Zobacz pełną wersję : Zapytanie?Aerodeck b18c4!
Witam!Mam takie pytanie posiadam aerodecka B18c4 i niepokoi mnie jedna rzecz!Poczas jednostajnego przyspieszania do odcięcia między 4700 a 5000 tys obr auto mi się przydławia dosłownie na 2sek i później idzie jak burza,czym może to być spowodowane dodam,że zamieniałem zawór v-tec z innego b18c4 oraz zmieniłem dolot powietrza na stożek do 200ps, tak nic innego nie było w nim robione.Proszę o jakieś rady co to może być!!Dzięki i pozdrawiam!
Przed zmianą dolotu miałeś to samo ?
Coś mi się wydaje że to on może być winny ale strzelam w tej chwili
Nie czułem tego wcześniej!!Dzieje się to na pierwszych trzech biegach!Bo jak cisne od razu do dechy to nie czuję tego,dopiero jak powoli od dołu to przy 5000 tys
Podobne objawy miał inny użytkownik silnika B18C4. Pomogła wymiana cewki zapłonowej.
Spróbuję z ciągnąć stożek i spróbuję bez niego i wtedy zobaczymy!!
Mam jeszcze jednego Aero b18c4 anglika podmienie z niego i kuknę
Dodam,że z odpalaniem nie mam żadnego kłopotu cyka jak zegarek i obroty trzyma normalnie!!
Filtr stożkowy wyciągnięty i dalej mam ten sam problem!!!
A sprawdzałeś układ zapłonowy? Może to w nim jest pogrzebany pies.
Mam to samo tylko przy innych (niższych) obrotach. cewka wątpie - miałem wymienioną.
W zapłonie nic nie grzebałem jeszcze!!A może to być coś z przepływomierzem??
albo z aparatem zapłonowym?
Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co to może byc??
Widzę,że nikt nie ma żadnego pomysłu, cóż trzeba jeździć z nie rozwiązanym problemem!!
Ja też tak mam tylko w silniku D16A8 i przy innych obrotach.U mnie zaczęło się tak dziać to wstawieniu stożka.Być może u Ciebie też jest to tym spowodowane.
Jak możesz podmień aparat zapłonowy i zobacz czy na drugim jest to samo.
i nic się z silnikiem innego nie dzieje??Użytkujesz go na co dzień??
co do aparatu to na pewno go podmienie tylko nie w tej chwili bo wracam dopiero z roboty pod koniec lipca a muszę tym autem śmigać i boje się,że coś się z chrzani w silniku!
i nic się z silnikiem innego nie dzieje??Użytkujesz go na co dzień??
co do aparatu to na pewno go podmienie tylko nie w tej chwili bo wracam dopiero z roboty pod koniec lipca a muszę tym autem śmigać i boje się,że coś się z chrzani w silniku!
Miałem taki cyrk przez źle ustawiony zapłon. od 4600 do 5500 nie miał w ogóle siły jechać.
U mnie ma siłę od samego dołu tylko to przydławienie między 4600 a 5000!!Narazie jeżdżę i nic się nie dzieje!!
Koledzy! Mam jeszcze takie pytanie odnośnie swapa z anglika aerodec b18c4 do coupe EJ2!Czy jest to dużo roboty samemu zrobić to wszystko i czy wszystko pajue bez żadnych przeróbek i co bym musiał zobić z elektryką żeby to śmigało jak trzeba!!Proszę o jakieś rady!!W sumie to nie wiem sam od czego zacząć ,za co się zabrać!!
Czy problem został rozwiązany? U mnie te same objawy się pojawiły, z tym, że silnik dostaje muła ok. 2000-2500 obr/min.
Nie kolego problem dalej jest nic się nie zmieniło!!Dam znać jak znajdę rozwiązanie!
Weź niech Ci dadzą cały ucięty przód z Areodecka i już po trochu bedziesz wiedział jak rzeźbić. Komora w Vgen'ie jest taka sama jak w 5D czy Aerodeck
Witaj. Ja mam MB6 i miałem podobny problem. Mi zmulał też tak koło 5tyś... Ja zrobiłem dwie rzeczy które mi kolega z takim samym autem poradził. Stożek odgrodziłem aby ciepła nie łapał...i wyczyściłem dokładnie styki sondy lambda.... I u mnie ustało! Nie jestem w stanie powiedzieć która z rzeczy pomogła bo obie zrobiłem w tym samym czasie.
Aaaa... i jeszcze ściągłem wtedy gumę od dolotu i szmatką nasączoną rozpuszczalnikiem przetarłem wejście do przepustnicy ile się dało... To tyle...
Spróbuj może u Ciebie też pomoże.
Pozdr.
Co do tego przymulenia to sprawdzę te opcje co mi kolego radzi na 100% bo w sumie to stożka nie mam odgrodzonego!Najpierw stożek odgrodzę później zobaczę resztę!Dam znać jak sprawdzę poszczególne opcję!
Kolego ale ja mam aż dwa aero tylko nie wiem co z elektryką i komputerem który zostawić i co z kabelkami,po prostu nie wiem co lepiej itd
Ja miałem podobnie w D14A5, u mnie pomogła wymiana świec.
sprawdzę świece kolego!!Może akurat to świece!
Kup ecu p28 i jedz na strojenie ,ja mialem podobnie ,dostawal wiecej powietrza i w momencie wpiecia sie Vtaka zamulal dopiero pod koniec jakos jechalo , kwestia podlamia go benzynka;)
A z jakiego powodu u Ciebie dostawał więcej powietrza? Wymieniłeś kolektor?
Witam świecę i kable wymienione bez zmian!!teraz zamieniłem aparat zapłonowy jutro jadę do roboty 25 km zobaczymy czy jest różnica !!
Witam koledzy. Jestem posiadaczem 5D z d14a7 i zasadzam się na b18c4 czy mogli byście mi opowiedzieć coś o tych silnikach czy są podobnie bezawaryjne jak ten co mam na co zwrócić uwagę w trakcie oględzin. Zdaje sobie sprawę że egzemplarz egzemplarzowi nie równy ale jak każdy dał by jakąś opinię to by naświetliło mi czego się spodziewać.
Pozdro.,
Witam koledzy. Jestem posiadaczem 5D z d14a7 i zasadzam się na b18c4 czy mogli byście mi opowiedzieć coś o tych silnikach czy są podobnie bezawaryjne jak ten co mam na co zwrócić uwagę w trakcie oględzin. Zdaje sobie sprawę że egzemplarz egzemplarzowi nie równy ale jak każdy dał by jakąś opinię to by naświetliło mi czego się spodziewać.
Pozdro.,
Jesteś z LWO jedziesz do JHM lub tygryska i po sprawie. Swapa masz pewnego
Witam koledzy. Jestem posiadaczem 5D z d14a7 i zasadzam się na b18c4 czy mogli byście mi opowiedzieć coś o tych silnikach czy są podobnie bezawaryjne jak ten co mam na co zwrócić uwagę w trakcie oględzin. Zdaje sobie sprawę że egzemplarz egzemplarzowi nie równy ale jak każdy dał by jakąś opinię to by naświetliło mi czego się spodziewać.
Pozdro.,
Zdecydowanie są bezawaryjne, jeśli trafisz na silnik w dobrym stanie oraz będziesz go użytkować z głową. Ja osobiście polecam tygryska od którego kupiłem kompletny swap, bez dwóch zdań bardzo dobry i sprawdzony silnik. Z niesprawdzonego źródła to strach.
Oczywiście oprócz wymiany silnika warto zainteresować się innymi podzespołami, zawieszeniem;układem hamulcowym. Jeśli będziesz miał jeszcze jakieś pytania to pisz. Pozdrawiam!
Dziękuje za odpowiedzi. Generalnie to wolał bym kupić autko które z fabryki wyjechało z b18c4 niż bawić się w swapy jakieś takie mam dziwne uprzedzenia ( naoglądałem się jak pużniej jeżdżą takie auta albo raczej stoją po warsztatach a mechanicy zachodzą w głowę kto jaką żezbe wykonał i co jest sknocone) Z tego co obserwowałem allegro i kalkulacji to taniej wychodzi kupienie ori niż swap, ale tu mogę być w błędzie więc proszę o wyrozumiałość. Z tego co się dowiadywałem to swapik (kompletny silnik skrzynia hamulce itd+ robota) kosztował by ok 8 tyśa a dokładając ok 5tyś kupujemy ori. Eksploatował bym taką furkę delikatnie ZERO katowania na zimnym i gaszenie silnika po ewentualnym sprincie bez wcześniejszego ustabilizowania i chwili odpoczynku na wolnych obrotach. Bardziej potrzeba mocy przy wyprzedzaniu i czasami złojeniu skóry jakiemuś GTi itp :-) .Wybaczcie że pytam o takie rzeczy ale o co cho z tym tygryskiem lub JHM ? Koleżka namówił mnie kiedyś na kupno Hondy bo mało awaryjne itd no i fakt w ciągu 2,5 roku same rzeczy eksploatacyjne( które wykonywałem sam i nigdy o JHM i tygrysku nie słyszałem) ale z czasem zajawka była coraz to większa bo mało pali i sie nie psuje ale troszke mało mocy (d14a7) no i tak zrodziła się następna zajawka na vti :-)
Witam!Dalej wałkuję ten temat!!Jestem po wymianie aparatu zapłonowego i zrobiłem na nim 200km i stwierdziłem,że to nie wina aparatu zapłonowego,ponieważ wszystko jest bez zmian dalej się leciutko przydławia między 4500 a 5000tys!Dzisiaj wywaliłem stożek i wstawiłem fabryczną puszkę i zobaczę czy to wina filtra!!
Kolego ja jestem akurat zadowolony z c4 mam 2 vti areodecki z c4 w tym jeden Anglik o przebiegu 200tys km i nic się nie dzieję i chwalę sobie bardzo te silniczki!Wiadomo jakieś drobnostki są np termostat itp,ale polecam będziesz zadowolony!!
Problem mb6\mc2 jest taki że buda jest znacznie cięższa niż EJ\EK z b18.
Witam!Po wstawieniu fabrycznej puchy dolotu,dalej bez zmian!Autem dalej śmigam i nic się nie dzieję oprócz tego przydławienia!Pomysły??
Sonda/Map sensor/ustawienie zapłonu
@Edit Lub coś z wydechem
Dzięki kolego za podsunięcie pomysłu!Ostatnio wymieniałem aparat zapłonowy i ustawiłem go na słuch,nie wiem czy dobrze.A o Map sensor też już słyszałem podmienię go i zobaczę jaki będzie rezultat!
Witam!Poprzedni temat nie został jeszcze rozwiązany!Mam też takie małe pytanko?Co to może być? Skwierczenie wydobywające się z okolic rozrządu lub pompy wodnej gdzieś w tych okolicach,ale tylko na zimnym silniku b18c4 ,proszę o rady! I jeszcze jedno ile pali b18c4 oleju? mi spalił 1L od wymiany do wymiany czyli jakieś 9000 tys km a nogę mam ciężką ,czy to dużo czy mało,coś nie tak z silnikiem czy to norma!?Proszę o jakieś podpowiedzi!Pozdrawiam!
Koledzy wracając jeszcze do poprzedniego tematu o chwilowym przymuleniu się auta między 4000 a 5000 tys obrotów.Wymieniłem cewkę zapłonową i ustawiłem aparat zapłonowy,wymieniłem map sensor,wyczyszczona przepustnica,zamieniony zawór V-tec filtr stożkowy wywalony Ji bez zmian dalej się tak dzieję tylko już nie za każdym razem!W sumie to jeszcze sondy lambda nie zmieniałem!Autem śmigam cały czas i nic się nie dzieję oprócz tego dosłownie 2 sekundowego przymulenia!Jeszcze jakieś pomysły?
Camellia Racing
11-01-14, 04:20
I jeszcze jedno ile pali b18c4 oleju? mi spalił 1L od wymiany do wymiany czyli jakieś 9000 tys km a nogę mam ciężką ,czy to dużo czy mało,coś nie tak z silnikiem czy to norma!?
Nie powinien nic palić ale na vtecu pociąga. Litr od wymiany do wymiany to nic także jeździć i jeździć.
Dzięki kolego ,o tym się już też przekonałem!:)
Camellia Racing
14-01-14, 17:14
Z tym przymuleniem to może być sporo rzeczy, mogą równie dobrze wtryski lać. Co do skwierczenia to pasek za mocno naciągnięty, jak się nagrzeje to się lekko rozciągnie i dźwięk znika.
Kolego z tym skwierczeniem to już problem rozwiązany,łożysko rolki napinacza padło szybka wymiana i piękna cisza nic nie skwierczy!:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.