PDA

Zobacz pełną wersję : Świeci się check bo próbie wymiany dwóch sondy.



Genax
15-05-13, 21:00
Wymieniałem 2 razy sondę bo myślałem, że coś jest nie tak skoro świeci mi się check. Otóż po wymianie i restarcie komputera check nadal się świeci. Samodiagnostyki nie mogę zrobić bo za cholerę nigdzie nie ma tego złącza, a szukałem wszędzie. Mam podobno model, gdzie znajduje się ono pod kierownicą ale tam też nie ma żadnych złącz 2 i 3 pinowych. Otóż są niebieskie malutkie skrzyneczki do, których przypięte są jakieś kable ale to nie to. Poza tym po uszczelnieniu układu jeżdżąc na benzynie wrzucając przy jeździe bieg jałowy mam obroty 1300-1400. Czy silniczek krokowy jest do regulacji? Powodem wymiany sondy było za duże spalanie 15l benzyny na 100km. Tak mam instalację ale nie sekwencję i na gazie też mam za wysokie spalanie. Za 30zł robię około 65km. Kable zapłonowe wymienione, świecie są w dobrym stanie, pompa paliwowa nowa, gaz był regulowany ale i tak również na jałowym podczas jazdy mam obroty 1100. Jazda moją hanią jest przyjemna, nic nie szarpie, utraty mocy nie czuję w ogóle. Jedyne co mnie denerwuje to te ogromne spalanie. Napiszę także jak robię. Wchodzę np. rano do samochodu, odpalam, czekam aż się nagrzeje, a po nagrzaniu przełączam na gaz i to wygląda tak jakby samo odpalanie żarło dużo benzyny bo z dnia na dzień co raz ciężej kręcić bo nie ma prawie benzyny. Wydaje mi się, że check, który się świeci ma coś z tym wspólnego ponieważ nawet po wymianie sondy i resecie tak jak napisałem nadal się pali tak jakby coś było nie halo lecz przez poprzedniego właściciela nie mam jak zrobić samodiagnostyki. Jutro jadę do elektryka, który pobawi się i spróbuje coś zrobić, żebym mógł robić samodiagnostykę ale chciałem was zapytać bo może komuś wpadnie jakiś pomysł? Moja hania to civic coupe 1996r. 1.6 105km D16Y7.

probestic
15-05-13, 21:02
Spoko ... ale chyba nie ten dział, bo na zdjęciu masz auto 2d, a to jest dział forum przeznaczony dla właścicieli 5d/kombiaczy :)

Genax
15-05-13, 21:02
Ah mój błąd :)