Zobacz pełną wersję : Engine Damper
jakie są zyski z zamontowania takiego urządzenia? Czy jest sens kupowania czegoś takiego za 200zł lub więcej?
tak jak masz z 500Nm i scigasz sie na kleju
no to problem z głowy :]
mi to mogłoby dać co najwyżej +2 do kontrolowanej strefy zgniotu :D
tak jak masz z 500Nm i scigasz sie na kleju
Bez przesady. Owszem, troszke juz tej mocy wypadaloby miec, ale ETD przydaje sie rowniez bardzo do wszelkiej jazdy sportowej (imprezy torowe, lotniskowe itp.), ulatwia szybkie przepinanie biegow, oszczedza poduszki silnika i skrzyni. Ogolnie jest to bardzo fajna sprawa.
Ogolnie jest to bardzo fajna sprawa.
a wlasnie czy warto np dp silnika 150koni?
i ile sie montuje takich dumper'ow?jeden?
No jeden raczej spokojnie styka.
A liczy się raczej jak eksploatujesz auto niż ogólna ilość koni. Do jazdy sportowej, gwałtownej, z ciągłymi przyspieszeniami i hamowaniami oraz ostrym skręcaniem to sztywniejsze poduszki bądź ETD to praktycznie mus.
Witam
Sorry za odgrzewanie kotleta ale bez sensu chyba zakladac nowy watek...
Szukalem w sieci ale niestety zadnego foto nie znalazlem, a chodzi mi o miejsce i sposob montowania tego amortyzatora w hani 92-95.
W VI gen montuje sie do prawego kielicha (tam gdzie rozporka) Niestety z dolaczonych mocowan do amortyzatorow nie potrafie wymyslc gdzie sie to montuje ;)
Ma ktos gdziej jakies foto??
PS. A moze ktos ma patent jak zrobic cos podobnego za mniejsza kase ?
do lewego, a nie do prawego kielicha
montuje sie tak samo w kazdej generacji
i blagam.. niech ktos wreszcie poprawi ten DUMPER na DAMPER, bo kluje w oko :/
Hmmm, w googlach znalazlem foto zamontowanego amorka po prawej stronie :| teraz niestety nie moge znalezc tego ponownie... za to widze ze rzeczywiscie montuje sie je do prawego kielicha. Foto mialo w nazwie Civic jednak nie przyjrzalem sie czy to oby napewno cif jest. ;) ale nie wazne.
Zna ktos negatywne skutki montowania czegos takiego? Nie nadwyreza to czasem kielicha?? Nie peka buda?
Tak sobie mysle czy by nie mozna wykorzystac amorka od roweru gorskiego (bez sprezyny)
Tylko nie jechac na mnie za wsadzanie samorobek do hani.... :aloha:
ten kielich to lewy kielich. prawy to on jest tylko jak sie patrzy od frontu.
nie ma negatywnych skutkow.
jesli cos ci tam przypasuje i nie bedzie mialo zadnej sprezyny (czy to z drutu czy powietrznej), to nie ma przeszkod, zeby zamontowac tam cos innego, co ma olejowe tlumienie.
No to moze cos wykombinuje z jakims amorkiem... bo strasznie mi szarpie silnikiem przy zmianie biegow... pewnie to poduchy ale poki co nie beda wymianiane.
a zeby nie byc goloslownym znalazlem kolejne foto pokazujace zamontowany amor po prawe... tyle ze to nie ta gen. http://images.hondatuningmagazine.com/features/0402ht_14z+2002_Honda_Civic+Passenger_Side_Engine_ View.jpg
extra super, ale to jest k20, ktore jak wiesz (a przynajmniej powinienes wiedziec, bo widac to na zdjeciach) wisi w komorze silnika troche jakby odwrotnie niz kazdy inny silnik w civicach 4/5/6 generacji.. oraz po*ebal ci sie link do zdjecia.
damperem nie wyleczysz szarpania porwanych poduszek. nic ci to nie da.
fakt... stronka jakos dziwnie przechowywuje te linki... poprawilem.
Tak wiem ze to zupelnie inny silnik itp. ale tak jak wspomnialem poprzednio nie przyjrzalem sie dokladnie fotce.
Moje poduchy wygladaja OK... przynajmniej na tyle ile mozna zobaczyc bez ich wykrecania.
W kazdym badz razie taki amorek fajny bajer, napewno nie trzesie tak buda jak sztywniejsze poduhy a efekt mozna powiedziec podobny
ja miałem u siebie samontowanego dampera spoona i zrezygnowałem z niego na rzecz wkładek energy suspension i uważam ze szkoda kasy , lepiej zamontować wkładki ES
oczywiście myśle tu o EP3 bo np w ITR podobno strasznie trzęsie budą,
moim zdaniem przy większej mocy (200+) damper niezabardzo sobie daje radę, poza tym trzyma silnik (przynajmniej u mnie) tylko z jednej strony do lewego kielicha a wkładki ES "centralnie" więc merytorycznie bardziej poprawnie
i w sumie jak spinałem (regulację) dampera na hard dwał porównywalne wibracje jak ES (po przejechniu minimum ok 500km)
:hinczyk:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.