Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wskaźnik paliwa cały czas na max.



Mały
08-01-08, 12:15
Wskaźnik paliwa cały czas pokazuje na max. nie ważne czy bak jest pełny czy pusty. Po odłączeniu kostki od pływaka nic się nie dzieje. Raz się zdarzyło, że na chwilę zadziałał.
Macie może jakiś pomysł.

Whiplash
08-01-08, 12:17
uszkodzenie mechaniczne, musial bys sprubowac rozkrecic zegary, tylko nie wiem czy sie da, i dobrac sie do niego

Misiek_Ltd
09-01-08, 09:49
Z tylu sprawdz czy sa dokrecona dobrze wszystkie srubki, jesli nie to uszkodzony zwoj w zegarach naprawa tego graniczy z cudem wiec lepiej kupic nowe zegary.

fazer1985
09-01-08, 10:51
Chlopak !! nie panikuj wyciagnij sobie te cale wskazniki zdejmij szybke pierw wykrecajac ten czpien od kasowanie Km dziennych potem wykrec 3 srobki trzemajace ten wskaznik i wyjmij go calego zdejmij wskazowke widelcem(zrob to przed wykreceniem wskaznika) tylko poczekaj troszke zeby wszystko nabralo temp.pokojowej zeby nic nie peklo potem zdejmij ten blacik i juz masz dostep do mechanizmu. Teraz sprawdz wszystkie 3 "cewki" czyli te druciki ktore sa wokol wskazowki juz nie pamietam ile ich jest ale jesli widzisz ze na tem drucie jest slad lutu a nie ma w nim tego cieniutkiego drucika od zwojow to poszukaj i popatrz dokladnie gdzie on jest bo pewnie sie urwal jak juz go znajdziesz a jest tam napewno to wyciagnij go delikatnie z tego calego uzwojenia tak zebys mogl go spowrotem przylutowac. Najlepiej by bylo zebys ten drucik podpalil delikatnie zapalniczka tak zeby bylo widac dymek to znaczy ze izolacje sie utlenila :) teraz roztop lutownica cyne ktora jest na tym "drucie" do ktorego powinien byc polaczony ten chudy kabelek i przylutuj go spowrotem jesli masz slaba lutownice to albo przejdz sie z tym do elektryka zeby to zrobil albo roztop to nad ogniem z kuchenki gazowej ale wtedy musial bys go wyciagnac z tej plastykowej obydowy :) jak juz bedziesz mial to cale to upewnij sie tylko ze to wszystko nie bedzie sie teraz obracac wokol wlasniej osi a jak tak to potraktuj to poxipolem i zloz spowrotem i juz :) jesli kabelek byl by caly to powinienes popatrzec na piny w kostce dochodzacej do zegarow od tylu .

Lcfr
09-01-08, 16:25
Wskaźnik paliwa cały czas pokazuje na max. nie ważne czy bak jest pełny czy pusty. Po odłączeniu kostki od pływaka nic się nie dzieje. Raz się zdarzyło, że na chwilę zadziałał.
Macie może jakiś pomysł.

"samo" sie tak stało z siebie czy po jakis modach?
bo może to:

Z tylu sprawdz czy sa dokrecona dobrze wszystkie srubki,


sprawdziłbym wszystkie inne mozliwosci zanim zdecydowałbym się na to co pisze fazer1985:

dziennych potem wykrec 3 srobki trzemajace ten wskaznik i wyjmij go calego zdejmij wskazowke widelcem(zrob to przed wykreceniem wskaznika)....
bo zdejmowanie i zakaładanie wskazówek (sczególnie z ich późniejszym poprawnym działaniem) bywa problematyczne w hondzie..

Mały
10-01-08, 09:25
Ja ten samochód kupiłem 1 miesiąc temu. Być może, że był kręcony licznik i ktoś nie docisną kostki albo coś uszkodził.
Dzięki panowie z uwagę. Dzisiaj rozkręcam i sprawdzam. Ewentualnie rozkręcę i zaniosę do elektryka.
Pozdrawiam.

fazer1985
10-01-08, 13:06
MOze i faktycznie powinna byc to ostatecznosc ale pierwsze slysze ze ich pozniejsze dzialanie moze byc problematyczne przynajmniej w wypadku tego wskaznika gdzie mozna poczekac az silnik sie zagrzeje i wtedy zalozyc wskazowke :) kurcze wskaznik wskaznikowi nie rowny pomerdalo sie w wypadku wskaznika paliwa wystarczy zapamietac jego polozenie przed wyjeciem calego zestawu i potem zalozyc go w tej samej pozycji

plakon83
10-01-08, 13:51
No cóż
Mam podobny problem
Wyjąłem zegary celem sprawdzenia, czy nie są przyczyną szalonego licznika, dziś założyłem, wskaźnik paliwa ruszył jak zawsze, ale zatrzymał się dopiero na maxie...
wtf?

fazer1985
10-01-08, 13:58
A rozkrecales go na pierwiastki znaczy kreciles tymi srobkami z tylu? jesli nie to prawie na 100 bedzie niestykajacy pin w ktoryms raczej prawym wtyku do zegarow. powyginaj je troszke do gory czyms plaskim i przetrzyj spirytuskiem te sciezki nadrukowane w miejscu gdzie stykaja sie z kostką .

Mały
10-01-08, 14:03
Na razie zbieram informacje zanim zacznę coś dłubać. Wiem, że muszę odkręcić zegary i sprawdzić czy wszystko jest dokręcone i sprawdzić styki. Potem zabiorę się za cewki. Tylko boje się ruszać wskazówkę.

plakon83
10-01-08, 15:05
Już wszystko jasne, przy dokręcaniu śrubek z tyłu jedna się przekręciła i wyrwał się drucik z jednego z 3 "bolców"...
spróuję zlutować, zobaczymy co z tego będzie...

[ Dodano: Pią 11 Sty, 2008 ]
Niby wszystko jasne, ale lutowanie nic nie dało...
Zatem szybkie pytanie(odpowiedź pewnie gdzies jest, ale rozwalna po 20 tematach)
Czy mechanizmy(zwój itp) wskaźników paliwa w Haniach 5gen są zestandaryzowane, tzn, takie same(mechanizmy, nie blaty), bo zegary z 1.3 są chyba zdecydowanie tańsze niż d15b7... a po co przepłacać? :D

Od rovera będzie pasował?

[ Dodano: Sob 12 Sty, 2008 ]
W**rwiony wziąłem kolbe z grotem 4mm i brutalnie zapaskudziłem cewkę i jest ok:D
hehe tylko szacowanie ilości paliwa w baku i instalowanie wskazówki wg tego jakoś wzbudza we mnie niepewność:D