Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Honda Civic Coupe 1.7 2002r - problem z silnikiem



pikus1985
16-05-13, 16:59
Witam prosze o pomoc w moim problemie

Tak wiec w styczniu oddałem auto do mechanika poniewaz silnik brał olej:

wymieniono mi:

- uszczelkę pod głowicą,
- pasek rozrządu
- świece zapłonowe
- regeneracja głowicy

po przejechaniu 2000 km wrociłem do mechanika co mnie zszokowało w aucie brakowało 2,5l oleju

mechanik zalal silnik jakas nafta zeby pobudzic pierscienie zaworowe (tak mi powiedzial, chociaz dziwie sie ze odrazu ich nie robili przy pierwszej naprawie)
teraz kazal mi tydzien jezdzic jesli nadal bedzie tak sie działo mam sie zastanowic czy remontować silnik czy go wymienic lub moze sprzedac auto

co mam robić????

Młody ŁDZ
16-05-13, 17:20
co mam robić????
Remont silnika.

lajsta
16-05-13, 19:25
Tam zaraz remont. OK, ale najpierw dowiedz się na czym ta regeneracja polegała, masz dostatecznie wiarygodnie udokumentowane, że np. wymieniano ci zawory, szlifowano głowicę, gniazda zaworowe, wymieniano uszczelniacze zaworowe itp. Jeśli nie to przede wszystkim zastanów się nad zmianą mechanika. Silnik brał ci olej a on ci wymienił rozrząd, świece, zmienił uszczelkę pod głowicą a głowicę zregenerował? Jeśli w 100% tak zrobił to niestety jak w poście wyżej :(

bunkerites
16-05-13, 19:54
Mechanik powinien na poczatku sprawdzic kompresje i pokazac ci "kwit" jakie wartosci pokazalo.Kompresja prawde Ci powie czy masz pierscienie do wymiany:)[przez ktore olej przechodzi

pikus1985
17-05-13, 09:04
czyli polecacie remont????? ile mnie to moze wyniesc bo rozumiem ze te wczesneijsze naprawy do tego remontu tez sie zaliczaja i juz w to nie bede inwestowal tym bardziej ze dostałem gwarancje na 12 miesiecy na te naprawy

lajsta
17-05-13, 09:13
Nic nie polecamy, proponujemy najpierw sprawdzenie. Skoro jednak wszystko o czym pisaliśmy zostało spełnione czyli kompresja do D..., regeneracja głowicy została przeprowadzona prawidłowo to nie ma innego wyjścia z tym, że w takim przypadku będziesz miał już jeden problem mniej czyli głowicę.

bunkerites
17-05-13, 12:40
Kolego powoli.Nie napisales czy kopcilo ci z wydechu,jakie ilosci oleju musiales dolewac i czy kompresja byla sprawdzana.Ja mialem podobny przypadek w moim aucie.Olej znikal w ilosciach litr na 2 tys.Jeden mechanik chcial robic remont silnika a drugi (Adam Kokotow) wziol 10 zl za uszczelnienia korka od misy olejowej.Bo okazalo sie ze jest rysa na gwincie w misce olejowej i olej uciekal podczas jazdy samochodem a na postoju nic.Zastanow sie czy w chu.... Cie mechanik nie robi

Lysy
17-05-13, 23:40
pierscienie wyimeniles? uszczelniacze zaworowe tez? nigdzie Ci nie leje?

Maciek 1991
18-05-13, 19:23
prawdopodobnie uszkodzony jeden z uszczelniaczy ! , a czy wcześniej brał ci aż tyle oleju ???

arekwu
19-05-13, 20:16
Nie lepiej zwrócić klekota do sprzedawcy? Jest szansa na to? Za chwilę pewnie też turbinka padnie...niech zwraca kasę albo się użera ze złomem który sprzedał?

piter7766
19-05-13, 23:03
Za chwilę pewnie też turbinka padnie...

w D17 nie ma turbiny na szczęście :)

arekwu
20-05-13, 19:55
Oj, mój błąd :) Pomyliłem 1.7 z 1.7 CTDI