Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D13B2 i VTEC?



REJDYN
26-05-13, 20:18
Witam na forum. :) Słyszałem z różnych źródeł, iż zwykłe D13 można przerobić na VTEC. Podobno wystarczy zmienić głowicę, dolot i układ paliwowy na te z D16. Jak to się ma w praktyce? Nie planuję swapa na większy silnik, za dużo roboty, tym bardziej, że jestem początkującym użytkownikiem samochodu

SkOkS
26-05-13, 20:21
na poczatku kolego przeczytaj regulamin i przywitaj sie w odpowiednim dziale...

unique20
26-05-13, 20:25
sa takie autka na tym forum, poszukaj. Bedziesz wiedzial co i jak :P

marcus209
26-05-13, 20:37
(...) Nie planuję swapa na większy silnik, za dużo roboty, tym bardziej, że jestem początkującym użytkownikiem samochodu

Jedyna różnica w tym jest taka, że wyciągasz/wkładasz cały silnik, a nie tylko głowice. Resztę robisz tak samo.

REJDYN
26-05-13, 21:29
Oglądałem fotki na forum i podpatrzyłem kilka z prac przy swapie, ale jednak do zmiany głowicy nie potrzeba rozbierać chyba pół samochodu, bo z tym najwięcej roboty. No i do swapa sprzęt trzeba mieć :(

marcus209
26-05-13, 21:41
Poczytaj, co trzeba zrobić przy zmianie głowicy do twojego samochodu, a co trzeba zrobić przy wymianie silnika. W obydwu przypadkach nie obejdzie się bez zaglądania do bagażnika;) (nie żartuje)

REJDYN
27-05-13, 07:30
Osz kurczę, ale po co wymieniać bak? ;p

mes
27-05-13, 07:48
No i widzisz.. bez sensu takie gadanie.. po co to, po co tamto? Są odpowiednie tematy, trzeba poszukać.
Mocniejsze d13 robili np: Zakit, Birchie,
D13dualCarb - Sckape
Poszukaj tematów, zobacz jak wygląda moc/waga i jakie to daje przyspieszenie.
EOT.

jozek_marek
27-05-13, 08:19
Syzyfowa praca...
Koszta nie małe, rzeźba, ciągły wq**w bo coś nie pasuje, nie działa, rozsypało się.
Lepiej poszukaj zdrowej d16z6, lub chociaż d15z6. I zostaje rezerwa na dodatkowe mody.

REJDYN
28-05-13, 08:08
Ehh no szkoda, dzięki za odpowiedzi. A tak na boku: czy opłada się skorzystać z oferty na Allegro na gotowy swap + robota na B18C4 za 5000 zł?

majson
28-05-13, 08:19
Ile chcesz tej mocy. Mozesz zrobic d13 z glowica d16a6 lub z2 i do tego dual carb bo reszta modow w seryjnym d13 to spore zmiany.
Oplaca sie skorzystac jak swap jest tego wart.

Lune
28-05-13, 09:19
Tak.. Zwłaszcza, że głowice starej d serii d13/d14/d15/d16 są identyczne poza walkiem rozrządu. Faktycznie dobry mod ;]

Wysłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2

majson
28-05-13, 09:52
Tak.. Zwłaszcza, że głowice starej d serii d13/d14/d15/d16 są identyczne poza walkiem rozrządu. Faktycznie dobry mod ;]

Wysłane z mojego LT26i za pomocą Tapatalk 2

to juz bez roznicy. Ja kupilem kompletna glowice za 50zl a walek sam chodzi po 110zl ;)

REJDYN
28-05-13, 11:40
Dobra cena ^^ Widzę masz w swoim D16Z6. Nawet wysoką moc uzyskałeś ;)
A co do VTEC w D13B2, to chyba największy problem jest z układem paliwowym, bo z tego co wiem, to D16 nie były już na gaźniku. Chyba jednak poczekam na wiecej kasy i kupię swapa, bo kupa roboty widzę z takim VTEC'iem, chyba że czasu będzie, na wakacje jak znalazł do pobawienia się. Komputer też trzeba wymienić, czy przeprogramować?

Młody ŁDZ
28-05-13, 11:42
D13 vtec... z d13 zostaje tylko dol silnika.

zakit
03-06-13, 09:29
mocne d13 to ja robilem, ale nie dla siebie. ja mialem d15.

Michał102
03-06-13, 12:14
Dobrze zrobione D13 potrafi niezły przeciąg zrobić i niejedno mocniejsze auto objechać:)


http://www.youtube.com/watch?v=nQKz2aA3jTs

:)