PDA

Zobacz pełną wersję : zółta lampka silnika



rume
27-05-13, 08:43
Witam.
Jak w temacie zapala się żółta kontrolka silnika i sama gaśnie co jakiś czas. Resetowałem wyjując bezpiecznik ale po czasie się znowu zapala. Cłychać takie lekkie strzelanie w tłumiku. Czy to może być katalizator do wymiany?

LemonR
27-05-13, 13:26
Pewnie zbyt wolny ruch elektronów w obwodzie masy ECU. Trzeba sprawdzić natężenie prądu na opóźniaczu tłoczyska. ;)

slafko
27-05-13, 20:53
Pewnie zbyt wolny ruch elektronów w obwodzie masy ECU. Trzeba sprawdzić natężenie prądu na opóźniaczu tłoczyska. ;)
;) WoW dobrze, ze mamy takich fachowców :) Teraz bede wiedzial do kogo sie zglosic jak cos sie stanie z autem :) Tak wiec kolego rume do dzieła. Powiedz jak Ci poszlo :)

rume
27-05-13, 22:03
;) WoW dobrze, ze mamy takich fachowców :) Teraz bede wiedzial do kogo sie zglosic jak cos sie stanie z autem :) Tak wiec kolego rume do dzieła. Powiedz jak Ci poszlo :)

Tak czułem że coś nie tak z tą ceną hondy :(. Gościu mi sprzedał za mało elektronów.

LemonR
28-05-13, 08:09
No, to jak już odczytasz ten błąd to zapodaj na forum.

Krzysztof1969
29-05-13, 18:22
Jedz na odczyt błędu lub kup sobie kabelek i sam odczytaj (to się bardziej opłaca). A kiedy już to zrobisz wpisz numer błędu i opis na forum.

tomek
30-05-13, 15:54
pewnie zbyt wolny ruch elektronów w obwodzie masy ecu. Trzeba sprawdzić natężenie prądu na opóźniaczu tłoczyska.

:D dobre!!!!!
proponuję, aby moderator stworzył oddzielny dział do zamieszczania tego typu tekściorów:D:D

rume
31-05-13, 18:31
mam błąd P2646

LemonR
31-05-13, 22:25
Zawór VTEC do sprawdzenia/przeczyszczenia. Elektrycznie można go sprawdzić mierząc oporność pomiędzy pinem we wtyczce a masą, powinna ona wynosić pomiędzy 14-30 Ohm.
Warto jeszcze sprawdzić poziom i jakość oleju silnikowego.
Kiedy były sprawdzane luzy zaworowe?