Zobacz pełną wersję : Jaki parownik do 1.6 VTEC 125KM + BLOS ?
Witam
Pytanie jak w temacie. Docelowo mocy może być trochę więcej no i słyszałem, że dobrze jak reduktor będzie miał trochę zapasu ze względu na BLOS. Użytkownik z innego forum polecił Lovato Super (do 190KM). Co myślicie?
Ja myślę, że do takiego silnika mało eleganckie jest wsadzenie instalacji z blosem :D... no ale jak już tak zaplanowałeś to spokojnie można wsadzać każdy reduktor, a jak już chcesz zaspokoić samopoczucie to można i kupić wersję o większej wydajności Super... wiadomo że taki reduktor np. do 90KM jest podobno :D przez producenta przebadany, przy pełnym obciążeniu w długim przedziale czasowym, czyli u Ciebie moc 125KM jest dopiero gdzieś w granicach strzelam 7tys obr. przy max otwarciu przepustnicy... gwarantuję Ci że tego 125KM nie będziesz używał cały czas...
A nawet jeśli będzie to kilkanaście czy kilkadziesiąt sekund, to reduktor nie straci wydajności tak od razu... nie takie silniki obsługiwały reduktory do 90KM i ludzie robili po 100 czy 150tys. km, bez najmniejszych problemów...
Reduktor który proponujesz... jak najbardziej można polecić w takiej sytuacji...
Nie samymi końmi silnik jedzie, trzeba jeszcze nadmienić o niutonach
Nie samymi końmi silnik jedzie, trzeba jeszcze nadmienić o niutonach
To są tylko obliczania matematyczne, moc silnika wynika z momentu obrotowego oraz prędkości obrotowej silnika...
A producenci piszą moc najczęściej w kW na większości podzespołów, bo większe potencjalne grono nabywców skojarzy fakt mocy, z racji, że ma to w dowodzie zapisane.
bodziesz miał silnik który kręcąc się do 5 000 RPM wyciągnie 125 KM a będziesz miał silnik który będzie się kręcił do 8 000 RPM i też wyciągał 125KM to chyba nie powiesz że oba mają to samo zapotrzebowanie na paliwo
Pisze się: będziesz, a nie bodziesz, a dodatkowo prosił bym o choć podstawy interpunkcji, bo ciężko się to czyta...
Czy dwa silniki innych konstrukcji mogą zużywać takie same ilości paliwa?... raczej nie, więc Twoja wypowiedź jest prawdziwa...
Natomiast w przypadku silników w samochodach osobowych ta granica zapotrzebowania na paliwo jest dość wąska i można przyjąć że reduktor do 125KM obsłuży spokojnie bez dłuższych przemyśleń oba te silniki, bez dywagowanie w moment obrotowy i prędkość obrotową silnika...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.