PDA

Zobacz pełną wersję : D15B7 co przy okazji wymiany uszczelki pod Głowicą



blazernh
09-05-13, 21:51
Witam. Jakiś czas temu mechanik wymienił mi uszczelkę pod głowicą. Wygląda na to że znowu padła ( na szczęście na gwarancji ) tzn.
Temp silnika , wszystko OK ale cały czas w zbiorniku wyrównawczym są bąbelki. Mogę rzucić troszkę grosza na jakieś dodatkowe patenty.

Co polecacie ? Dodam że silnik konkretnie kopci i spożywa oleju 10w40 ok. 1L / 500 - 600 KM

Wątek podkreślam sekwencyjną instalacją LPG w moim qp

vipek
10-05-13, 08:14
Ja to bym chyba polecał zmienić silnik, bo 1l oleju na 500km to jest jakas porażka :rolleyes:. Taniej będzie kupić nowy słupek niż remontować tego.

klakier dohc
11-05-13, 22:59
moze by tak przy okazji zjetej glowicy zajrzec na owal na tulejach:? do pierscieni pewnie tez by nie zaszkodzilo o ile blok jest wporzadku ??? to ze ida babelki to moze byc gdzies glowica walnieta lub tuleja peknieta bo i z czyms takim sie spotkalem , tez mam d15b7 ktore byc moze bedzie remontowane , oleju zuzywa z litr na tysiac przy jezdzie do odciecia, i sie zastanawiam nad tlokami z d13 ktore i tak juz leza ;? tylko czy to ma sens to sam nie wiem;D jak ktos robil cos takiego z tlokami to chetnie poczytam opini ;)

CRX1
11-05-13, 23:14
Jakiś czas temu mechanik wymienił mi uszczelkę pod głowicą.

Wymieniał tylko uszczelkę? Ile dałeś $ za robotę z częściami?
Przy takim spalaniu oleju najlepszą opcją jest szukanie zdrowego słupka .Zrobienie Twojego silnika porządnie, to koszt ok 2000-3000,-