Zobacz pełną wersję : kolektor 4-2-1 czy z6 ?
który kolektor wydechowy będzie lepszy do d16y7 ? 4-2-1 ebay czy od d16z6 ? i czy od d16z6 podejdzie do d16y7 ?
skolopendra
06-01-08, 12:45
jak większe mody to rurowy
a jak nie to z6 lub y8
który kolektor wydechowy będzie lepszy do d16y7 ? 4-2-1 ebay czy od d16z6 ?
ebay, byle spawy były dobre
czy od d16z6 podejdzie do d16y7
tak
poszukaj takiego megan racing na ebayu. Miałem ostatnio w ręku i jest porządnie zrobiony.
ja mam ebayowy i sparuje sie super :)
oba poprawią cos na pewno
ten od z6 bedzie tanszy i też dobry
ebay bedzie lzejszy+ma wieksza srednice kanałów+wcale juz nie jest drogi(350) wiec jak masz kase to kup ebay tylko poszukaj lepiej wykonanego
cenę mam dobrą, więc decyduję sie na 4-2-1.
tak on wygląda http://i94.photobucket.com/albums/l95/ekard82/kolektor4-2-11.jpg
czy po tym zdjęciu można stwierdzić o jego solidności wykonania ?
skolopendra
06-01-08, 17:32
czy po tym zdjęciu można stwierdzić o jego solidności wykonania ?
po części tak
nie jest źle ,widziałem gorsze :)
racja, rewelacji nie ma ale wygląda w miare solidnie, bym brał gdyby mi nie wpadł d16y8 za śrubki:)
oko, dzięki za rady i opinię :hinczyk:
przypatrzyłbym sie spawom/flanszy- zwracając uwagę na wnętrze bo to najważniejsze...
a jakie mają być te spawy od wewnątrz? gładkie i równe ze ściankami rury ?
skolopendra
06-01-08, 19:59
gładkie i równe ze ściankami rury ?
wręcz niewidoczne :d
a co panowie powiecie o czymś takim??
KLIK (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-93-94-95-HONDA-CIVIC-RACING-HEADER-CAT-CONVERTER_W0QQitemZ230203847773QQihZ013QQcategoryZ 33631QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem)
cały czas mowa o "czyms takim" więc O co chodzi?
chodzi mi o to czy warto kupić akurat ten, czy może ktoś już kupował ten sam a może nawet od tego gościa?
chodzi mi o to czy warto kupić akurat ten, czy może ktoś już kupował ten sam a może nawet od tego gościa?
wszystkie te kolektory to to samo
i raz sie trafiaja z lepszym wykonaniema raz z gorszym
nie ma na to wpływu
tam tez podejrzewam handlarze maja róznych dostawców i co jakis czas pewnie ich zmieniaja...
nawet jak ktos kupował konkretnie u tego gościa nie znaczy, ze tym razem nie przyjdzie shit..
o ile dobrze pamiętam, to rozmawiałem z tym sprzedawcą i okazało się że cena przesyłki do polski w rzeczywistości jest wyższa niż podana na ebay'u. Za przesłanie samego kolektora chciał 120$ :/ Warto się upewnić... ja już wiem że pewnie kupie u kogoś innego.
... ja już wiem że pewnie kupie u kogoś innego.
daj znać to kupimy dwa :)
udajcie sie do uzytkownika merfi, albo filon obaj sprowadzają to regularnie.
z merfim już rozmawiałem i okazało się że nawet poznałem go kiedyś osobiście, polecam. Dla siebie, jeżeli zdecyduje się sprowadzać, to pewnie będę zamawiał tylko jedną sztukę... z racji swoich specyficznych, tajnych dojść ;)
jak większe mody to rurowy
a jak nie to z6 lub y8
tak więc się zastanawiam.... jeśli nie planuję żadnych uturbień ani większej ingerencji w mechanikę silnika to powinienem zostać na serii(D16Y8)?? czy może 4-2-1 coś mi poprawi?
czy może 4-2-1 coś mi poprawi?
Sam kolektor powinien podnieść moc o około 5%.
skolopendra
08-01-08, 20:45
to powinienem zostać na serii(D16Y8)
ja bym został
zmienił bym za to resztę wydechu na 50mm i przelot na końcu
zmienił bym za to resztę wydechu na 50mm i przelot na końcu
oprócz seryjnego kata reszta jest 2 cale ...no i oczywiście tył na przelocie. Pochwalę się moją hanką jak tylko przeskoczę ze stalówek na normalne cywilizowane alusy..... no i będę mógł wklejać wreszcie tutaj fotki :agent:
skolopendra
09-01-08, 13:09
reszta jest 2 cale
skoro tak to wiele juz nie zrobisz bez wiekszej ingerencji w silnik
można jeszcze wwalić kata jak jest w złym stanie ,
to może jedynie pozostaje skrzynia hybrydowa
.a ile ona zmienia to dopiero powiem jak dotrze do mnie i ją zamontuje ;)
a ile ona zmienia to dopiero powiem jak dotrze do mnie i ją zamontuje
heh to juz chyba wiem kto mi ja sprzatnal sprzed nosa :/
skolopendra
09-01-08, 16:54
heh to juz chyba wiem kto mi ja sprzatnal sprzed nosa
jak to ;)
zamówienie sprzed wielu tygodni ,oj wielu :speszony:
a wracając do kolektora.... to kiedyś słyszałem, że polerka wnętrza może coś pomóc....co wy na to?? bo skoro mam nie wymieniać to miło by było go poprawić :agent:
skolopendra
10-01-08, 00:23
to kiedyś słyszałem, że polerka wnętrza może coś pomóc
dolotu owszem
wydechowy nie jest w tak tragicznym stanie
niedawno jak zmieniałem na z6 to poddałem go lekkiej obróbce
ale o polerowaniu żeliwa ,to mowy raczej nie ma ;) ;)
myśle, ze taka "polerka" żeliwniaka oz z6 to tylko dla poprawienia sobie samopoczucia....
jesli chodzi o dolot to faktycznie dowiedziałem się ze polerka wnętrza to pomysł niedobry i hamujący, wręcz lepiej byłoby rowki zrobic by wprowadzic powietrze w ruch wirowy.nie wiem czemu tak jest ale slyszalem tak z pewnego pewnego źródła:)
jesli chodzi o dolot to faktycznie dowiedziałem się ze polerka wnętrza to pomysł niedobry i hamujący, wręcz lepiej byłoby rowki zrobic by wprowadzic powietrze w ruch wirowy.nie wiem czemu tak jest ale slyszalem tak z pewnego pewnego źródła:)
a jest tak dlatego że na polerowanej powierzchni skrapla się wilgoć z powietrza i hamuje przepływ.
a co do polerowania kolektora to rzeczy wiście głupotę palnąłem. :(
Dowiedziałem się jednak że niektóre fabryczne kolektory są pokrywane powłoką z jakiejś dziwnej ceramicznej substancji która ma zapobiegać przegrzewaniu i poprawiać dynamikę przepływu gazów. Ciekawe czy można sobie czymś takim kolektor sprawić we własnym zakresie.
skolopendra
10-01-08, 17:11
Ciekawe czy można sobie czymś takim kolektor sprawić we własnym zakresie.
widziałem kiedyś polską stronę jakiejś firmy, co natryskiwała na rożne powierzchnie powłoki ceramiczne
ale ceny mieli chore :d
jesli chodzi o dolot to faktycznie dowiedziałem się ze polerka wnętrza to pomysł niedobry i hamujący, wręcz lepiej byłoby rowki zrobic by wprowadzic powietrze w ruch wirowy.nie wiem czemu tak jest ale slyszalem tak z pewnego pewnego źródła:)
Chodzi o mieszanie sie paliwa z powietrzem na lekko chropowatej powierzchni skroplone paliwo lepiej miesza sie z powietrzem. Zadnego tam ruchu wirowego nie zrobisz delikatna chropowata powierzchnia....
A co do natryskiwania tych powierzchni. To nie jest to zadna rewelacja. A ta firma z warszawy odstawila ostatnio neizla lipe u jednego urzytkownika i zaczela sie łuszczyc ta powierzchnia. Dobrze, ze szybko sie zorientowal ze schodzi z zewnetrznych stron( pokryte byly wnetrza muszli turbo itp.) Bo jakby cos takiego wpadlo do silnika, to srednio by to wygladalo.
Duzo lepiej pozatym sprawdza sie tasma w roli izolatora
skolopendra
10-01-08, 17:47
to chyba jedna z tego rodzaju firm
http://www.adrem.torun.pl/napawanie.html
To ja sobie daruję pomysły z kolektorem ... najwyżej kiedyś zainwestuję i jakiś porządny sobie wstawię. Póki co z dolotem się pobawię ....może to coś pomoże... bo ostatnio mi koni braknie :afro:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.