had3s
30-04-13, 13:36
Witam,
przede wszystkim chciałbym się przywitać, gdyż jestem nowy na forum. :)
Jestem posiadaczem Civica MB27 z silnikiem D14A4 i od jakiegoś roku nurtuje mnie problem ze sprzęgłem w moim autku. Mianowicie, podczas redukcji do 2 biegu w czasie gdy obroty wzrastają od obrotów biegu jałowego do jakiś 1500 rpm samochodem trzęsie. Ponadto, po rozgrzaniu się auta, gdy zrobie jakieś 50 kilometrów na pedale sprzęgła pod koniec jego skoku pojawia się głuchy stuk i pedał lekko odbija w tym momencie, następnie przechodzi małymi skokami do końca. Samochód zaczyna szarpać przy ruszaniu, szczególnie przy ruszaniu pod górkę, występuje delikatne ślizganie się przy dodaniu gazu na półsprzęgle podczas zmiany biegów, silnik pracuje delikatnie głośniej. Przy zimnym silniku, po postoju objawy te ustępują by ponownie się nasilić. Wymienione: komplet sprzęgła, wysprzęglik, pompa sprzęgła, wężyk od zbiorniczka wyrównawczego płynu hamulcowego w układzie sterowania sprzęgłem, uszczelnienie korka zbiorniczka wyrównawczego, poduszki silnika (oprócz tylnej). Po wymianie części objawy nie ustępują. Po odpowietrzeniu układu sprzęgło bierze w połowie i płynnie, by wraz z kolejnymi kilometrami brać coraz wyżej, poźniej skok pedału od półsprzęgła do całkowitego zasprzęglenia to jakieś 3 cm. Luz na popychaczu pompy sprzęgła jest. Ktoś wie co to może być? Dzięki za rady ;)
przede wszystkim chciałbym się przywitać, gdyż jestem nowy na forum. :)
Jestem posiadaczem Civica MB27 z silnikiem D14A4 i od jakiegoś roku nurtuje mnie problem ze sprzęgłem w moim autku. Mianowicie, podczas redukcji do 2 biegu w czasie gdy obroty wzrastają od obrotów biegu jałowego do jakiś 1500 rpm samochodem trzęsie. Ponadto, po rozgrzaniu się auta, gdy zrobie jakieś 50 kilometrów na pedale sprzęgła pod koniec jego skoku pojawia się głuchy stuk i pedał lekko odbija w tym momencie, następnie przechodzi małymi skokami do końca. Samochód zaczyna szarpać przy ruszaniu, szczególnie przy ruszaniu pod górkę, występuje delikatne ślizganie się przy dodaniu gazu na półsprzęgle podczas zmiany biegów, silnik pracuje delikatnie głośniej. Przy zimnym silniku, po postoju objawy te ustępują by ponownie się nasilić. Wymienione: komplet sprzęgła, wysprzęglik, pompa sprzęgła, wężyk od zbiorniczka wyrównawczego płynu hamulcowego w układzie sterowania sprzęgłem, uszczelnienie korka zbiorniczka wyrównawczego, poduszki silnika (oprócz tylnej). Po wymianie części objawy nie ustępują. Po odpowietrzeniu układu sprzęgło bierze w połowie i płynnie, by wraz z kolejnymi kilometrami brać coraz wyżej, poźniej skok pedału od półsprzęgła do całkowitego zasprzęglenia to jakieś 3 cm. Luz na popychaczu pompy sprzęgła jest. Ktoś wie co to może być? Dzięki za rady ;)