjąć to jedno, ale potem złożyć to drugie. Mile widziane podpowiedzi od osób które np. robiły swap elektryki i musieli to powsadzać.

stolarz
03-06-13, 20:19
po koleji w punktach:
- ściągasz boczek
- odkręcasz szybę od prowadnicy (opuszczasz aż śrubki trzymające szybę pokażą się w otworach technologicznych na dole drzwi)
- wyciągasz szybę górą
- odkręcasz wszystkie śrubki trzymające silnik i mechanizm szyby
- wyciągasz mechanizm lewym dolnym otworem (największy otwór pod boczkiem, wychodzi bez problemu)
- uszczelka szyby w drzwiach to również prowadnica szyby. Po demontażu szyby wyciągasz ją poprostu delikatnie wyszarpując a przy montażu wciskasz ją na miejsce.

Jeżeli na mechaniźmie masz luzy (otwarta szyba dzwoni, lata, wypada z prowadnic) to zgłoś się na PW. zajmowałem się regeneracją luzu u siebie i mogę ci pomóc

cHudy.
03-06-13, 22:55
Ściągnąłem manual i tam jest podobnie jak mówisz ;) Nie wiedziałem tylko, że uszczelka jest zarówno tą prowadnicą, dzięki za wskazówkę ;). Tylko zanim się szarpie to z tego co pamiętam jest przykręcana na jedną śrubkę (przynajmniej ta od strony zamka) Temat w sumie wyczerpany. :D