Zobacz pełną wersję : jak z wiązką przy swapie z d16z6 na h22?
jw:
- przerobic tą z d16z6 czy tą z h22... ??
tą z D16 ożeń z tą z h22. co trzeba odcinaj z h22 i doklejaj do d16
zostaw z d16 i doklej z h22
pytam, bo jednak juz zdecydowałem i bedzie jednak swap, swap na h22a2/a5/a8... to zalezy które uda mi sie kupic za normalne pieniadze :hinczyk:
puki co kompletuje graty typu kit łap, drązek zmiany biegów z ciegnami i całym mechanizmem, wiec mysle ze na wiosne bedzie sie juz działo:)
autko mam do jazdy na codzien no czasem mozna sie poscigac i chyba to bedzie najlepsze rozwiązanie...
jak ktos sie juz bawił w takie łączenie tych dwóch wiązek to niech da znac bo napewno taka wiedza sie przyda ;)
Podepnę się pod temat. ED6 D15B2 --> H22A z Preludy IV gen, mam całą wiązkę silnika, co będę potrzebował z wiązki spod deski? Brać całą czy tylko jakąś część?
W wiązkach pod deską nic nie zmieniasz, trzeba przerobić tylko wiązkę silnik-ECU i dołączyć do istniejącej. Więc bierz wiązkę która jest na silniku i idzie do ECU włącznie z kostkami. Z własnego doświadczenia wiem, że wyjmujesz tą co masz i przerabiasz tą od H22 tak aby grała z tą od budy.
pytam, bo jednak juz zdecydowałem i bedzie jednak swap, swap na h22a2/a5/a8... to zalezy które uda mi sie kupic za normalne pieniadze :hinczyk:
najlepiej H22A z preli jdm
Więc bierz wiązkę która jest na silniku i idzie do ECU włącznie z kostkami.
Wiązkę z silnika mam ale ciężko będzie kupić część wiązki z wtyczkami z ECU bo raczej sprzedają całe spod deski.
To troche ryfa, bo jak kupujesz komplet swap to nie powinno Cię obchodzić jaka i skąd ta wiązka, tylko że wszystkie czujniki i reszta ma połączenie z ECU - czyli ta część wiązki która pozwoli na komunikację silnika z ECU. Resztę, po obu stronach wiązki podpinasz do tej kabinowej.
Według mnie tak wygląda komplet SWAPa i taki bym kupił.
Panowie podsumuje trochę ale jak coś to poprawić proszę !!
Wiązke z d16a6/9 ewentualnie d15b7 po dołożeniu kilku kabelków do vteca powinna pasować po małej modyfikacji tzn
Kabelki które szły do konkretnych podzespołów (np. alternatora ) odcinamy kostkę z serii d i lutujemy tą z serii h to chyba tyle jeżeli chodzi o wiązke od strony silnika.
W d16z6 chyba łatwiej w grać mapy z h22a niż bawić się w przerabianie wiązki pod kompa h22a i to zarówno w przypadku OBD1 jaki i OBD2
W d15b7 trzeba będzie przerabiać wiązke wchodzącą do kompa pod ten z h22a OBD1 czy OBD2
Kwestji z wiązką nie jestem pewien na 100% -------jak coś to proszę mnie poprawić
Wydaje mi się że jeżeli chodzi o elektrykę to wszystko ale czy jakieś inne problemy można napotkać to nie wiem Swapa osobiście nie robiłem wiec to moje teoretyzowanie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.