PDA

Zobacz pełną wersję : 20T2N - ustawienie kata wtrysku = Ot problem



DamianPietras
08-05-13, 20:19
Witam !

Mam pytanie do uzytkowników diesli. Uszczelniałem pompę wtryskową w serwisie Boscha (z montarzem)ale jak przyszło co do ustawienia kąta wtrysku to pojawiły się problemy --- Brak złącza OBD . wg manuala jest tam inia Ki L . Znalazłem tą wtyczką (5pin - jeden pin niepodłaczony) . Podłączenie bezpośrednio przewodami do KTS Boscha nie przyniosło żadnych efektów.
. Serwis Hondy nie ma to tego silnika kompa.
Pytanie , o co w tym wszystkim chodzi. Ktoś ma na to lekarstwo.
:confused::confused:

dodam także ze na roverki.pl nie pomogli bo w rover420/45 jest zlącze OBD i KTS się łączy a Honda Nie :eek:

jaro467
10-05-13, 12:27
Ale gdzie leży problem?? Auto nie pali dobrze jak zimne?? Nie pali dobrze jak ciepłe? Zostawia chmurę dymu??
Przez te piny kolego się nie podepniesz do takich kompów jak mają w warsztatach macherzy, do tego jest potrzebny TESTBOOK 4 i wtedy idzie poobserwować parametry silnika jak też "sprawdzić" kąt wtrysku. Piszę sprawdzić bo ustawić się go nie da kompem przynajmniej u mnie (20t2r) i trzeba to robić mechanicznie. Ale coś mi świta że u Ciebie siedzi chyba pompa nie mechaniczna tylko elektonika steruje wtryskiem i jeżeli tak jest to zostaje testbook4 a niewiele osób go ma. Wiem że ma go gościu z forum roverki ale jest to o ile się nie mylę w Nowym Mieście nad Wartą, także dość daleko przynajmniej ode mnie, od Ciebie z połowe bliżej. Napisz co i jak jak rozwiążesz problem, pozdro

DamianPietras
10-05-13, 22:55
Generalnie to auto pali dobrze. W tych obecnych temperaturach z samego rana też dobrze . Nie kopci , generalnie ok , ale chciałbym mieć to sprawdzone i ewentualnie skorygowany kąt wtrysku. Nie uśmiech mi się korygowanie koła na fasolkach zima przy -20 stop. mrozu ;). Pompa u mnie rzeczywiście jest elektroniczna i po odpaleniu sama dostosowuje kąt wtrysku. Pozostaje mi zlokalizować TestBooka 4 .
Wielkie dzięki. :)Jak ustawię ten kąt , to napiszę co i jak . Pozdr.:cool:

jaro467
14-05-13, 12:16
Jeszcze wskazówka, jak będziesz sprawdzał kąt to rób to na ciepłym silniku i wtedy zobaczysz faktycznie ile jest stopni bo przy odpalaniu zimnego silnika(gdybyś wtedy sprawdzał) wartość będzie inna z tego względu że komputer dostosowuje parametry do temperatury właśnie i przy zimnym silniku wartość będzie się różnic.
Widzę że nie tylko u mnie problem z podpięciem się pod kompa:mad: no ale co zrobić.