Zobacz pełną wersję : Ktoś wkładał może m45 do civic4g
davidlover
09-05-13, 10:50
tak jak w temacie...
Czy ma ktoś doświadczenie z tym kompresorem w civicach 4 generacji ?
tak samo jak w kazdej innej generacji, tyle tylko ze trzeba miec na uwadze rodzaj OBD do ew strojenia.
davidlover
09-05-13, 13:40
mam auto na obd1 wiec Ok tylko chodzi mi o patent na mocowanie
dorabiasz łape pod kompresor, którą zamocujesz w miejsce sprężarki klimatyzacji :D
davidlover
09-05-13, 20:05
widzę że traktujecie mnie jak kompletnie zielonego ...
No a o co chodzi? To co chcesz mocować? Jakie mocowanie? Bo każdy kompresor montujesz w miejsce sprężarki klimy. Stąd pytam -czemu uważasz, że traktujemy Cię w taki sposób?
http://img850.imageshack.us/img850/8500/sdc10269u.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/850/sdc10269u.jpg/)
za dużo nie widać ale ja np. kupiłem taki gotowy kit z gotową łapą może ci się przyda
davidlover
09-05-13, 23:52
Chodzi mi o to by ktoś mi uprościł choć trochę temat i drogę jak może być umijscowiony kompresor m45 w 4genie.
wiem gdzie się montuje kompresor właśnie wkładam koledze do 5 gena m62 tylko w 5g to jest owiele więcej miejsca więc to latwy montaż
Mocny jesteś kolego, montujesz znajomemu m62 to znaczy, że na pewno wiesz o co chodzi i też tak wnioskuję z wypowiedzi. Ale dziwi mnie jeden fakt, dlaczego nie weźmiesz kompresora do ręki oraz dlaczego nie włożysz go w miejscu klimatyzacji i zastanowisz się jak go umiejscowić, pomierzysz i będziesz wiedział co i jak a następnie weźmiesz spawarkę i wyspawasz łapę.
Wiesz kolego, ale wydaje mi się, że sobie poradzisz. Bo nie do końca każdy z nas wie czego tak na prawdę oczekujesz? Potrzebujesz zdjęcia jak wisi kompresor w 4g czy dokładnych wymiarów łapy?
davidlover
10-05-13, 00:07
ogulnie zdjęcia poglądowego jak to ma siedzieć w 4g i konkretnie m45 bo z m62 było by łatwiej
https://www.youtube.com/watch?v=baHRTx9MdVo
Może to Ci coś pomoże, ale to m62 z m45 niestety nic nie znalazłem.
davidlover
10-05-13, 00:26
to już przepatrzone wszędzie szukam jakichkolwiek wzmianek na temat m45 w civicu 4g i głucho
Mocny jesteś kolego, montujesz znajomemu m62 to znaczy, że na pewno wiesz o co chodzi i też tak wnioskuję z wypowiedzi. Ale dziwi mnie jeden fakt, dlaczego nie weźmiesz kompresora do ręki oraz dlaczego nie włożysz go w miejscu klimatyzacji i zastanowisz się jak go umiejscowić, pomierzysz i będziesz wiedział co i jak a następnie weźmiesz spawarkę i wyspawasz łapę.
Wiesz kolego, ale wydaje mi się, że sobie poradzisz. Bo nie do końca każdy z nas wie czego tak na prawdę oczekujesz? Potrzebujesz zdjęcia jak wisi kompresor w 4g czy dokładnych wymiarów łapy?
x2
ogulnie zdjęcia poglądowego jak to ma siedzieć w 4g i konkretnie m45 bo z m62 było by łatwiej
"ogulnie" zadajesz olewcze pytanie w jednym zdaniu i oczekujesz, że ktoś się wysili i będzie szukał dla Ciebie jakiś info?
Myślisz, że znajdziesz instrukcje krok po kroku na stworzenie łapy w sieci? Nie wiem w czym widzisz problem, że to 4gen?
davidlover
10-05-13, 13:00
Na początek to sorki że tak to zabrzmiało...
A z 4g to mi chodzi o to, że po pierwszych przymiarkach kompresora by rolka szła po linii paska od klimy nie ma bardzo miejsca na rolkę...
Ponieważ ona wystaje razem z trzpieniem i to przeszkadza podłużnica
A nie wystarczy tylko dorobić/kupić customową rolkę?
davidlover
10-05-13, 15:33
właśnie o to chodzi że tak rolka już jest zamontowana
no i tu jest właśnie problem bo niby powinno być Ok.
Kunis a jak sam dobrze wiesz to w 4g to miejsca jest skromnie.
Pokaż zdjęcie tego kompresora z tą rolką bo aż nie chce mi się wierzyć, że przeszkadza Ci podłużnica.
U mnie po zamontowaniu kompresora, na ścisk mogę wsadzić dłoń między rolkę kompresora a podłużnice.
W ostateczności można ja lekko podklepać - to jest chyba standardowy mod żeby upchnąć S9B w c4g :)
davidlover
10-05-13, 16:12
Dobrze prawicie panie...
A z foto rolki problem bo nie ma mnie w domu ale poproszę siostrę to mi moźe zrobi i prześle
davidlover
12-05-13, 10:31
No to tak... wczoraj jak wróciłem z pracy to mówię sobie że tak to nie może być wiozłem w rękę szlifierkę kontową i spawarkę i do roboty walka była nierówna ale o 3 w nocy efekty były już takie
http://imageshack.us/a/img692/1259/img20130513022414.jpg
zgrałeś dobrze obydwa koła pasowe: eaton-silnik??? żeby póznienij nie było problemów z paskiem klinowym
davidlover
13-05-13, 22:11
Tak ...
Sma miałem z tym problem leczo z pomocą przybył mój staruszek i jest git wszystko gra i napinacz również
No to 3mamy kciuki za projekt :) chwal sie jak to jedzie
kurde tak misternej konstrukcji to dawno nie widziałem... przerób kolektor wydechowy i przytul kompresor do silnika, bo nie wiem jak chcesz tam upchnąć jeszcze IC
Kolanem upchnie sie :) , postaraj sie bardziej nad tą łapą kompresora , to musi trzymać sie FEST , będzie obciążenie paski będą fruwać , i nigdy tego nie ustawisz dobrze , dopóki niewyspawasz porządnej łapy.
davidlover
14-05-13, 14:58
Dokładnie tak zgadzam się w 100% z tobą... Teraz zdemontować to wszystko i pospawaći powzmacniać trzeba wkońcu ma to za...lać
Tylko czy comp camera 59300 to dobry towarzysz dla m45
Dokładnie tak zgadzam się w 100% z tobą... Teraz zdemontować to wszystko i pospawaći powzmacniać trzeba wkońcu ma to za...lać
Tylko czy comp camera 59300 to dobry towarzysz dla m45
comp co?! WTF!
kompresor powinien byc jaknajblizej silnika - sztywniej, ktorszy pasek, wieksze pole manewru z orurowaniem.
Tylko czy comp camera 59300 to dobry towarzysz dla m45[/QUOTE]
to chyba jakas nowa seria walkow rozrzadu, ale nie jestem pewien :P
zamontuj kompresor + strojenie , zobacz wynik na hamowni . Potem zamontuj walek + strojenie na hamowni + zabawa kółkiem , a sam zobaczysz czy CompCams ( NIE CAMERA )
sie nadaje .
Ja mogę powiedzieć ze jak zamontujesz to już tak zostanie :)
davidlover
15-05-13, 19:51
Literówka a wy się czepiacie obrazu.
davidlover
16-05-13, 21:37
No to teraz czas na zmiany w silniku jadą korby B20 .
I tu moje pytanie...
Wiem że Sebas włożł je do swojej solki ale ciwkawią mnie szczeguły tzn. Jakie panewki i jak wygląda sprawa dopasowania z tłokami od D16Z6
Powodzenia z łączeniem tych korb z tłokami ;)))
davidlover
17-05-13, 10:54
A co z nimi jest nie tak
duzo przerabiania i kosztow , ktore po malym dołezeniu $ robi sie kuta korba .
Niby b20 jest P&P ale nie do konca , te same dlugosci ale inne wielkosci swozni tlokowych itp.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.