kazik1989
24-05-13, 08:34
Witam,
Postaram sie opisac dosyc krótko ale dosadnie. Honda V gen D13B2 mpfi z silnika D16Z2 otóz pojawił sie problem nie gasnących kontrolek, po przekrecaniu kluczyka na zapłon i wyciagnieciu kluczyka swieciły troche słabiej i słychać było delikatne pykniecie w silniczku krokowym ale po rozruchu silnika i zgaszeniu wszystko było ok. Nastepnego dnia chcac odpalic przekaznik pompy zaczął strzelać (zawieszać sie) a pompa paliwa cały czas podawała paliwo pomimo wyciagniecia przewodu ujemnego i dodatkowo auto już nie pali. Wiązke przerabiałem sam z D13 jezdziłem tak kupe czasu od do teraz kiedy silnik został wyciagniety a samochod został pomalowany. Przekaznik do podmiany?
Postaram sie opisac dosyc krótko ale dosadnie. Honda V gen D13B2 mpfi z silnika D16Z2 otóz pojawił sie problem nie gasnących kontrolek, po przekrecaniu kluczyka na zapłon i wyciagnieciu kluczyka swieciły troche słabiej i słychać było delikatne pykniecie w silniczku krokowym ale po rozruchu silnika i zgaszeniu wszystko było ok. Nastepnego dnia chcac odpalic przekaznik pompy zaczął strzelać (zawieszać sie) a pompa paliwa cały czas podawała paliwo pomimo wyciagniecia przewodu ujemnego i dodatkowo auto już nie pali. Wiązke przerabiałem sam z D13 jezdziłem tak kupe czasu od do teraz kiedy silnik został wyciagniety a samochod został pomalowany. Przekaznik do podmiany?