Zobacz pełną wersję : Niepewne prowadzenie
od ok 110 km/h honda zaczyna niepewnie sie prowadzic , kierownica jest "luźna" ,zawieszenie z przodu jest okej, moze byc to wina cukierkow z tyłu?
Opony sprawdzone, felgi proste, powietrze jest? Kierownica jest luźna bo takie jeast wspomaganie dziadkowe w hondach naszych.
Kierownica jest luźna bo takie jeast wspomaganie dziadkowe w hondach naszych
Bez przesady. Zrobiłem już mnóstwo tysięcy i nie podzielam zdania.
Cuksy z tyłu to bardziej uczucie "bujania"/"gibania" autem, że o mało co d..a nie chce Cię wyprzedzić na zakręcie ;)
Generalnie może być wina cuksów z tyłu, ale też trzeba wziąć pod uwagę przednie sworznie, końcówki drążków ( po których czasami nic nie widać :] ), no i na pewno brałbym pod uwagę zużycie amortyzatorów i sprężyn.
Jeśli kierownica jest "luźna" to trzeba sprawdzić dokładnie sworznie i drążki kierownicze. Nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienie w oponach jak to kolega wyżej napisał.
a ja bym sprawdził luz na przekładni kierowniczej i amortyzatory z tyłu.
u mnie niepewne prowadzenie najczesciej było oznaka w roznych autach luzem na koncówkach drazków...latwo to sprawdzic albo na kanale albo wsiadasz w auto ruszasz i np..na 2 biegu krecisz go na wysokie obroty i zmienisz bieg ...jesli w czasie gdy wrzucisz sprzegło auto zaczyna wyraznie myszkowac delikatnie lewo prawo...to napewno koncówki drazków...przerabiałem to z kilkoma autami i dobry tez patent do sprawdzenia ich przy kupnie auta...
U mnie przyczyną bujania były cukierki - wymienione na nowe z ASO - 56 zł za sztukę więc nie opłaca się kupować zamienników do tego ustawienie zbieżności i honda prowadzi się jak nowa :)
wymienione na nowe z ASO - 56 zł za sztukę
ja jak się niedawno pytałem to kosztowały ponad 100 za szt. więc nie wiem czy źle usłyszałem czy tak cena spadła...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.