Zobacz pełn± wersję : Niebieski dym przy wręcaniu na obroty! Ej6 D16y7
Zauważyłem to jak dałem koledze się przejechać. Silnik miał prawidłowa tem. Podejrzewam że ma w pływ na to uszczelka pod głowica i pier¶cienie. Bo i w zbiorniczku wody znajduje się ciemna woda :/ Czy co¶ ma na to jeszcze wpływ??
jak miesza wode z olejem to zastanow sie gdzie jeszcze poza zbiorniczkiem ja miesza... Otworz korek wlewu oleju. Jak bedzie piaskowy kolor na jego spodzie - to rob odrazu uszczelke. Po pupie dostaje wszystko. Najbardziej chyba panewki - glowice tez spokojnie skrzywi
A niebiesti dym to olejowy - wodny jest bialy - pewnie zawory leja albo uszczelniacze - jak kompresja dobra. A le na wodzie to komprecha bedzie super - wiec troche nie miarodajne teraz to bedzie
Korek oleju jest oki! A jak chodzi o kompresje to czuje ze spadla. CZy to wszystko przez spalanie oleju? uszczelka pod glo. na 100 - we do wymiany. Pewnie jak i pierscienie zawory panewki i uszczelniacze.
looo curwa, remontillo. Jak wydmuchalo uszczelke to kompresja spadnie, norma. Rob jak najszybciej bo im pozniej - tym drozej... ja tak zajechalem sobie 2.2T w Audi... Jezdzilem i dolewalem wody... a na koncu wpompowalem w silnik ponad 5tysiecy... i puscilo na panewkach... ;/ wtedy rece mi opadly i auto sprzedalem. A spalanie oleju i kopcenie - hmm. Ja mialem d16z6 z ostra mapa i chlalo olej jak glupie. Ok 1l na 100-150KM. Kompresja BDB. Okazalo sie ze leje 14 z 16tu zaworow... :/
Wiec raczej glowizna... ale jak juz glowica do roboty to i pierscienie mozna zmienic... temat rzeka. Czy tak szy SWAP i tak koszta. Rob sama uszczelke, zawiez glowice do sprawdzenia i bedziesz wiedzial na czym stoisz
Takie buty :) no dzięki stary!! Będę się bawił.. Teraz to juz jestm wtajemniczony w te sprawy i moge działać :) Wiesz mysłalem nad SWAPEM b16a2. Ale jak na razie $ wchodzi w gre :D Jak chodzi o plan. glowicy to jaki koszt?
Jak już to zrobię kapitalny remonty silnika! :) W tedy będę się bawił w mody.
Takie buty :) no dzięki stary!! Będę się bawił.. Teraz to juz jestm wtajemniczony w te sprawy i moge działać :) Wiesz mysłalem nad SWAPEM b16a2. Ale jak na razie $ wchodzi w gre :D Jak chodzi o plan. glowicy to jaki koszt?
Glowica d16z6 docieranie 16 zaworow, wymiana jednego, sprawdzenie szczelnosci i planowanie + wymiana uszczelniaczy zaworowych - BEZ Mycia glowicy - 500zl... ;]
Uszczelka ok 150. Do tego uszczelka kolektora (nie wiem) Uszczelniacze zaworowe po 8zl jakos (czyli x16) - ew. odezwij sie jakos na priva - mam minimeZ6 na handel - stan nie jest cud ale codow nie oczekuje w zamian ;)
Dzięki za info.. :) jak cos to sie zgłoszę do cb! 3mka :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.